1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778951 inlägg · 7967 ämnen

Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Spelar vi såhär på torsdag så får Lyxfällan åka hem tomhänta (dom var tydligen oerhört bleka idag)

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15

Så satans, satans, satans jävla pissigt. En rightfattad Gunderson i Tim Heed fuckade upp oss.


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
bifhjärta: FUCK!!!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
KulaShaker: Känns dubbelbottnat...

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
PS: Skellefteås publik otroligt äcklig. Buar åt en spelare som åker runt helt blodig i ansiktet. Vilket jävla skämt!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Brynäsgubbe: Men, en pinne borta mot SAIK är väl godkänt. Känns bra inför fortsättningen!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Hur fan kan Bulan välja Djoos😠😠😠😠

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15

Straffar med Brynäs inblandat - och man vet alltid hur det slutar.


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Hmm vad hände med motivation slår klass?
Bra med en pinne men irriterande med så dålig poängutdelning under Bulan, men hoppet lever...

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
FAAAAAAN vilken sur förlust Helvete

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15

Sammanfattningsvis är jag ändå jävligt besviken. Vi har sååååå många lägen att knipa 2 eller 3 poäng idag men vi vaskar alla. Om vi slår Leksand så höjs min glädje över denna poängen.

Mest bittert nu.


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Bra med Djoos...

Fortsatt under strecket.

Känner bara frustration.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Jahapp.. SAIK fick lekispoängen.
Knepigt att ett av lagen får en poäng mer när matchen slutar oavgjort.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Qvarre: Djoos måste ha ett väldigt speciellt kontrakt.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Pinsamt jävla dåligt

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Davey_22:
Verkligen ett stort ❓ på det valet.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Är Tommy tillbaka i båset? Djoos??

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Nordan på nästa nu då..

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Djoos?!?!?


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Ingen straff för Pesonen då va?
Vinner vi går vi förbi Ekonomisk Doping IF

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Inte en svensk målskyty i Brynäs idag..Lakers?;-);-)
Skämtosido..viktig poäng på spel för oss..

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Rödin,Wallace,Scott (trots att han sumpat mycket idag)

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
bifhjärta: Scott, Sweatt o Rödin

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Jahapp.. Dags för tramsiga straffar.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Vilka vill vi se som straffläggare??

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Björk borde fan inte få döma Brynäs, det fipplas ju varenda gång😠😠😠

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Jisses om domarna har tappat matchen fullständigt!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15

God kämpainsats mot en halvmotiverad serieledare. Bäst i SHL i detta nu är nog Frölunda.


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Davey_22: Frilägena.

Nu kommer avgörandet.

Hah. Kanske inte.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Qvarre: Vi visste att kompensationen skulle komma. Här är den. 

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Davey_22: Jaha, och där kom kompensationen.
Sweatt duttar lite i ryggen framför kassen.
Bra känsla där, domarn....

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Fan vilka chanser vi haft..... Läge för stor besvikelse nu

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Davey_22:
Är detta utvisning så har domaren missat 100 st liknande i kväll.. Patetiskt.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Ville bara se Scott stänka in det friläget...

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
70 Rodrigues: Ja in med Sweatt, Wallace & Hybris!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
In med det snabbaste vi har nu. Vill inte se Nordan en enda sek.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Huge: Ja,snacket från domarna om skärpt bedöming gäller tydligen inte över 60 min.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Starkt med poäng i skoterdjungeln. Dock lite sur eftersmak med FYRA ledningar. Men kul att se Bulans Brynäs och kul att se Slovak göra poäng..mer Slovak åt folket!

2 poäng nu grabbar!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15

fy fan så gott!

minst än pinne är helt godkänt på förhand!


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15

Ovanligt att se Skellefteå spela så fult som idag. Flera väldigt ovårdade situationer.

Kunde vart två PP till där i slutet.


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Davey_22: En tjyvsmäll mot Scott, domarna fegar tyvärr ur där.
Starkt att ta poäng, känns ändå surt att det inte blev 3p.
Nu tar vi extrapinnen!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Poäng mot Skellefteå är godkänt. Men man är ändå besviken.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Lindström: Stark insats. Nu tar vi två så är vi förbi Lyxfällan.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Davey_22: Ja går det saktare så fryser pucken fast.

Synd att dom inte tog chansen, kostar på att överspela 1 linan. Undrar när Tim & Slovak blir ordinarie i PPet.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Davey_22:
Det går inte att spela hockey stillastående.. Ska det vara så jävla svårt att fatta.. Bra att ta time där av Bulan.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Norda pajar sista chansen också. Han borde inte spela imorn. Ser ju för fan inte kry ut.

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Lindström: Huvudsaken det blir en pinne iaf!

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Norda och Blomman går in och klantar bort första minuten av PP. 

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 10/2-15
Härligt vi är nöjd med 4-4

« · 1660961 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)