1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778952 inlägg · 7967 ämnen

Djurgården - Brynäs 24/9-15


Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Är på Hovet och såg precis en GD-journalist. Minns tyvärr inte hans namn. Krulligt hår.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Brynäsgubbe: Sandström?

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Inte så jävla otippat, Bulan är såklart besviken på hand insats så här långt, go figure!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Och där var självaste klubbdirektören! Coolt.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Skönt att slippa Tellan (men det får man väl äta upp).

Kom igen nu grabbs!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
SÅÅÅJA!!!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: såjaaaa Westerholm. Brynäs klacken är på hugget också!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Chris11:
Snyggt och rättvist..

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Riktigt bra start, skönt att se.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Riktigt bra start, skönt att se.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Härligt. Svårt att hänga med när man ska mata och natta de små, men det ser ok ut än så länge va?

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
1–0 i underkant. Rödin är het på gröten ikväll.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: Tycker Brynäs ser riktigt bra ut. Spelar vi så här så blir det en rolig säsong!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Fullt rättvis 1–0-ledning efter första perioden. Grabbarna ser pigga ut framåt, och defensiven är det heller inget fel på. Felix känns trygg.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: trodde Rödin skulle göra mål alla tre gånger han hade lägen.. vilken otur att målvakten räddade där!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Go Sandström! Du är kung!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Rolig period. Klart välförtjänt ledning!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Bra fart i första och välförtjänt ledning. Bara fortsätta på den inslagna vägen.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: I underkant är det värsta som finns. Då är man inte tillräckligt effektiva och det kostar alltid i slutändan (kvartsfinalerna mot SAIK i relativt färskt minne).
Grymt spel dock, det är riktigt, riktigt roligt att se dem, men målen måste komma också....

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Huss: jo

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Känns som Zebrorna släpper det mesta nu.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
JAAAAAAAAAAA

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Lindström: såjaaa pontan

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
THE TWINS!!!!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Jaaaaaa!! Twinsen leverar!!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Kul med tre förstakedjor i år. Hur många lag mönstrar en bättre tredjelina? PWs kan bli riktigt dominanta om det fortsätter såhär.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Får verkligen Markström-vibbar av Felix – Starky får passa sig! :)

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: Njuuuter :))

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Vi spelar ut DIF totalt på Hovet. Nytt PP. Hoppas det inte regnar kompensationsutv senare bara.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Zebrorna är verkligen urusla idag, åt båda håll ska sägas!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Att vi inte kan hålla tätt där!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Fan i helvete vad onödigt.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Otippat att DIF ska göra ett fullständigt oförtjänt reduceringsmål med elva jävla sekunder kvar.

Blir pina i tredje nu.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Slappt i 5 s vips 1-2...
Kul å se Zanetti, Alcen mfl hålla rent framför kassen.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Kändes onödigt... Inget för Felix att göra på det målet. Irriterande men tror han behåller lugnet. Det här är vår match!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
honken21:
Att Brynäs ofta släpper in mål i slutsekunderna i perioderna är ju klassiskt Brynäs.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Tror och hoppas få se en riktigt taggad, förbannad och vass kapten i tredje, efter slarvet i slutet på andra :)

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Satt å väntade på kompensationsutvisningen. Där kom den!

Alcén för "Puff'...

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Men puckout, jävligt bra tajming där... Fan, det här blir tufft. Så onödigt.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
bradberry: Puck out är en jävla skitregel...

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Lagom kall där Salmela..

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Jaja, straffar är inte våran grej, det vet vi sedan länge. Man blir knappt besviken.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Rödin lite för het ikväll, saknar lite kyla i det han gör ikväll.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Lindström: Vem har hällt bromsolja i klockan?

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Känns som utespelarna känner sig lugnare framför Sandström än Starkbaum. Jag är iallafall lugnare i soffan.

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Zappaholic: Ja fyfan va den segar sig fram..
Jag har nog 2345 i puls nu 😁

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Tycker Oscar ser lite otajmad ut. Kanske läge att byta med Brodecki några matcher...?

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
AVGÖR nu!

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Lindström: Puck out är en för jävla bra regel...

Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Det är ju inte 1:a gången tyvärr?

« · 1699779 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)