Ispremiär 12/13
Får vi igång dessa 3 så ser det riktigt intressant ut.
Huge: För övrigt tycker jag det är att häda att önska att en före detta fuskare ska ta platsen före Honken - En av Brynäs stora hjältar genom tiderna med 2 fina SM-guld.
Jag själv hoppas på lockout så vi får se Rahm i örebro
" Linus Wickman: molin och Lindholm är på landslagsläger och tränade därför inte med laget när dessa kedjor var formade.. :) Djoos är också på landslagsuppdrag, gjorde mål emot Tjeckien igår!"
Tyvärr så blev ALLA TRE Skadade.......
foppa78: "Lauritzen är nog revanschsugen han också!"
Glömde honom i hastigheten, tack för påminnelsen.
Se där, 4 spelare som är rejält revanschsugna alltså...
Gurra88: " För övrigt tycker jag det är att häda att önska att en före detta fuskare ska ta platsen före Honken"
Nu var det bara det lilla kruxet att jag inte alls ÖNSKAR att Rahm ska sno förstaspaden från Honken, jag TROR att han kommer att göra det.
Förstår att du har problem med att se skillnaden iom dina läsförståelseproblem.
Jag önskar Honken all välgång och att han håller Rahm bakom sig, så länge han bidrar till att göra laget så bra som möjligt.
Men om nu Rahm skulle visa sig vara bättre, ja då har jag inga problem med det. Vilket du verkar ha...
Det komiska är att du själv verkligen ÖNSKAR att Rahm och laget ska misslyckas och därmed försämra möjligheterna att försvara guldet.
När du dessutom förordar en lockout som kommer att ställa till en massa oreda i varje lag (yngre spelare som behöver utvecklas får stå tillbaka, man tvingas betala dyra försäkringspengar, osv), så framstår du än mer som en genuin och äkta hatsupporter.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Ja jag hoppas och tror honken blir förstaslternativ eftersom rahm knappt visat nått på denna nivå.
Jag hoppas även få se Bäckis, Silfver, Lindbäck. Hur nu det kan va att hata förstår nog bara du.
Gurra88: "Men alla här inne förstår att du även hoppas han tar platsen."
Ja, jag skrev ju precis att jag hoppas på det om det visar sig att han är bättre än Honken.
Om inte annat så hoppas jag förstås att han tar platsen, enbart för att få se dig stå härinne med byxorna nere när det visar sig att du som vanligt inte haft ett rätt i dina profetior...
"Jag hoppas även få se Bäckis, Silfver, Lindbäck. Hur nu det kan va att hata förstår nog bara du."
Du hoppas att få se Bäckis m.fl bara för att slippa se Rahm i Brynäs, även om det visar sig att han är bättre än Honken.
Det är skillnaden mellan ett hatfan som du och ett normalfan som jag och övriga som vill se ett så bra lag som möjligt.
Oavsett om laget består av spelare som avtjänat ett dopingstraff eller aldrig varit i närheten av några otillåtna preparat.
Ja.. Jag ser hellre att honken lyckas som kört den hårda vägen istället för en som försökt ta genvägar till framgång.
Du vill dessutom helst se en lockout och en massa strul för samtliga lag, både sportsligt och ekonomiskt sett.
Förhoppningsvis slipper vi se Bäckis och Lindbäck, jag ser hellre att våra nyförvärv och yngre spelare får chansen att spela in sig i laget i lugn och ro.
Verkar som att dom flesta sportchefer tycker likadant, men vad vet dom jämfört med en soffliggande läktarcoach...
Dom flesta? Vart har du hittat den artikeln? Länka gärna den. Eftersom jag tycker vi har möjlighet att få tillbaka riktigt spännande namn så tror jag bara vi har fördel av en lockout denna gång.
Här är en länk i mängden.
Bygger min Rahmtro på framförallt intresset som Alcén uppenbarligen visat.
Hade ju varit betydligt enklare att värva nåt mer säkert om man nu hade trott att det varit bättre.
Rahm spåddes en lysande framtid när han var tilltänkt som ersättare till Salak i FBK, innan dopingavslöjandet spolierade hans möjligheter.
Han har en modernare spelstil än Honken och är dessutom yngre och mer utvecklingsbar.
Min känsla är iaf att Honken kommer att få det tufft i konkurrensen så fort Rahm kommit ikapp vad gäller träning och matchning.
Blir inte förvånad ifall Rahm tar över lagom till juluppehållet, ev tidigare.