Inlägg: 1255606
Sv: Nästa säsongs lag
Jajjen: Det är den slutsatsen man tyvärr måste dra, ja. Man undrar bara hur ett erkänt hockeykunnigt folk som det i Gävle kan "tänka sämre" och vara mer trångsynta än dominantklubbarnas ledningar...??
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Clarence: "Man undrar bara hur ett erkänt hockeykunnigt folk som det i Gävle kan "tänka sämre" och vara mer trångsynta än dominantklubbarnas ledningar...??"
Besökt Gävle nångång?
Besökt Gävle nångång?