« Föregående · 282078 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Markus Korhonen
Bright: Alltså så kan inte Norrena heller va nåt för Brynäs då enligt ditt resonemang.
Sv: Markus Korhonen
Clarence: Vi lär nog under kvällens gång få höra att vi har fel o att killen kanske blir skitbra bla bla bla, ge honom en chans o massa annat jävla flummsnack.Är så förbannat trött på alla som ska ges en chans.
Sv: Markus Korhonen
Tor Karlström: Det känns mycket illavarslande när t o m du, gamle vän, visar dig uppgiven... Men jag förstår precis hur du känner. Än en gång har Brynäs-ledningen lyckats fördärva våra högt ställda förväntningar med det här målvaktsvalet. Visst, Markus Korhonen kanske är hyfsad - men det duger inte i den situation Brynäs är just nu. Man måste ha en stormålis!
Sv: Markus Korhonen
Lunkan: Bland Finlands sämsta lag ??? var i final i finska elitserien
i år vad får du fakta ifrån ????
i år vad får du fakta ifrån ????
Sv: Markus Korhonen
70 Rodrigues: Man vet ju inte vad denne Korhonen går för, men egentligen säger det sig ju självt: en målvakt som inte varit ordinarie i sitt tidigare lag kan aldrig vara en riktig toppmålvakt. Och en toppmålvakt är faktiskt vad Brynäs behöver nu.
Sv: Domarskandal
Jag skiter fullständigt i om grabben har gjort mål, det är liksom inte hans huvuduppgift.Undrar vad sponsorerna med dom öronmärkta pengarna säger nu???? Inte fan lär det bli fler sponsorer efter detta! Fy fan!
Sv: Markus Korhonen
70 Rodrigues: är ytterst tveksam på den punkten.
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Sv: Markus Korhonen
Hur kan ni vara förvånade? Vilken toppmålvakt vill spela i ett av elitseriens sämsta lag? Brynäs är bara en dussinklubb nuförtiden, folk skiter fullständigt i dom gamla anorna. Men som en del säger "vi måste ge honom en chans".Frågan är om Brynäs har råd att chansa när det gäller målvaktsfrågan?
Sv: Domarskandal
Huss: Vi får hoppas att Markus blir en flipp,men när hade Brynäs tur senast?
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Thure Wickberg fäller nog en tår uppe i himlen nu ,hans livsverk snart helt raserat.
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Thure Wickberg fäller nog en tår uppe i himlen nu ,hans livsverk snart helt raserat.
Sv: Domarskandal
Huss: Du hadde rätt fick messet nu , får hoppas att han fortsätter med att göra mål.
Sv: Domarskandal
Tor Karlström: Om Korhonen blir en flipp eller flopp återstår väl att se men helt klart är vi inte har speciellt många högklassiga alternativ om han skulle visa sig vara det senare.
Sv: Markus Korhonen
Lunkan: Svaret på din fråga: Brynäs IF är en sjuk förening.
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Övergångar & Rykten
Man ska inte ta endel rykten så allvaligt, se bara på Jesper Jäger ryktet säjer från Björklöven till Teg sk eller Leksand det blev Timrå.
Markus Korhonen
Vill inte gnälla för egentligen vet jag ingenting om Markus Korhonen. Men varför gå ut och säga att vi har öronmärkta pengar till att köpa in en riktig toppmålvakt och snacka om Norrena Honken för att sedan handla in en 2a målis från ett av Finlands sämsta lag?
M.K känns inte som den toppmålvakt jag sett framför mig.
Bevisa att jag har fel Markus Korhonen!
M.K känns inte som den toppmålvakt jag sett framför mig.
Bevisa att jag har fel Markus Korhonen!
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: Att hemsida och nyhetsbrev ej synkas beror enl uppgift på att Brynäs inte har någon heltidsanställd webmaster längre.
Riktade utskick tror jag inte mycket på.
Riktade utskick tror jag inte mycket på.
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: Jag har fått mailutskicket av Brynäs,Korhonen är klar,tyvärr.
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Brynäs IF var DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Sv: Domarskandal
Huss: Jag får mailen från Brynäs när dom sänds ut, men det har inte kommit något sedan finns det inget på Brynäs hemmsida.
Honken till Brynäs 2003-2004...
BRYNÄS MOT NYA GULD
Honken till Brynäs 2003-2004...
BRYNÄS MOT NYA GULD
Sv: Domarskandal
Va fan håller EK på med!!!
Markus Korhonen,vad imponerad man blir...
Nu darrar väl alla andra ES-lag av rädsla...
NEJ!!!
Vad tog toppmålvakten vägen???!!!!
Go natt Elitserien Brynäs,Allsvenskan väntar...
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!,var dom bästa.
M.V.H Tor!
NU MÅSTE VI AGERA PÅ ÅRSMÖTET!!!
Markus Korhonen,vad imponerad man blir...
Nu darrar väl alla andra ES-lag av rädsla...
NEJ!!!
Vad tog toppmålvakten vägen???!!!!
Go natt Elitserien Brynäs,Allsvenskan väntar...
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!,var dom bästa.
M.V.H Tor!
NU MÅSTE VI AGERA PÅ ÅRSMÖTET!!!
Sv: Domarskandal
LUNDSTRÖM 6: Ack du tvivlare, vad sägs om detta då ?
"Hej!
Vi har idag glädjen att presentera vårt senaste nyförvärv för säsongen
2003-2004, målvakten
Markus Korhonen , 1år
Statistik bifogas
>
Med vänlig hälsning
Maria Hellström Brynäs IF
Idrottsvägen 7
806 33 Gävle
026-54 46 60
0736-333353"
"Hej!
Vi har idag glädjen att presentera vårt senaste nyförvärv för säsongen
2003-2004, målvakten
Markus Korhonen , 1år
Statistik bifogas
>
Med vänlig hälsning
Maria Hellström Brynäs IF
Idrottsvägen 7
806 33 Gävle
026-54 46 60
0736-333353"
Sv: Domarskandal
Gust: Brynäs eget utskick till press och de som prenumerar på Brynäs nyhetsbrev givetvis. Stats och allt på Korhonen.
Förträfflig service, det är bara att anmäla sig.
Gordo: Galghumor ?
Förträfflig service, det är bara att anmäla sig.
Gordo: Galghumor ?
Sv: Domarskandal
Mälarmasen: Ja, det e ju många som fortfarande är pigga här på vår GB. Filmen visad 58 gånger sen jag lade ut den för 45 minuter sen. Kan ju iof vara Sindler som kollat den 38 av dessa...
Sv: Domarskandal
74050: Ja det syns ju klart och tydligt. Dags att skicka videon till doaren och kanadickerna så de får lämna över Guldet till svenskarna. Detta är ju en katastrof!!! :-)))
Domarskandal
Jaha. Äntligen besannades mina farhågor. Som bifogad film visar var det en jättetavla att godänna Kanadas 3-2.
Sommarhälsningar
Sommarhälsningar
Sv: 1:a femman
aphac: Omjag känner Brynäs rätt så är dom för sent ute och får inte tag i spelarna förrän efter sommaren och då har dom gjort upp med en annan klubb redan. nej det blir Lundström och "P" som står i år. Eller Rams brorsa kjell.
Sv: 1:a femman
gordo: Bävar för såna resor. VIK´s Ingemar Lijegren gjorde lika när han var ordförande för VIK och se vad som hände den föreningen..
Sv: Honkovich...
aphac:
Exactemente.
Kallas scouting.
Det behövs en konsekvent idé över vilka spelartyper (inkl målvakt) man behöver.
Vilket spel, vilka försvarstyper, vilken målvakt, vilken personlighet?
Det kanske mest klassiska exemplet på fel scouting är Johnny Ekström och hans framfart i Änglarna.
"Johnny skall vi ha!", tyckte italienarna.
Man glömde att värva Stefan Pettersson som la fram bollarna det blev mål på.
Johnny bråttom hade det inte lika lätt i senare klubbar om man säger så...
Exactemente.
Kallas scouting.
Det behövs en konsekvent idé över vilka spelartyper (inkl målvakt) man behöver.
Vilket spel, vilka försvarstyper, vilken målvakt, vilken personlighet?
Det kanske mest klassiska exemplet på fel scouting är Johnny Ekström och hans framfart i Änglarna.
"Johnny skall vi ha!", tyckte italienarna.
Man glömde att värva Stefan Pettersson som la fram bollarna det blev mål på.
Johnny bråttom hade det inte lika lätt i senare klubbar om man säger så...
Sv: Honkovich...
gordo:Det är nog väldigt speciellt för Sverige, det här med räddnings-%. Om en målis släpper in3 av 10 skott och laget vinner med 7-3, så är procenten 70 men lik förbannat vinner laget! Vilket är viktigast kan man ju fråga?
Räddningsprocenten kan vara missvisande åxå, titta bara på BIF:Dom gör vilket såll som helst till fantommålis.Skott på mål som är dåliga höjer %en.
Jag tycker man ska kolla hur mycket den tilltänkta målvakten har spelat och vilken spelstil denna har.%en behöver inte alltid komma först, på gott och ont.
Räddningsprocenten kan vara missvisande åxå, titta bara på BIF:Dom gör vilket såll som helst till fantommålis.Skott på mål som är dåliga höjer %en.
Jag tycker man ska kolla hur mycket den tilltänkta målvakten har spelat och vilken spelstil denna har.%en behöver inte alltid komma först, på gott och ont.
Sv: Honkovich...
Kessler:
"Därborta" är det ohyggligt viktig att vinna matcher åt laget. "Pocenten" är också viktig men det räcker liksom inte att visa bra räddningsprocent om laget förlorar matcherna...
Kan han leverera vinster a la 99 är det ett stort steg på vägen att etablera sig i Wilds organisation...
"Därborta" är det ohyggligt viktig att vinna matcher åt laget. "Pocenten" är också viktig men det räcker liksom inte att visa bra räddningsprocent om laget förlorar matcherna...
Kan han leverera vinster a la 99 är det ett stort steg på vägen att etablera sig i Wilds organisation...
Sv: Honkovich...
gordo: Ja minst sagt. Han har inte den bästa räddningsporcenten, men laget vinner likt förbaskat. Skulle han för Houston till Calder Cup-final, lär han bli intressant för Wild och övriga NHL-klubbar till nästa säsong. Synd för oss.
Honkovich...
Johan Holmqvist turned aside 32 shots for his 12th win in his last 15 games, improving to 8-2 on the postseason for Houston.
Skapligt.
Wild.
Skapligt.
Wild.
Sv: 1:a femman
aphac:
Jag tror stenhårt på att EK skall planera in ett par resor med Silja Line till Helsingfors och Åbo. Baren på Silja är ett välkänd rekryteringsforum. Det finns alltid någon spelare man kan träffa i baren, har EK tur finns det säkert någon törstig målvakt att signa.
Det svåra är väl att läsa av räddningsprocenten och det kan bli tufft att bevisa att man pallar för 90%-ig eller mer i baren, men va fan det kostar att ligga på topp...
Jag tror stenhårt på att EK skall planera in ett par resor med Silja Line till Helsingfors och Åbo. Baren på Silja är ett välkänd rekryteringsforum. Det finns alltid någon spelare man kan träffa i baren, har EK tur finns det säkert någon törstig målvakt att signa.
Det svåra är väl att läsa av räddningsprocenten och det kan bli tufft att bevisa att man pallar för 90%-ig eller mer i baren, men va fan det kostar att ligga på topp...
Sv: 1:a femman
Frella:Hoppet är det sista som överger en, Korhonen står inte och har aldrig stått på HM:s sida som rykte. Inte ens på finska sidan står han som rykte till nån specicerad klubb.
Det måste ju hända nått de närmaste dagarna, för sen börjar ju alla spela golf, åka utomlands odyl.
Det måste ju hända nått de närmaste dagarna, för sen börjar ju alla spela golf, åka utomlands odyl.
Sv: 1:a femman
Frella: Vet inte om dom sponsorer som har öronmärkt pengar till en toppmålvakt skulle bli så glada då!!!
Sv: 1:a femman
70 Rodrigues: Petter Rönnqvist finns väl annars ledig på marknaden om nu nån vågar satsa på honom...
1:a femman
I mål "P" backar Svanbom och P3(halvskadat knä)
forwards: Jakob-Nyllet och nyförvärvet Bissett.
Det ser bra ut !
forwards: Jakob-Nyllet och nyförvärvet Bissett.
Det ser bra ut !
« Föregående · 282078 · Nästa »