Inlägg: 1256190
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Huge: "Jag orkar inte lägga ner nån större energi på att svara en okunnig skitkastande överdrivande skribent som ändå inte begriper nåt."
Hellre 99% såna än tvärtom, såna som i stort skiter i hur det går, rycker på axlarna och säger att va fan, nästa gång vinner vi! Såna slätstrukna personer finns det alldeles för mycket av ändå inom Brynäs IF.
Å andra sidan, vem fan bryr sig i vad du lägger din energi på!!!
Hellre 99% såna än tvärtom, såna som i stort skiter i hur det går, rycker på axlarna och säger att va fan, nästa gång vinner vi! Såna slätstrukna personer finns det alldeles för mycket av ändå inom Brynäs IF.
Å andra sidan, vem fan bryr sig i vad du lägger din energi på!!!
Sv: Nästa säsongs lag
Huge: Det vore väldigt intressant om du kunde motivera dig om varför du tror som du gör. Det känns hela tiden som att du tror att det alltid blir bra så länge sundlöv och co värvar.
Hade de varit så kunniga som du vill gölra dem till så hade vi inte harvat i seriens nedre regioner under en tio årsperiod. Så enkelt är det.
Det finna andra skribenter som det är mer värt att lägga krut på.