ÅSKÅDARE VISITERADES. Blev du visiterad på väg in i Läkerol Arena? Lugn, det är inte för att du som ser ut som en skum typ – samtliga åskådare blev väl undersökta. Inte för att gårdagens tillställning bedömdes som en högriskmatch, men för att hemmamatchen mot Djurgården på Lucia räknas som detta. Personalen på Läkerolen tränade alltså bara inför anstormningen av omkring 1 000 djurgårdssupportrar om en och drygt en vecka.
Källa: GD
ot/Det blir man som bortasupporter jämt men faster Agda 85 år kanske inte gillar att bli muddrad ;-)
Bissett19: Varför gör vi inte som vi hade förra säsongen innan KS, vi hänger en slips ;-)
Snart kan man lämna saltgruvan...
Eftersom en av våra moderatorer har gått in och rensat bland ordväxlingarna efter matchens slut så bjuder jag på lite eftersnack med Angell som fick sin språngbräda i ES utav Brynäs. Denna gång så var det ingen internbox :-)
Vet att han är modemedveten men gudarna vet efter den luvan på skallen.
g'nacht
"Redan i första bytet åkte Daniel Hermansson på en tackling i matchen borta mot HV71 och fick rejält ont. Brynäs befarade först att något hade gått sönder, men en första undersökning tyder på att forwarden klarat sig utan några benbrott eller sprickor. Ont har han dock.
– Jag är lite öm, det känns inget vidare i dag faktiskt. Men det är skönt att inget har gått sönder. Jag vet inte hur länge jag blir borta. Jag kommer inte att spela i morgon i alla fall, säger han"