Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Vi ses i kvalserien, nu struntar jag i detta.
Man börjar ju fundera på om spelarna, internt, inte trivs ihop och har nåt otalt med varann. Jag menar, hur kan allt bli så totalt sanslöst bottenlöst med laget? En moral på noll och intet...
Än finns det hopp om att slippa kvala .
rafalski:
Inse att hela föreningen luktar piss o skit!! Vi förtjänar att åka ur!! JÄVLA SKÄMT SÄSONG!!!
Något annat lag kommer det bli noll .
Brynäs är en del av mitt liv , och jag har inte gett upp livet ännu , .
Ja det här är mi dre än tre år sen...
SLUT UPP FÖR KLUBBEN PÅ LÖRDAG! KOM TILL HALLEN!
Vi hade ju tre solklara målchanser i tredje som missades.
Först Rödin, sen Andersén och slutligen Sweatt.
Alla tre hade ju kanonlägen mitt framför mål, från ungefär
samma distans alla tre. Vill man ta poäng måste man göra
mål på såna klara målchanser.
Brynäslegenden:
Dom förtjänar ingen publik och inget stöd. Dom visar noll inställning!!! Varför kasta pengar i sjön o gå på en rutten hemma match med massa sär??
Redigerad kommentar
Bra analys av Bulan, håller inte med alla onödiga tvåor mot seriens bästa anfallsuppställningar om vi ska ha NÅN som helst möjlighet att rubba dom. Heder åt killarna som ändå jobbar hårt in i det sista och inte lägger ner helt som man gjorde med TJ i såna här lägen.
Kommer ett lägligt uppehåll igen nästa vecka för att jobba och slipa på det som fortfarande trots allt är relativt nytt.
Bra med lite vila också för att ladda batterierna inför de avgörande slutomgångarna.
Finns mao gott hopp om play-in, som jag ser det. Tröst för tigerhjärta att iaf Leksand och DIF förlorar idag, alltid nåt mitt i allt som grinar emot just nu....
Med dessa spelarförluster inför säsongen...
Johan Harju
Ryan Gunderson
Sebastian Lauritzen
Dennis Persson
Robin Jacobsson
Simon Löf
Andreas Thuresson
Alexander Larsson
Jonathan Granström
Johan Holmqvist
... ska det verkligen vara så HÄR stor skillnad? Jag förstår inte.
Redigerad kommentar
honken21:
Johan Harju
Ryan Gunderson
Sebastian Lauritzen
Dennis Persson
Robin Jacobsson
Simon Löf
Andreas Thuresson
Alexander Larsson
Jonathan Granström
Johan Holmqvist
Plus Ollas. Och typ plus Enterfeldt.
Men det borde ändå inte se såhär jävligt ut. Ikväll var lite av en rejäl jävla laddning brandskum över förhoppningarna om en nystart.
Är det Brynäs sista dagar i SHL vi bevittnar?

