HV 71-Brynäs
« Föregående · 1804786 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71-Brynäs
Bratwursten : Så då blir det förlust ikväll, om du är konsekvent i ditt resonemang?
Sv: HV 71-Brynäs
Riktigt viktigt ikväll. Tungt med Kilas och Bertil borta. Är på förhand mycket nöjd med X, men vem är inte det. Luktar 2-2, Ikonen avgör i OT.
Btw, kan dessa jävla kommentatorer sluta ställa SAMMA JÄVLA FRÅGOR varje sändning? Frågan om kedjekemin har JJ fått sisådär 72 ggr denna säsong, man ser verkligen på honom att han lessnat.
Kedjan är grym, vi vet. Sluta tjata och påpeka det uppenbara.
Btw, kan dessa jävla kommentatorer sluta ställa SAMMA JÄVLA FRÅGOR varje sändning? Frågan om kedjekemin har JJ fått sisådär 72 ggr denna säsong, man ser verkligen på honom att han lessnat.
Kedjan är grym, vi vet. Sluta tjata och påpeka det uppenbara.
Sv: HV 71-Brynäs
Forsberg 1978: Vad då extra många borta? Jag tycker så här: Omgången i lördags känns det som att kvartsfinalplatsen avgjordes. Vi blir sämst sexa nu. Ska till en genomklappning för att hamna nedanför strecket. Dock vill vi så klart få en så bra slutplacering som möjligt.
Sv: HV 71-Brynäs
Svår bortamatch och extremt tunn trupp idag. Inte konstigt detta kommer vara svårt.
Passningsspelet är fruktansvärt dåligt dessutom.
Passningsspelet är fruktansvärt dåligt dessutom.
Sv: HV 71-Brynäs
Blir tufft ikväll, behöver verkligen inga flytmål mot oss ikväll. Sandström har börjat bra och gjorde en fin räddning innan målet.
Sv: HV 71-Brynäs
ellis: Vadå kommer snett in? Vi är med i allra högsta grad. Två bra lag som möts
+ 3
Sv: HV 71-Brynäs
{7225}: Skrev tidigare att jag tror Brynäs fixade en kvartsfinalplats i lördags. Men visst, det vore skönt att redan ikväll spika igen slutgiltigt.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
Vad har hänt med Westerholms? Patte tar pucken efter tekning och det är typ fjorton hektar yta vid back, istället för att spela back och åka mot mål så ska han försöka gå runt HVspelarne som är 0,5 meter ifrån honom och sen rinner allting ut i ingenting bara för det. Så onödigt dåligt spel tycker jag. De två är alldeles för puckkära, så jäkla svårt att släppa pucken.
+ 2
Sv: HV 71-Brynäs
ellis: Att komma snett in i en match brukar betyda nåt helt annat. Men kör med din egen definition du som ingen förstår...
Sv: HV 71-Brynäs
Zappaholic: Varför så snäsig? Köper du det här då? Vi ligger sämst 5:a även om vi kammar noll ikväll?
Sv: HV 71-Brynäs
{7800}: Kanske klagade lite på att de släpper HV's tjuvbyten hela tiden, samt att de har lite "marginal" vid offside.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
{7800}: Brynäs åker alltid på de mest konstiga utvisningarna. Kommer ihåg när vi åkte ut för passivt spel för några år sen.
+ 1
« Föregående · 1804786 · Nästa »