Laget mot HV
« Föregående · 1215008 · Nästa » Till forumet
Sv: Laget mot HV
Om Kahnberg kan bli en andra EERO så ser det mycket ljust ut! Tajta till defensive nu!
Lesky: Nej för fasen, inte backa hem. Anfall är bästa försvar, speciellt då vi saknar 4 ordinarie backar.
Lesky: och lägga oss på försvar menar du? menar du de så är de nog det sista vi ska..
Gurra88: Tror det blir fysiskt ofrånkomligt ju längre det här resultatet står sig tyvärr.
henke1: rädd att Juuso kommer få kramp innan matchen är över. Han kommer få spela enormt mycket idag.
henke1: Lauritzen vrekar pigg ja, han kanske tillhör de som slapp sprutan i måndags.Eller så kanske han fick en och det gav han en liten kick........
Titta vilka som är heta idag!! Inte fan är det Hansen ivf... Låt som som vill sa på lira NU!!
Men SUCK.. gör en kanonperiod med riktigt bra BP och 14-9 i skott så släpper dom in 1-1...gahhh
sylf: Ja hade Hv backen legat så hade zebra fan blåst direkt men nu när de e en Bif junis så låter man spelet gå..
sylf: Tycker vi står upp riktigt bra med tanke på skadorna , Tänk på att det är seriens bästa lag vi möter
Förstår inte varför alla klagar på publiken i Läkerol hela tiden. Som vanligt så är det KNÄPPTYST i Löfbergs Lila!
sylf: Nej , Förlåt , det där kunde misstolkas , hehe , Menade bara rent allmänt , var inte meningen att det just skulle siktas mot dig
90Steen_: Ja där är fan inte publiken tidig på att jubla......sist Brynäs var där var det Brynäs klacken som hördes mest........och vi var 5 pers :-)
A_x_e_l: Bra jobb så här långt, men det ser ut som att HorV har minst en växel till att lägga i. Har vi det? Återstår att se.
AVGÅ: Nej det är nog bara att köra full gas o hoppas att det inte skär innan vi är framme...
sylf: Som sagt, imponerad så här långt. Scoutmärken och diplom delas ut efter matchen om vi kan hålla spelet så här väl uppe (samt roffa åt sig en poäng, eller två...eller tre..)
Lindström: Fast jag vill gärna se Kahna nästan 2 min i pp. Att låta spelare som är inne i stim lönar sig nästan alltid.
Har du slutat slipa Granströms skridskor mellan matcherna?
Han blir ju bara segare och segare och segare....
Han blir ju bara segare och segare och segare....
sylf: Å vafan börjar nr.16 med då? Jävle P12 fasoner. Tänk om det hade vart Khane eller Sanid som hade kört dom grejerna.. Då hade dom vart i Mora nu..
sylf: Dags för Granis att sänka nån så han gör rätt för lönen kanske..
Sen vill jag INTE se 16, 21, 24 i 5-5 eller 5-4 för dom har vart BEDRÖVLIGA hittills.
Sen vill jag INTE se 16, 21, 24 i 5-5 eller 5-4 för dom har vart BEDRÖVLIGA hittills.
« Föregående · 1215008 · Nästa »