Lycka till!!
« Föregående · 581327 Till forumet
Sv: Lycka till!!
mattias - 74: Ni lär behöva lycka till ni med.... det är en lååång säsong och ni har börjat den precis som Brynäs brukar börja.. Med skador...
Mästarcupens "förbannelse" har redan satt in.... *evil grin*
Mästarcupens "förbannelse" har redan satt in.... *evil grin*
Sv: Lycka till!!
mattias - 74: Han har stått en match mot Leksand i år... du kanske minns hur det gick ;)
« Föregående · 581327
Heja blåvit ;)