Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
« Föregående · 1396606 · Nästa » Till forumet
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Träningsmatcher är som de är...olika saker ska nötas in. Resultat betyder mindre än det tränarna vill ska fungera. Eller hur?
+ 1
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Zappaholic: Skitbra med sex mål men det är ju bara en träningsmatch och det betyder ju ingenting eller gäller det bara när dom förlorar??
+ 4
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
arnio: "Sebastian Lauritzen producerar som vanligt."
Undrar om Lindström har syrgas så det räcker?
Han har väl både andnöd och blodstörtning vid det här laget... :-)
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Sex mål framåt, det är väl inte godkänt. Typiskt Brynäs...
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Feg är jag inte, men har ett yrke som gör att jag inte vill hänga ut mitt liv på internet. Fast det förstår väl inte du...
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
arnio: Skitbra, men det är ju bara träningsmatcher så det betyder ju ingenting, eller hur var det??
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
arnio: Hon är grym, även min pojkvän kan om han vill, han är dock lite för fjollig när det gäller hockey, precis som ett gäng skribenter här i gb:n, ingen nämnd ingen glömd ;-)
+ 2
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Brynäs_89: Ytterligare någon feg stackare som gömmer sig bakom ett anonymt nick, det är så fega människor fungerar, patetiskt!!
+ 1
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues:
är det du som skrivit detta eller har vi en spökskrivare?
[Kommentar från 70 Rodrigues 70 Rodrigues: ]
Min pojkvän har tippat 4-3 till Brynäs
är det du som skrivit detta eller har vi en spökskrivare?
[Kommentar från 70 Rodrigues 70 Rodrigues: ]
Min pojkvän har tippat 4-3 till Brynäs
+ 1
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Men snälla nån. Det är väl valfritt att skylta med namn, adress, telefonnummer, kontaktuppgifter med mera...Det finns anledningar till varför inte en del människor har lust att lägga ut sådant. Det är väl inte så konstigt?
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Zappaholic: Jajamen, vad har du för ursäkt??
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Du har ju redan lyckats såga en hel säsong efter fyra och en halv träningsmatch. Det är ta mig fan imponerande!!
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Zappaholic: Du får gärna tycka tycka det, det hade betytt något om det kommit från någon med lite stake o någon som jag hade respekt för.
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Att du orkar gnälla så in i helvete hela tiden? Tragiskt...
+ 2
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: 4-14 i skott.. borde kanske vart nått mål till??
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Jävla olyckskorpar!! Allt är fel hela tiden och serien har inte ens börjat...min gamla mormor är mer positivt inställd till livet...och hon har det inte lätt just nu.
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: snacka om att man längtar till att serien drar igång...
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Brynäs_89: Jo men självklart, Brynäs är ju alltid bäst oavsett vad resultat o tabell säger :-)
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues:
Sundsvall brukar streta emot bra i Gärdehov, men inte orka i längden.
Sundsvall brukar streta emot bra i Gärdehov, men inte orka i längden.
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Det måste ju bli sm-guld vi LEDER ju en över några som slutade i botten i allsvenskan!
TONY tror inte du det???
TONY tror inte du det???
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Skönt, vi ska ju leka med ett lag som Sundsvall alla dagar i veckan. Kul o se hur en del jublar som om det vore ett SM-GULD :-)
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Efter målet har Brynäs fört spelet men skapar inte så mycket. Känns det igen??
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Och ni var nära 2-2. Är det motivationsbrist eller. För vid varje baklängesmål har ni höjt tempot igen. *Roligt att ALLA mina matcher går enligt planerna just nu utom denna, hade en känsla att skit sundsvall skulle ställa till det.
+ 1
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Jaha inte vinnande i år heller att åka bandysväng alltså?
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Sylf: Ang det bortdömda målet: Domarna kunde inte se om pucken någonsin var mållinjen, därav dömdes målet bort. Är dock tämligen säker att pucken var inne.
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Sylf: De sista fem-sex minutrarna av perioden kom Sundsvall upp mer då spelet böljande fram och tillbaka. Sundsvall skapar lite hetare chanser och kommer snabbare till avslut än vad Brynäs gör.
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Sylf: "Inget etablerat av Sundsvall men ny BIF-utvisning ger spel i fem mot tre i 40 sek.
Kneeing av Lauritzen i mittzon
Kneeing av Lauritzen i mittzon
« Föregående · 1396606 · Nästa »
Även kul med obetydelselösa segrar, roligare än obetydelselösa förluster helt klart.