Läkerol Arena
« Föregående · 541608 Till forumet
Läkerol Arena
Skönt att det finns fortsatt hopp om ny arena till hösten -06. Men på bilderna ser det ut lite som ett ICA MAXI, tycker jag...=)
Sv: Läkerol Arena
Tigger: Känns som att det är samma arkitektbyrå som ritat förslaget till Gavlerinkens utseende som ritat Evenemangsarenan i Övik. Den där halvmåneformade saken på "högersidan" av arenan.
« Föregående · 541608