Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
med Järnkroks axel oxå.Han har kanske inte spelat på topp dom
sista matcherna men han behövs.
Redigerad kommentar
Ni som velat ha bort Dacke, grattis.
Jag lider med Dacke.
Dacke och Svedberg skulle vart så jävla viktiga...Vi får helt enkelt hoppas att Greiss kör en Svedberg och plötsligt förvandlas till en jämnare målvakt.
Hans högtsanivå är ju bra..
Jocke "Crybaby" Eriksson.
www.hockeymedmariehallman.se
– Inget är trasigt, de åker med ned till Jönköping i dag, säger han. "
Hahaha.... Killen som har svart bälte i feldiagnoser...
Tydligen ska Brynäs anmäla Eriksson. Får hoppas att det kostar dom ES-platsen.
Gefle Dagblad kommenterar dagens domstolsförhandling Gävle kommun vs Brynäs IF: "Dagarna före slutförhandlingen har faxen hos domstolen gått varm. I sista stund har kommunen skickat in en rad nya uppgifter som ytterligare talar till Brynäs nackdel."
Gävle kommun har helt klart en långsiktig vision. Ett Gävle utan ett elitserielag.
På vilket sätt skiljer den visionen sig från Sundlöv och HGK´s?
bizon: "Om du inte visste så är alla lårkakor en blödning,även ett litet blåmärke på armen!"
Tack, men det vet jag redan.
Men det kan ju finnas andra som inte visste... ;-)
Jajjen: Ja, hela SSK och framför allt Popovic skämmer ut sig. Han gapar, gormar och gnäller som om han vore helt mosad i huvudet, känner mig ruskigt trött på honom.
Återigen, allt skedde enligt regelverket och pucken var inne. Vad fan är problemet med karln? Han är säker på att det inte var mål, okej då var det inte det, eller vadå? Måldomaren har bättre bilder och såg att pucken var inne. Popvovic borde knipa igen och koncentrera sig på att vinna nästa match istället för att bete sig som en 10-åring.
Jocke Eriksson har alltid varit en klok snubbe. Efter en säsong i SSK är han lika tvärdum som alla andra i den föreningen.
Visa ord! Karln beter sig bedrövligt, som en treåring!
Läste lite på SSK:s forum,där är man övertygade om att bilden är fabricerad i efterhand,här snackar vi konspirationsteorier big time;)
Ahmed, Mustafa och Habib?
Japp,men ganska goda nyheter om dom andra,en hederlig lårkaka på Basse.
Redigerad kommentar