Läkerol Arena
541711 · Nästa » Till forumet
Sv: Läkerol Arena
Tigger: Känns som att det är samma arkitektbyrå som ritat förslaget till Gavlerinkens utseende som ritat Evenemangsarenan i Övik. Den där halvmåneformade saken på "högersidan" av arenan.
Läkerol Arena
Skönt att det finns fortsatt hopp om ny arena till hösten -06. Men på bilderna ser det ut lite som ett ICA MAXI, tycker jag...=)
"Den där halvmåneformade saken på "högersidan" av arenan återfinns också på kortsidan av Evenemangsarenan i Övik." skulle det ju stå.