Carl Lejonkräk: Jo visst gör de det! Van med stor is från College (likt Sweatt) helt OK med poäng. Större spelare också :) vet dock ej vad hans största egenskaper är? krigar han i alla zoner?
Börjar bli otålig på att vänta nu!
Wilson är ett helt OK namn för Brynäs. Hoppas dock på någon yngre från AHL :)
Monno: Kul rubrik. "Kupp". Jo för Svarten lär ju suttit å planerat likt en delta force action hur han skulle fira ned sig från taket och byta ut Brynäs kontrakt mot Modos!
Tottenham håller på så här mot Liverpool i PL, så svarten kanske har gått i samma "skola" som de som sköter värvningarna i Tottenham :-)
Brynäsgubbe: Jag är helt överygad att Brynäs förlorade budgivning vilket man i precis alltid gör. Jag var nöjd med att Sundlöv försvann. Brynäs stora problem är att man i princip aldrig har ett tillräckligt bra lag för att ta sig upp från bottenträsket, vilket också många ledare i Brynäs bekräftar. Det BZ har visat hittills känns bara som en stor besvikelse. Vi kan inte diskutera 8:e backar, vi behöver 1.e forwards och 1:a backar för att kunna lyfta.
kennys: Vi kanske förlorade budgivningen men inte för att Brynäs har det sämre ställt rent ekonomiskt än Modo. Antagligen ville Wilson ha mer än vad Brynäs var villiga att ge honom. Förhoppningsvis har vi något bättre på gång. Nu vet vi åtminstone vilken "skicklighetsnivå" Bengtzén letar på.
Carl Lejonkräk:
Jag anser att sportchefen aldrig skall nämna ett namn på spelare man vill värva hur mycket än otåliga fans gråter o gnäller i mail o på forum. Spelare presenteras när det är signat och klart!
kennys: "Jag är helt överygad att Brynäs förlorade budgivning vilket man i precis alltid gör. Jag var nöjd med att Sundlöv försvann. Brynäs stora problem är att man i princip aldrig har ett tillräckligt bra lag för att ta sig upp från bottenträsket, vilket också många ledare i Brynäs bekräftar. Det BZ har visat hittills känns bara som en stor besvikelse. Vi kan inte diskutera 8:e backar, vi behöver 1.e forwards och 1:a backar för att kunna lyfta"
Mycket bra skrivet!