Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
« Föregående · 1658349 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: TJ ville i alla fall att vi skulle spela Hockey, Bulan nja
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
När PP inte funkar så kan man alltid.....köra på i samma spår....
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Rossa: skott efter avblåsning är ok tydligen.... pajas domare
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Steenm: nu är det dags att snygga till statsen när matchen är körd . Då kan viju inte säga något om domarna .
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
6 mål på 4 matcher. Jävla pajas Bulan, fyfan att se på denna Luleå hockeyn, vad fan gör Petter Nilsson i båset då?
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Gillar den inavlade gaphalsen som vrål-kräks på domaren på östgötska.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäslegenden: Så går det när man tar in en tränare som endast varit huvudtränare för ett P11 lag.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
smallround: Bättre än Väsby även om de kryssade mot oss haha
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Clarence: Tror detta löser sig , vi har ju det breeeedaste laget i shl utan spets .
Vi får hoppas dom hittar en spelare i allsvenskan some inte platsar , då kanske vi blir ännu breeeedare.
Spetsar finns inte å är bara onödigt å kostar pengar .
Vi får hoppas dom hittar en spelare i allsvenskan some inte platsar , då kanske vi blir ännu breeeedare.
Spetsar finns inte å är bara onödigt å kostar pengar .
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Jag är så ofantligt trött på att alla jävla SHL-kommentatorer ska dra upp samma jävla statistik i match efter match.
"Brynäs har ett bra PP, MEN i de senaste matcherna..."
"Brynäs har bara vunnit tre matcher på bortaplan i år..."
"Christian Djoos har vanligtvis ett bra skott..."
Osv...
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Bulan har förstört PP något så grovt. Om det är något tränarbyten brukar ge är det poäng i de första matcherna men sedan ungefär samma poängutdelning. Bulan har torskat stort på både de punkterna. Jävla pajas ledning vi har nu.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: vårt Borta facit måste vara historiskt dåligt. Vad har vi tagit 9 poäng på hela säsongen.....
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäslegenden: Nä, spelar ingen roll vem som är tränare. Finns inte en coach i världen som skulle kunna rädda det här bygget. Pinsamt dåligt komponerat lag. Bara det att Djoos skulle vara den offensiva kraften av backarna säger allt.
+ 4
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
70 Rodrigues: Hahahaha samma tro som ledningen! Snart går sekten brynäs i graven
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Huge: Bra där, vi fortsätter att skylla vårat usla spel på domarna😂😂😂
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
honken21: Och vilka syftar du på ? Calle,Ekholm,Silfverberg som är ordinarie i sina NHL lag och plötsligt skulle bryta sina kontrakt och komma hem för Brynäs spelar skit.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
70 Rodrigues: Jag hade en så otroligt stark känsla av att vi skulle ta denna match men detta är ett bottennapp i klass med SAIK-matchen. Bittert
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Djoos försöker runda sin gubbe, vars klubba fastnar i Djoos armhåla och sitter kvar där ett bra tag.
Domarna friar förstås, eftersom det tydligen är Ok att sätta upp klubban i armhålan på motståndaren.
Om man är LHC:are vill säga....
Domarna friar förstås, eftersom det tydligen är Ok att sätta upp klubban i armhålan på motståndaren.
Om man är LHC:are vill säga....
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Jag saknar Tommy och ja jag är allvarlig när jag säger det. Avgå Bulan snabbt som fan!
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: Lejonkräk saknar ett vitöga - som ser sanningen...
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Enaranger: Man ser till att få den andra spelaren med sig ut. Sen spelar Bif bättre i 4-5 än 5-5 ikväll så gör ju ingen skillnad.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Tänk att det finns skribenter här på sidan som verkligen tror att det kommer att vända?
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Man kan trösta sig smått med att Leksand och Djurgården ligger under.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Såg reprisen i CMore-studion, vad hände med Starky? Blev han sur på försvaret? Förståeligt isf. Stackare.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: Han fick stå mitt i slottet och skjuta fyra returer innan den gick in. Vad säger man?
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: jag funderar på att hugga mig i ögonen med en kniv så jag aldrig mer behöver se skiten...
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Vi har nog världens sämsta försvar. Utan konkurrens.
Något man såg i de tre första matcherna med Bulan å Petter var att vi anföll med hela laget. Idag anfaller vi bara en och en.
Blir jätteuddlöst.
Något man såg i de tre första matcherna med Bulan å Petter var att vi anföll med hela laget. Idag anfaller vi bara en och en.
Blir jätteuddlöst.
+ 1
« Föregående · 1658349 · Nästa »