Huge: Om det ändå hade med läsförståelsen att göra. Inte nog med att du besitter en nästan sjuklig nivå av översittartendenser så vänder du lika ofta kappan efter den vind som blåser från Brynäshåll. För ett år sedan hyllade du GP och hur bra defensiven skulle bli vid rodret för densamma.
Sedan skjute du från höften när det gäller dina exempel som Hävelids insatser i LHC efter hans tillträde som backcoach i ett defensivt virrigt LHC. En insats som har hyllats av kunniga personer som Petter Rönnquist och Sanny Lindström mfl.. Hur vore det om du skrev dem på näsan och backade upp dina påståenden med lite statistik? Fast den ljuger väl givetvis alla gånger den tvärt om emotsäger dina påståenden.
Redigerad kommentar
Johan Norrström:
Den här gästboken är främst till för att diskutera vårat Brynäs och vad som händer kring föreningen. Jag menar, Brynäs är bäst i Sverige just nu. Vi leder serien och har inte spelat så här bra på 2000 år ungefär. Inte ens det verkar vara anledning nog att hålla en god ton och positiv klang på inläggen.
Det är självklart okej att diskutera andra lag, tränare, spelare osv, förutsatt att det sker på en normal och mogen nivå. Jag tycker att nivån har sjunkit rejält här inne på senaste tiden, man börjar fundera på om det är dagisbarn som sitter och skriver.
Jag nämner inga namn, men ni som känner er träffade får helt enkelt försöka tänka på hur och vad ni skriver.
Jag skickar ut det här inlägget som en allmän varning då det är flera skribenter som jag känner sänker nivån och förstör stämningen här inne. (ni som sköter er behöver givietvis inte ta åt er).
Tänk på att man inte alltid måste ge sig in i ALLA diskussioner och ALLTID få sista ordet. Vissa här maler på till den grad att jag blir helt chockad. Jag frågar mig själv, hur orkar man?
Redigerad kommentar
Detta var Hudik Hockeys Tack till mig. Eftersom marknadschefen vet att jag älskar Brynäs och att min favoritspelare är Rödin så blev det en Brynäströja med #18 och med mitt efternamn på som Rödin lämnade över till mig strax innan nedsläpp.