Svarta mot Vita - Försäsong 2015
Carl Lejonkräk: Tycker du verkligen Sweatt var bättre/viktigare än Rödin ?
Carl Lejonkräk: Ja,grymt vassa spelare allihopa. Jag personligen håller Rödin högst av de tre,men Sweatt kunde stundtals vara kanske SHL's mest sevärda spelare,när han hade en toppkväll.
Tycker Rödin har lite mer verktyg i lådan bara.
6 000 personer såg Brynäs stjärnmöte | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Mäktigt med 6000 på läktarna.
Hur skötte sig Pudas? Tror ni han håller för SHL?
Personligen tror jag att den där lille norske backen (Nörstebo?) kan få ett riktigt genombrott ifall han spelar lika bra som i slutspelet.
Lite märkligt att inte fler klubbar tar efter Brynäs. "Första isträningen" är ju iskallt i jämförelse med matchspel där även gamla favoriter deltar.
Redigerad kommentar
Stisse har tidigare kritiserat Brynäs för att "frisera" publiksiffrorna så han missar väl inte ett tillfälle att skruva ner dem heller.
Är komiskt verkligen rätt ord? Jag tycker snarare att det är tragiskt.
Finns det någon källa till uppgifterna om att det är handleden som
krånglar för Sundqvist? Eller är det bara spekulationer?
Jag kan inte hitta något på nätet i Arbetarbladet/GD om varför
Sundqvist klev av i går? Finns det i papperstidningen?
Ser eftersändningen m fredagsölen
Nån som vet om Gunderson redan är i Minsk...?
Peja: Cumiskey hade varit fantastiskt att få in i truppen. Fast tror också det är att hoppas väl mycket.
Likväl så trissar ju ordvalet "kanon" upp förväntningarna en del.