Inlägg: 1255603
Sv: Nästa säsongs lag
Clarence: Den frågan är nog enkel att svara på. Andra klubbar hade mer framsynta ledare. Färjestads plats i svensk hockey skulle/borde Brynäs haft.
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Jajjen: Det är den slutsatsen man tyvärr måste dra, ja. Man undrar bara hur ett erkänt hockeykunnigt folk som det i Gävle kan "tänka sämre" och vara mer trångsynta än dominantklubbarnas ledningar...??