Skellefteå - Brynäs 8/10
« Föregående · 1766312 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7877}: Finns ju ingen möjlighet att det blir mål! Eller juste , vi är i Skellefteå ...
+ 6
Lindström: pucken är ju inte inne 😂 Han blåste för nätrasslet av en saikares klubba.
+ 2
bifhjärta: Det är så otroligt noga med besluten ibland...Det ska vevas repris på repris i situationsrummet...Men en horribel utvisning går helt förbi utan granskning....
+ 2
Ny regel, om en motståndare slänger sig så är det ditt ansvar att hålla upp personen
+ 8
Hahahaha....
Lindström kastar sig och får en tvåa med sig.
Pinsam domarnivå nu...
Lindström kastar sig och får en tvåa med sig.
Pinsam domarnivå nu...
+ 2
Lindström: det var de. Dessutom en till piss 2a. Saikarn hoppar ju. Inget annat
Men varför är det sånt jävla slarv av backarna hela tiden!!? Bjudningar till höger och vänster.
Nu börjar 12 fingrarna lägga sig så fort man kan. Ge dom ett kontrakt i Hollywood så man slipper se dom här!!!
+ 2
smallround: Atmosfäriska störningar. Man har klätt hela hallen i bly eftersom det bor så många elallergiker i Skellefteå.
+ 1
Pudas börjar 2ndra perren med 3 dåliga beslut i ett och samma byte..
+ 1
{7877}: sjukvårdarna hämtade fel person .... de skulle hämta zebrorna... de har ju akut synfel.
Skämt åsido vad fan håller cmores ljudtekniker på med. Arenaljudet ändras hela tiden
Skämt åsido vad fan håller cmores ljudtekniker på med. Arenaljudet ändras hela tiden
+ 2
Inkazar: Ja..några fina offensiva tacklingar ändå.
Malmö vinner skotten med 25-8 men förlorar perioden med 3-1..hockey!
Malmö vinner skotten med 25-8 men förlorar perioden med 3-1..hockey!
+ 2
Inkazar: Det har du rätt i...Men jag skulle vilja se lite proppar ute på isen...Det kommer säkert.
bifhjärta: vore inte omöjligt! Synd Carlsson är skadad bara. Ersson kommer bli bra, men än är han inte riktigt mogen tycker jag, lite mycket junis-misstag.
Gamnacke: han spelar fysiskt, inte Bertilsson fysiskt utan smart, forwards-fysiskt han är ju stenhård i kroppen karln.
Gamnacke: han spelar fysiskt, inte Bertilsson fysiskt utan smart, forwards-fysiskt han är ju stenhård i kroppen karln.
+ 1
Haha. Bulan blir tvungen att lämna bänken pga en fotskada 😂
Jag tar det som ett tecken på att något mycket konstigt kommer hända ikväll. Nämligen att vi vinner mot Skellefteå!
Jag tar det som ett tecken på att något mycket konstigt kommer hända ikväll. Nämligen att vi vinner mot Skellefteå!
+ 1
Inkazar: Har inte tänkt på att han inte spelar, men nu när du säger det.....
Bra första.
Rautio kom upp stort några gånger.
Zab ser het ut, hänger en idag!
Sunken, bänkad eller skadad?
Rautio kom upp stort några gånger.
Zab ser het ut, hänger en idag!
Sunken, bänkad eller skadad?
+ 1
bifhjärta: Apropå Paille, hade nog förväntat mig lite mer fysiskt spel av honom.
« Föregående · 1766312 · Nästa »