Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
« Föregående · 1711688 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Det där har Brynäs fått mål bortdömda för, FLERA gånger senaste säsongerna.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Inte ett enda läge för Luleå i andra..Väntar på 2-1 till dom. Dåligt byte, ringer det nu?
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Hyfsad första, usel andra. Vi möter botten så lite mer jan man begära.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bifhjärta: Kvittar väl när man inte spelar enkelt och rakt utan börjar fuska.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Synd att vi inte kan utnyttja PP igen, hoppas vi inte tappar greppet.Tugga på boys.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
PP igen..Vi är bra i offensiv zon, syns vi har självförtroende. Nu måste vi skapa hetare chanser denna gången
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Det där får Vrana ta på sig. Bedrövligt agerande i egen zon...
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Gnäller precis så mycket jag vill. Ett hån mot Salmela att bli jämförd med Porseland.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski:
Logiskt enl mig
Olden ska inte spela i en defensivt inriktad 4:e, gillar honom men bland 9 forwards
Alcén gör bra jobb där, Oldén kan inte tacklas
Logiskt enl mig
Olden ska inte spela i en defensivt inriktad 4:e, gillar honom men bland 9 forwards
Alcén gör bra jobb där, Oldén kan inte tacklas
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: Gillar dock Alcén,han har en härlig krigarinställning. Men trist att det inte finns någon naturlig plats för Olden just nu, tycker han sett bra ut.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: Tycker synd om Olden. .hoppas han inte tröttnar, tycker han blir behandlad sådär alltså...
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: Sluta gnäll på Porseland. Han har gjort 10 poäng på 19 spelade matcher. Helt ok för en back va? Visst han tog två utvisningar, men det gjorde Salmela nere i Malmö också. Då hörde jag inte dig säga "ta bort Salmela". Tagga ner gnället, Porseland är en bra back!
+ 3
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bifhjärta: 96.5% på Syarky senaste 5 matcherna. 0.9 mål i baken i snitt, galet.
+ 3
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Hyfsad period av Brynäs. Vi har tålamod och gör det bra. En gåta är att Alcen tar plats före Olden. Alcen måste ha Sveriges minsta verktygslåda.
+ 3
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bradberry: Ja, pinsamt att gnälla på Porseland. Ingen av tvåorna är nåt att blåsa för. Wallmark åker över Porselands ben, som inte ens är utsträckt.
Sen tappar lulingen skäret bakom kassen, precis när Porseland iofs sätter fram klubban mot skridskorna, men då är lulingen redan på väg ner i isen.
Deras tvåa var också jävligt billig, så totalt sett är domarna skyldig oss ytterligare ett PP.... :-)
Härligt att se förstafemman som gör lite som dom vill i anfallszon. Nästan mest impad av Lindblom, vilket jobb han gör för att bana väg för övriga.
Salmela såg inte glad ut direkt i båset, förståeligt.
Borde ha satt åtminstone nåt av jättelägena han fått.
Sen tappar lulingen skäret bakom kassen, precis när Porseland iofs sätter fram klubban mot skridskorna, men då är lulingen redan på väg ner i isen.
Deras tvåa var också jävligt billig, så totalt sett är domarna skyldig oss ytterligare ett PP.... :-)
Härligt att se förstafemman som gör lite som dom vill i anfallszon. Nästan mest impad av Lindblom, vilket jobb han gör för att bana väg för övriga.
Salmela såg inte glad ut direkt i båset, förståeligt.
Borde ha satt åtminstone nåt av jättelägena han fått.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Bratwursten : Pekka har verkligen gått in där och fått bort dom onödiga returerna!
+ 4
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Grabbarna gör det bra!
Härligt att Rödda gör mål igen. Vårat PP känns väldigt bra, liksom BP sista tiden. Sällan som Special Teams känts så tryggt som just nu.
Och Starkbaum fortsätter att agera sjukt stabilt, han har helt skippat alla returer som man är van att se honom släppa.
Härligt att Rödda gör mål igen. Vårat PP känns väldigt bra, liksom BP sista tiden. Sällan som Special Teams känts så tryggt som just nu.
Och Starkbaum fortsätter att agera sjukt stabilt, han har helt skippat alla returer som man är van att se honom släppa.
+ 2
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Måste bara hylla Starkbaum lite ! Brynäs bästa spelare på sistone, grym har han varit.
+ 5
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Rödin är så jävla hal. Han är som Foppa. Så fort någon går ut och försöker sätta press på honom så säger det bara poff sen har Rödin vänt bort och gått förbi.
+ 4
« Föregående · 1711688 · Nästa »
Det tar vi emot.