LULEÅ-BRYNÄS 8/10
« Föregående · 573608 Till forumet
Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Pratde med Tord nu om resan, tåget utgår från Göteborg, men upp till sthlm är det inte abonnerad liggvagn, den kopplas på i sthlm.
Han skulle kolla på hur det är med tider och priser.
Hoppas att vi blir mer folk än vad vi var förra året.
Han skulle kolla på hur det är med tider och priser.
Hoppas att vi blir mer folk än vad vi var förra året.
Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
65selander: Nu finns det mer fullständig info om resan, www.brooklyntigers.se/lulea.pdf. Se till och anmäla er nu!
Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Bumpar upp denna tråd.
Vem vet vi kanske fortfarande måste försvara våran 1:a plats då ;-)
Ta nu chansen att få besöka Luleå för en billig penning.
Vem vet vi kanske fortfarande måste försvara våran 1:a plats då ;-)
Ta nu chansen att få besöka Luleå för en billig penning.
Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
GävleLasse: Tror dom har skjutit på betalningen lite om jag inte har fel.
Du hänger väl på?
Du hänger väl på?
Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
65selander: Tyvärr så kommer det inte in några pengar förrän nästa vecka på onsdag för min del så det är kört. Men det skulle ha varit en kul grej :)
Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
65selander: Stämmer bra att sista dag för betalning är skjutet till senare.
Häng på till Luleå nu. Det finns platser kvar.
Häng på till Luleå nu. Det finns platser kvar.
Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Trycker upp denna tråd för sista gången. Det finns platser kvar för den som vill se Norrland.
Ni får även chansen att diskutera hockey och statistik med GävleLasse, med mig kan ni prata om knyppling och virkning.
HF kan informer om logistiken i framtidens Sverige
[bild]www.hockeysnack.com/guestbook/attach/bc8c7b8514cf0cbfd7cb60d854e37611.jpg[/bild]
Ni får även chansen att diskutera hockey och statistik med GävleLasse, med mig kan ni prata om knyppling och virkning.
HF kan informer om logistiken i framtidens Sverige
[bild]www.hockeysnack.com/guestbook/attach/bc8c7b8514cf0cbfd7cb60d854e37611.jpg[/bild]
Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Ja kom igen nu, åka med. Ni från gävle kan ju inta klaga på att det är långt till luleå.
Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Bif_FANS: Matchen har inte spelas än. A jag vet, du råkade skriva i fel tråd, kunde bara inte låta bli. ;-)
« Föregående · 573608
Tågresan upp kostar 500kr t/r och det med abonnerad liggvagn.
Priset gäller för Supporterklubbarna Brooklyn Tigers, Brynäs Supporterklubb Väst samt Supporterklubben Brynäs Stockholm.
Är man inte medlem så tillkommer det ynka 70kr (35kr vägen)
Tåget utgår från Stockholm på fredagskvällen den 7:e (Tåg 92)
Avgångstid: Sthlm 2122, Gävle 2313
Ankomst: Luleå 1230
Avgångstid: Luleå 2110
Ankomst: Gävle 0934, Sthlm 1115.
Matchen börjar 1500 och biljettpriset är 100kr.
Ta nu chansen att besöka Luleå och deras Björnide Coop Arena.
Anmälan sker till [email protected] eller så ringer ni Brooklyns resetelefon 076-8368254. Glöm inte meddela om ni är medlem i någon utav dom nämda supporterklubbarna