Inlägg: 1256192
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
GävleLasse: "Det vore väldigt intressant om du kunde motivera dig om varför du tror som du gör. Det känns hela tiden som att du tror att det alltid blir bra så länge sundlöv och co värvar."
Såvitt jag kan se så har jag motiverat värvningarna inför nästa säsong, från målvakt till backar.
Är som sagt lite tveksam till målvaktsbiten där jag helst hade sett en stor målvakt som täcker mkt nät.
Sv: Nästa säsongs lag
GävleLasse: Det är bara ren och skär otur det vet du väl? Vi har haft stolpe ut i 10 år pga oflax...
Arenan floppa pga Otur..
Publiken ingick inte vilket dom hade budgeterat med..
Arenan floppa pga Otur..
Publiken ingick inte vilket dom hade budgeterat med..
Huge: Det vore väldigt intressant om du kunde motivera dig om varför du tror som du gör. Det känns hela tiden som att du tror att det alltid blir bra så länge sundlöv och co värvar.
Hade de varit så kunniga som du vill gölra dem till så hade vi inte harvat i seriens nedre regioner under en tio årsperiod. Så enkelt är det.