Brynäs IF - Luleå 6 Februari.
Frisco Skratta.. nja men var glad att ni har chansen fortfarande. Det kunde kunde varit värre för er om inte Foppa hade ställt upp för er.
Vet inte vem som ville framhäva Maratontabellen i eran GB förut men här kommer den...
| 1 | Färjestads BK |
| 2 | Djurgårdens IF |
| 3 | Brynäs IF |
| 4 | MODO Hockey |
| 5 | Västra Frölunda HC |
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
spud: Tycker man skall vänta till man är klar för slutspel eller formulera om det hela om att "om" man går till slutspel.
65Selander: Det är 3 arbetsdagar mellan sista grundspelsmatchen och första slutspelsdagen, att tro att man kan rådda allt som har med seriekort/sponsorer/laget på dessa dagar är naivt. Om man då ska vara förberedda, då kan man lika gärna vara FÖRBEREDDA
Redigerad kommentar
spud: Arbetsdagar mellan sista grundspelsmatchen och första slutspelsdagen, att tro att man kan rådda allt som har med seriekort/sponsorer/laget på dessa dagar är naivt
Hm... Näe tror inte på att man inte hinner med detta, kanske lika bra att gå ut med detta innan innan serien startar!
Frisco: Vi Brynäsare ber om ursäkt om vi har trampat er på tårna om eran biljettstrategi. Men fortfarande så så sticker det ut att att man skall tänka på ett slutspel innan man ens har passerat strecket.
Vore väl lika bra om man skrev om Kvalserien också ,-)
65selander: Men jag har ju skrivit om det. Man fyller i om man vill ha sitt kort påfyllt (ej biljetter) med matcher till en ev. kvalserie eller ett ev. slutspel.Jag tror faktiskt att du löjlar dig med flit nu.
Digital beställningsblankett för dig med seriekort:
Ange din kod och klicka på "Vidare"
Redigerad kommentar
Hur ofta är det man i kvällspressen läser kombinationen "Bäst i Sverige" och "publiken lyfte fram Brynäs". Kan inte ens komma ihåg när det hände senast...
Aldrig fel att vara offensiv och kaxig. Men, som alltid är fallet när man sticker ut hakan: man riskerar att få en smäll. Ouppbackad kaxighet har alltid renderat i smälek.
Redigerad kommentar
Har dom ändrat icingreglerna? Anderséns puck som strök stolpen i det tomma luleåmålet i slutminuten blev icing. Sist jag lirade hockey blev det inte icing när pucken gick genom målgården.
Hedström slogs med Rödin. Forntid mot framtid. Säger lite om hur långt (ner) Hedström kommit i karriären.
Regel 460
4. Icing skall dömas om pucken går igenom målområdet.
Betilsson är ju inte tillbaka förrän efter OS,däremot verkar det vara day to day på Lauritzen och Nordan.Frågetecken även på Molin i morrn.
Redigerad kommentar
Var inte en närkamp där dom inte hade klubban i skrevet eller hackade den på nån Brynäsare.
Dommarn var nog fan det sämsta jag sett.
Sen att man kan åka över Markan 3ggr å INGEN står upp är ju skrämmande, bådar ju inte gott inför stundande slutspel.
Till och med Bäckis fightas nuförtiden...se länktips
Redigerad kommentar
Sören Persson,tjoho.
Tittar man på Modos två förstafemmor så är det ju helt otroligt att dom ligger och släpar i tabellen,men det lossnar väl ikväll;)