Läkerol Arena
« Föregående · 541608 Till forumet
Läkerol Arena
Skönt att det finns fortsatt hopp om ny arena till hösten -06. Men på bilderna ser det ut lite som ett ICA MAXI, tycker jag...=)
Sv: Läkerol Arena
Tigger: Känns som att det är samma arkitektbyrå som ritat förslaget till Gavlerinkens utseende som ritat Evenemangsarenan i Övik. Den där halvmåneformade saken på "högersidan" av arenan.
Sv: Läkerol Arena
Paddan: Äh, vad bråttom jag hade när jag skrev inlägget.
"Den där halvmåneformade saken på "högersidan" av arenan återfinns också på kortsidan av Evenemangsarenan i Övik." skulle det ju stå.
"Den där halvmåneformade saken på "högersidan" av arenan återfinns också på kortsidan av Evenemangsarenan i Övik." skulle det ju stå.
« Föregående · 541608