1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778926 inlägg · 7967 ämnen

Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20


Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Näe detta PP var inte mycket att hänga i julgran. Alldeles för tillknäppt, sopa på pucken från blå.

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Detta jävla duttande o passande gör mig galen, skjut för fan!!!!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: NC har nog en plan för duttandet!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Nu har TIK tagit över rätt rejält!!!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Japp!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: De har tappat positionerna samt att de höll på och göra självmål också.

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Jaja men vi vann ju sist!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Shit vilken billig utv :-)

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
foppa78: Exakt, vad som än händer vann vi sist, det tar vi med oss.

PP igen, sen kommer kompensationerna.

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Där kan inte Järnkrok skjuta över. illa.

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
hahii: I det läget måste han skjuta slagskott!!!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Vad säger man om 1a? Varken bu eller bä tycker lag. Undrar om Brynäs är laget med mest stolp skott?

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Qvarre: I vanlig ordning så slarvar man i egen zon vid ett flertal tillfällen där man har full kontroll på pucken och skänker tillbaka den. Det kan inte finnas något lag i ES som kör med lika många bakomryggenpassningar som Brynäs. Vad är nyttan?

Hansen? Har han haft något rätt än så länge? Två felpass i mittzonen speluppbyggaden med spelvändningar som resultat, i samma byte...

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
GävleLasse: Sätter man press på Brynäs i deras försvara zon så får de ofta problem att komma ur egen zon.

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
GävleLasse: Ja, Hansen blir definitivt inte straffad för sina prestationer i alla fall.

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Tack svedberg

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
foppa78: Var han på den?

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Brynäs har inte marginalerna på sin sida idag.

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Qvarre: KaN inte Clarke bli sjuk igen?

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
TACK SVEDBERG!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Förläng kontraktet med Svedberg på livstid !

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
henke1: TIK spelarna har garanterat fått order att mucka efter varje avblåsning!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
henke1: Tysken då?

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
henke1: Men för HELVETE VAKNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Bra match! Som sirap i minusgrader från båda håll

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Qvarre: Ja, Brynäs är helt klart laget med flest stolpskott...

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: schyssta passningar ;-) Hönsgård

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
aphac: Japp!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: P99 agerande av L.J!!!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Vad fan håller LJ på med???

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Förstebacken i BIF dominerara!! NOT!!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
aphac: Och Widing målar...

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
MEN SKJUT LJ!!!½

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
hahii: fan LJ lappa på själv där.

Förresten kan ingen slå ihjäl trummisen?

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: haha, trummisen e bra jobbig.

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Tjejslagsmål nu!!!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Pusskalas 5-4 läge, resten kvittas

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Skapligt tryck men det sista fattas.

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Va fjuttigt allt blir. Är det Ladies Night i Eon Arena?????????

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Inget snack om vem som är 1:e målis i Brynäs..

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Nej, inte för de flesta.....

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Dackell och LJ i PP, FY f-n

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: f-n vi bränner för många PP. Nä nu ner i källaren och se om man hittar något som liknar vid tur.

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Detta är så pinsamt

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Anders Berg:
Annars kan det vara så att det käns så för att man får se vart enda ett.

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Vad tror ni då? Brynäs brukar ju vara starka som titaner i sista, eller hur va det nu igen?

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Qvarre: Vi får väl se vad lövhögsalkisen har för planer......

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Qvarre: Snacka om onödig utvisning!!!!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Äh den där var billig!

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sjukt viktigt med poäng här iallafall !

« · 1336295 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)