Bästa inläggen
Föregående · 870 · Nästa
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag håller med, Eklind har varit riktigt bra ett tag och Olesen börjar växla upp. Det var inte rimligt att tro att Olesen skulle gå in och axla en tredje länk i kedjan med Rödin och Scott från start. Spelare från allsvenskan bör få en inskolningsperiod i lägre kedjor utan krav på produktion innan man är redo att flyttas upp.
+ 7
Sv: A proposito de nada
+++++ till alla idag, vilken laginsats.
Onödigt spännande då Rödin givetvis skulle ha haft en utvisning med sig när han gick mot tom kasse.
Nu grogg!
Onödigt spännande då Rödin givetvis skulle ha haft en utvisning med sig när han gick mot tom kasse.
Nu grogg!
+ 7
Sv: A proposito de nada
{7981}: Björk två assist idag och lugn o fin i egen zon.
Snart blir väl Gunler snabbast hem och den som forecheckar hårdast. 🤔
Snart blir väl Gunler snabbast hem och den som forecheckar hårdast. 🤔
+ 7
Sv: A proposito de nada
Alfred : Häääärligt!!! Det var ett laginsats men extra plus till Eklind!
+ 7
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Det blir både Djoos och Carlsson. Årets mål och Stanley cup vinnare. 😁
+ 7
Sv: A proposito de nada
Nu släpper vi Berglund och leksingen kan krypa in i sitt skal och krypa tillbaka till sitt eget forum. Jalapeno, passa på att njut att Leksand för ovanlighetens skull är ett topplag. Det var på 70-talet senast och du var troligtvis inte född då…
+ 7
Sv: A proposito de nada
Berglund blev frikänd och enligt lag så är man då oskyldig.
För mej är hela den historien bortglömd imorgon.
Jag kommer minnas Berglund som en av Brynäs viktigaste spelare i modern tid.
Berglunds assist till Palve gjorde så vi blev klar för SHL 21/22.
För mej är hela den historien bortglömd imorgon.
Jag kommer minnas Berglund som en av Brynäs viktigaste spelare i modern tid.
Berglunds assist till Palve gjorde så vi blev klar för SHL 21/22.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Berge: Så allt detta Helv…e i våras helt i onödan. Så mycket skit som Brynäs har fått. Vi har i alla fall ett fint minne av Patrik, assisten till Palve som säkrade SHL spel.
+ 7
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Vilken soppa det här blev. Antingen är han skyldig men får inte det straff han förtjänar eller så är han oskyldig utan att någonsin frias.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Malken: Angående Andrén så motade han 9 skott och släppte i vanlig ordning ett billigt på slutet. Jag hade nog själv inte släppt mer än ett mål om jag stått i mål igår.
+ 7
Sv: A proposito de nada
eltifoso:
LHC var bedrövliga.
De var dåliga i lördags med. Ni kommer förstöra dem. Sämsta laget jag sett i shl i år.
LHC var bedrövliga.
De var dåliga i lördags med. Ni kommer förstöra dem. Sämsta laget jag sett i shl i år.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: extra + individuellt till Olesen också. Han krigade på bra.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Berge: Verkligen! 10(!) skott mot eget mål! Styrspelet och intensiteten var grym idag!
+ 7
Sv: A proposito de nada
Riktigt bra tryck senare delen av perioden där LHC får jobba otroligt hårt i egen zon. Otroligt viktigt med Ölands 2-0 i slutet av perioden som frukt av det hårda jobbet.
+ 7
Sv: A proposito de nada
magr: Ja, syftade inte på topp tre :-)
Jag känner fortfarande att det är fokus på att slippa kvala oss kvar, men nån obstinat del av mitt medvetande har svårt att se oss utanför slutspel varje år...Kanske den famösa Brynäsandan...självbilden :-).
Jag känner fortfarande att det är fokus på att slippa kvala oss kvar, men nån obstinat del av mitt medvetande har svårt att se oss utanför slutspel varje år...Kanske den famösa Brynäsandan...självbilden :-).
+ 7
Sv: A proposito de nada
Vino:Var det bara jag som såg några KK medlemmar vid bortastå i lördags? Det var minst 6 stycken jag sett innan, det kanske kan betyda något för framtiden.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Tycker ändå att Brynäs måste ha målvakt och back klar innan man dumpar Andrén och Berglund, men förhoppningsvis faller allt på plats inom kort. Hudacek och Jesper Lindgren framstår som realistiska alternativ, men det vore ju kul om man kunde överraska med nåt trevligt från Nordamerika.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: ” Om det stämmer att Löven tar över Berglunds kontrakt och nu MoDo tar över Mannbergs, så kommer iallafall jag lyfta på hatten för Alcen/Grahm!
För att vara deras första år som sportchefer visar det isåfall ett grymt engagemang och en handlingskraft genom sina ageranden. De tar till alla möjliga medel för att ges möjlighet att bättra på truppen, bra!”
Enligt huges sätt att se saker går det ju inte att bedöma deras insatser överhuvudtaget. Vi känner ju inte till deras förutsättningar.
Logik alá huge…
För att vara deras första år som sportchefer visar det isåfall ett grymt engagemang och en handlingskraft genom sina ageranden. De tar till alla möjliga medel för att ges möjlighet att bättra på truppen, bra!”
Enligt huges sätt att se saker går det ju inte att bedöma deras insatser överhuvudtaget. Vi känner ju inte till deras förutsättningar.
Logik alá huge…
+ 7
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Kanske inte var kompisar utan "bara" kollegor? :)
Älskar tränarn btw. Säger i intervju på hemsidan, "Vill du ha pizza, gå på pizzeria. Vill du ha mål, gå på mål".
Älskar tränarn btw. Säger i intervju på hemsidan, "Vill du ha pizza, gå på pizzeria. Vill du ha mål, gå på mål".
+ 7
Sv: A proposito de nada
Aaron Palushaj är ff ledig på marknaden, där har ni en som gör skillnad.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Viitakoski: Vem är det nu som reggat med nytt namn?
Vem har två konto?
Hur Jä-la svårt är det att ha ett konto bara?
Vem har två konto?
Hur Jä-la svårt är det att ha ett konto bara?
+ 7
Sv: A proposito de nada
Detta skriver en känd kolumnist i dag om matchen i Linköping:
Faktum är att den klick Brynäsare som var på plats höll igång mer än under hemmamatchen mot Malmö i torsdags.
Faktum är att den klick Brynäsare som var på plats höll igång mer än under hemmamatchen mot Malmö i torsdags.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Några kommentarer från Manner i Aftonbladet. Säger bland annat att han undersökts idag och att vi troligtvis får veta mer om skadan imorgon. Han lär däremot inte vara med mot Linköping på torsdag. Han bekräftar också att Lepistö är ett intressant namn och Andersén verkar inte vara särskilt aktuellt.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Jag hoppas att man tar in Hudacek och en spelskicklig back som kan logga 20+ minuter/match. Då skulle truppen bli konkurrenskraftig, förutsatt att Tima är nära spel.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Var på plats idag, första bortamatchen på väldigt länge. Var egentligen nästan aldrig nära. Hamnade mest på utsidan och Linköping dominerade framför eget mål.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Ticko : Samma med Rödin. Han passar inte och när han passar så är det för sent. Han vill få poäng. Han har också tappat speed. Scott går inte att känna igen. Snart klagas det på tränaren fast spelarna är inte bättre än så här.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{2064}: Det var ju Sundlövs favorit värvningar, värva gråsten och hoppas på att man kan plocka fram något som ingen lyckats tidigare. Adam Pettersson blir säkert en producerade spelare efter 10 säsonger i Skellefteås fjärdekedja, klart John Nyberg kan lira PP, göra PP backar av Sigalet och Bertlisson etc.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Fyfan vad less man blir på detta vidrigt dåliga lag! Match efter match intalar man sig att nu vänder det (fast man vet att man ljuger för sig själv) men match efter match sitter man i hockeyfotöljen och är nedpissad av detta patetiska lag....
+ 7
Sv: A proposito de nada
Nu när vi har testat å spela alla fw utom Eklind i första så kanske de är dax att prova de då han är den enda som överraskat possitivt
+ 7
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Värvningen av Mylläri framstår bara som märkligare och märkligare. Tur att man sent omsides har kommit fram till att lagets backsida behöver få in mer spelskicklighet.
Nu hoppas jag att man hittar en ny back och skeppar Berglund i samma veva.
Nu hoppas jag att man hittar en ny back och skeppar Berglund i samma veva.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{2064}: skulle även gissa att Berglund som kom från KHL har en ganska hög lön. Som var tänkt att vara ersättare till Berra.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Alltså. Visst, man ska väl inte sälja ut någon. Man är ju ett lag. Jag är väl den sista att uttala mig, men snälla, Björk? Körde dom hans och Nyberg´s namn i en hatt och sedan körde iväg det namnet dom fick? Vet i fan... Hans misstag kan betyda allsvenskan. Aldrig varit så nervös som när han har pucken i egen zon.
Hörde ni by the way, någon från publiken skrek "Vakna Björk". Befogat!
Hörde ni by the way, någon från publiken skrek "Vakna Björk". Befogat!
+ 7
Sv: A proposito de nada
Lunkan: Du får dra pucken bakåt men inte åka bakåt.
Westerholm vänder upp och åker bakåt några decimeter i dragningen, korrekt dömt av domarna.
Westerholm vänder upp och åker bakåt några decimeter i dragningen, korrekt dömt av domarna.
+ 7
