1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779103 inlägg · 7967 ämnen

Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
mattias - 74: korhonen var BRA mot Timrå i måndags!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Bantar-Björn?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
74050: Han skulle inte släppa en puck bakom sig.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Kom igen nurå ! Snabb reducering !

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Tyvärr under kontrakt. enligt www.banta.nu

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Webben sammanfattar saken rätt bra: hittills en match mellan bra självförtroende och dåligt självförtroende.
Synd att Markus verkar ha agerat darrigt i första och släppt in ett par billiga mål. Exakt vad vi inte behöver i detta läge, när vi i övrigt gör en bra period.
Kom igen i andra nu och jobba ikapp...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
äääääh BP ..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bantar-Björn är död. Men det kanske inte gör någon skillnad?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Huge: Dagens understatement. Verkar ha agerat darrigt. Kul!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
MadDog: Åh fan...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Ååhh herregud va de va nära 4 - 1 ..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
74050: Bara ett lag på isen nu.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
2-1 mora-HV-71...bra Korhonen..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
wap.hockeysnack.com
Äh det finns dom som har det värre. Tänker på Hille som är sveriges sämsta div1 lag. Ser att folk gnäller på Korhonen, han klarar då att laga mat utan att ta livet av sig. Verkar som folk har glömt Honkens darringar.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bif_FANS: 0-2 dif-ssk

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: + domare och linjemän...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
4 - 1 kört .

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
74050: 4-1,återigen en tavla

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
jaha 4-1 väntat--..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
"Korhonen inte med" .. nähä oväntat ?`:p ååååhhh

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Korhonen som inte riktigt håller sin vänstra stolpe....

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Får vi tre snabba nu har vi häng!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
74050: haha dream on, dream on ..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
5 - 1 kommer snart .. dom trycker och trycker ..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Låter iaf som om vi dominerar spelet utan puck.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Heja heja heja Brynäs....det lovar gott inför kommande matcher..verkar som att speket börjar lossna...nästa gång spikar Kohrnnn#¤$ igen--- se detta som ett träningspass..älska Brynäs..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
pp kanske 4 - 2 ?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
pp nu sista chansen..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
arnio: Druckit folköl?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Korhonen har varit usel i flera matcher nu. Släppte förbi sig många billiga puckerna i dubbelmötet mot Luleå och senast mot Timrå var ju 2 av deras 3 mål riktigt billiga...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
jaha utvisning direkt efter .. helt helt jävla otroligt

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
74050: Nu drar dom på sig en utv i PP,smart!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Fy fan vad onödigt malmström....

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Peja: Bra Tuben!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
en öl är vad som lugnar bäst..god natt

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
JAAAAAAAA 4 - 2!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
74050: 4-2

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Två snabba nu så har vi häng!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
ole ole ole ole ole!!!! 4-2 Tommy sjödin..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Sjödda ger hopp !

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
74050: Men vi vet :P

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
äh fan jag stannar ett tag till...40+ är ingen ålder

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
4 - 3 innan paus !! :D hehe

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Ska du vara ensam om att få spela floskelbingo?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: japp, man får ju hoppas i alla fall

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
: Elitserien 1900 Färjestads BK - Brynäs IF 4 - 2 2per 1900 MoDo - Leksands IF 0 - 1 paus2 1900 Mora IK - HV 71 2 - 1 2per 1900 Timrå IK - Linköping HC 2 - 1 2per 1900 Västra Frölunda HC - Luleå HF 5 - 1 2per 1905 Djurgårdens IF - Södertälje SK 2 - 2 2per

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bäckström assist..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bif_FANS: Han är helt underbar den killen ..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bif_FANS:
Egenutvecklad formattering i Compact Mode?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Det kan nog bli en pinne trots allt..vi verkar heta offensivt..

« · 629440 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Joppe: Lyssnade på podden med Bobby idag.

Han blev ju klar typ 22 juli.
Han väntade på ett förslag från NHL, fick inget och hade inget annat förslag heller att ta ställning till.
Så det enda han fick på hela sommaren var från Brynäs.

Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)