1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779232 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!


Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Hahaha. Classic Brynäs.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Orkar inte...
12s, 12 jävla sekunder...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Mannberg igen... För helvete.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Luleå HF - Brynäs IF 1-1

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{1570}: Själv har jag ledsnat så till den milda grad att jag ser fulstream trots Cmore abonnemang..

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
VARFÖR I HELA HELVETE SPELAR JENSEN NU?!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Snygg kontring. Ingen som vill skjuta.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Anders Hansson:
Tycker också det känns väldigt ansvarslöst att låta Jensen spela efter en sån smäll. Man borde plocka av honom av säkerhetsskäl.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Anders Hansson: riskfyllt, om det visar sig att han har hjärnskakning så ska läkaren ha sparken

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Chris11:
Det är väl Luleås läkare.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Ja, det är helt sjukt. Han har en hjärnskakning. Garanterat.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Det är nästan komiskt dåligt spel. Från båda lagen.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Utanför kvarten just nu. Trots 15 mål bättre målskillnad...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
dAVydov: måste säga att Mannberg är totalt värdelös

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Det bästa med Mannberg är ju att han har kontrakt över nästa säsong också.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Som nån tidigare skrev får skaffa enforcers. Så här kan det inte fortsätta. Jensen överlever väl inte kvällen... OCH VARFÖR SPELAR HAN.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Den hade Clark satt för en månad sen.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Bra spel nu, in med pucken bara!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Fit for fight trots allt då kanske. Vet nog inte vi bäst.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
ellis: Ja, vi får förutsätta att läkaren gjort sitt jobb. Smällen tog inte lika stumt som liknande huvudsmällar.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
ellis: Får man en sån smäll i huvudet SKA man vila.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Jag orkar fan inte mer

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Äh dra åt helvete Brynäs.


Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
dAVydov: Haha, bra PP!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Dagens Brynäs måste vara det sämsta PP lag i svenskhockeys historia 😂😂😂

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{7510}: Extra grymt att det är svikaren som sänker oss.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Fantastiskt. Nu har vi -1 i målskillnad i Pp på 11 matcher..

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Herregud vi ligger -1 i pp de senaste 20 pp-möjligheterna

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Jag vet att jag hackar mycket på Mannberg nu men Asklöf är lite samma sorts spelare..

Asklöf:
8 matcher, 1+1, 4:31 i snittistid.
Mannberg.
27 matcher, 1+2, 11:01 i snittistid.


Och Brynäs powerplay är så jäkla pinsamt att varje gång vi får ett PP borde någon åka in och klippa till närmaste motståndare i fejset så att det blir 4mot4 istället så vi slipper skämma ut oss.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inkazar: kommer hem och slår på tv:n och Luleå gör 2-1 i BP!
Fyfan

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Alla lägen ska då fan passas bort...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Så smärtsamt att titta på Brynäs just nu.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Chris11: Ja även en läktaramatör som jag ser att tempot i PP är på U14-nivå. Gör vafan som helst men gör det SNABBARE!! Det är sopenkelt att försvara sig mot ett lag som långsamt passar runt runt...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Luleå HF - Brynäs IF 2-1

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
honken21: Ja det var smärtsamt förra året vid den här tiden också. Men det känns etter värre i år nu faktiskt...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Tung tackling av Jensen 👍🏻

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
honken21: Japp, det svider rakt in i själen. I början av januari förlorade vi mest för att vi var för ineffektiva. Nu för tiden ser vi bara genomdåliga ut.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
"En domarskandal" gapar publiken efter det också... Jösses...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Byt till Antikrundan på 1an det är skitspännande 😂

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Skönt att vi har en fungerande kedja iallafall

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
pjåtor: Tycker Ölund har haft en fin utvecklingskurva denna säsong, ska bli spännande att följa honom framöver.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Två halvöppna mål nu som vi bommat... Nära är vi ju men det hjälper ju inte.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Luleå på väg att bryta sin tunga trend. Självklart är det Brynäs som trendbrottet är på gång mot...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Bratwursten : Kul att du orkar se ljusglimtarna i eländet. Kan man välja bort PP? Tappar allt i den spelformen!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
KulaShaker:
Ja som jag sa, om vi får PP så får någon bara åka tlil första bästa motståndare och slå han rakt i fejset så det blir fyra mot fyra.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäs är mycket bättre spelmässigt denna period än första, även fast det står 2-0 till Luleå målmässigt i perioden

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Så här ska det inte vara, juniorkedjan är den enda kedjan som gasar och leder laget


Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{7800}: Har vi inte rätt dålig 4v4-statistik också?

« · 1795828 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)