Historik
Föregående · 47 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Självklart. Ser inte hur jag skrev just nu. Men det är korrekt. Centern ska väl fortfarande in.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen: Tycker det känns lite osäkert. Vi har 11 forwards och det enda man vet om är att en center ska in. Bland dessa forwards så har vi en hel del unga killar (5st under 20år) som än så länge måste räknas som ganska ofärdiga spelare.
Även om Alba visade rätt takter ibland.
Nog hade jag trott på en center och ersättare för Jakobsson för att få lite mer "Jag vet vad jag har i säken" känsla.
Bland backarna kan jag mycket väl förstå att man inte värvar nån ersättare. Stenqvist och Leman spelade väl knappt och Eidstedt var katastrof. Så bara Brejcak och Lindgren man behöver ersätta för att gå plus. Och Sellgren borde bli bättre kan man tycka.
Även om Alba visade rätt takter ibland.
Nog hade jag trott på en center och ersättare för Jakobsson för att få lite mer "Jag vet vad jag har i säken" känsla.
Bland backarna kan jag mycket väl förstå att man inte värvar nån ersättare. Stenqvist och Leman spelade väl knappt och Eidstedt var katastrof. Så bara Brejcak och Lindgren man behöver ersätta för att gå plus. Och Sellgren borde bli bättre kan man tycka.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Läste någonstans att han ville träna under Ragnarsson. Men minns inte var jag läste det. Sen om det är ren b-shit har jag ingen aning om.
Men nog bör han ha lite att tillföra när det gäller utveckling av backar.
Men nog bör han ha lite att tillföra när det gäller utveckling av backar.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smartin: Och enligt MrMadhawk så har Emil P skrivit på NHL kontrakt. Inte för att vi får se mycket stålars där för en säsong och 4 matcher. Men många bäckar små.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
atomragnar: Försvinner Karla också så tycker jag det känns lite jobbigare. Men samtidigt så är väl Karla den målskytt som jag skulle sakna minst. Han har sista säsongen i Mora och även i Modo konstant öppnat riktigt bra för att sedan försvinna mer och mer. Och om planen slår in så är det just på slutet av säsongen vi behöver firepower.
Men det går inte blunda för att han producerat en hel del och det skulle verkligen kännas.
Men det går inte blunda för att han producerat en hel del och det skulle verkligen kännas.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Nog kan jag hålla med om att det är tråkigt. En hemma-grabb som mycket möjligt kan bli en stabil bra spelare. Men då han inte gjorde några framsteg förra säsongen så kanske det är bättre att låta han utveckla sig i någon annan klubb.
Vi har en massa andra spelare som är "Kan utvecklas" och försvinner 1 så tycker jag inte det gör något. Tror laget inför nästa säsong kommer bli bättre av att han lämnade. Men jag kan ha ruskigt fel också om han tar steget den här säsongen.
Sen är det lite så här det är att spela i HA.
Förstår mig dock inte riktigt på Mora som alltså minimum måste betala en extra månadslön till modo på 25.000 för honom. Vilket säkerligen gör han ganska dyr för att vara en grinder.
Vi har en massa andra spelare som är "Kan utvecklas" och försvinner 1 så tycker jag inte det gör något. Tror laget inför nästa säsong kommer bli bättre av att han lämnade. Men jag kan ha ruskigt fel också om han tar steget den här säsongen.
Sen är det lite så här det är att spela i HA.
Förstår mig dock inte riktigt på Mora som alltså minimum måste betala en extra månadslön till modo på 25.000 för honom. Vilket säkerligen gör han ganska dyr för att vara en grinder.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Skulle inte klaga om Trkulja värvades som ersättare. Han är en som jag retat mig på länge. Och vad är bättre än att se till att andra lags fans retas i stället.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dundee: När det gäller Jakobsson så måste jag nog säga att det blir nog plus för modo. Tycker inte han utvecklades allt och med nya avtalet så får vi minst 300.000 plus utgifterna vi stått för sedan 1apr.
Nu har vi chans att värva in en spelare som inte bara är jobbig utan som faktiskt vinner sargdueller och vågar driva in på mål.
Men börjar det försvinna ett gäng till så blir det lite jobbigt.
Nu har vi chans att värva in en spelare som inte bara är jobbig utan som faktiskt vinner sargdueller och vågar driva in på mål.
Men börjar det försvinna ett gäng till så blir det lite jobbigt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8198}: förstår fullständigt att herrarna/juniorerna får mer fördelar. Driver man något som måste gå plus så investeras mest på det som kan ge avkastning.
Men om man får pengar över ska man självklart kunna spendera lite på olika projekt o välgörenhet.
Så länge damhockey inte drar nog med sponsorer o publik hamnar de tyvärr i skymundan. Tråkigt men sant. Sen kan man fråga sig om det görs tillräckligt för att få dem att dra in nog med pengar o publik. Där tror jag många klubbar felar.
Rättvist? Nej
Logiskt? Ja
Men om man får pengar över ska man självklart kunna spendera lite på olika projekt o välgörenhet.
Så länge damhockey inte drar nog med sponsorer o publik hamnar de tyvärr i skymundan. Tråkigt men sant. Sen kan man fråga sig om det görs tillräckligt för att få dem att dra in nog med pengar o publik. Där tror jag många klubbar felar.
Rättvist? Nej
Logiskt? Ja
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så Modo är missnöjda.
www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/X12PW/hela-sanningen--bakom-aiks-kaos
Ingen aning om avtalet eller vad som förväntas/inte genomförts. Men tydligen så är Modo missnöjda och hoppas på omförhandling.
www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/X12PW/hela-sanningen--bakom-aiks-kaos
Ingen aning om avtalet eller vad som förväntas/inte genomförts. Men tydligen så är Modo missnöjda och hoppas på omförhandling.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Absolut. Alla borde klara av att träna i en mindre glamorös hall.
Sen tycker jag Modo i stället för att "låna" ut hallen till Öviksmässan (eller vad den heter) kanske ta och skapa ett eget sådant event(Inte sagt att man måste kopiera just detta event). Företagen betalar bra för att ha en monter.
Och nog borde det fungera med att ha ett stort band där oftare än vad det sker nu. Är det tillräckligt bra band så lockar det folk även från närliggande områden.
Sen vet jag inte hur svårt/lång tid det tar att göra om hallen till detta. Men tycker modo ofta tar det säkra och hyr ut för småsummor i stället för att själv riskera lite och dra in storkovan.
Sen tycker jag Modo i stället för att "låna" ut hallen till Öviksmässan (eller vad den heter) kanske ta och skapa ett eget sådant event(Inte sagt att man måste kopiera just detta event). Företagen betalar bra för att ha en monter.
Och nog borde det fungera med att ha ett stort band där oftare än vad det sker nu. Är det tillräckligt bra band så lockar det folk även från närliggande områden.
Sen vet jag inte hur svårt/lång tid det tar att göra om hallen till detta. Men tycker modo ofta tar det säkra och hyr ut för småsummor i stället för att själv riskera lite och dra in storkovan.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
atomragnar: surt. Vad är en liten förlustaffär på arenan mot 900 millar i Sekab. :)
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter: Men då är väl frågan vem som tar sista platsen efter centern. Eller räknar han in någon annan junior än de som står på hemsidan.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Med tanke på antalet poäng Karla, Björklund och Molin gjorde ifol så säger jag som så att nästa center ska vara en som gör just under 1p/match. Men jag önskar alltid för mycket.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Enligt st.nu så får Timrå IK rejält sänkt hyra. Från att ha 4+5miljoner för de 2 kommande åren så är det tänkt att bli 1+1miljoner. Tänk om vi kunde bli av med hallen. Eller hur var det. Fick för mig att jag såg en artikel om att vi hade konkat utan hallen. Läste den aldrig tyvärr.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Om Häggström är tänkt som center i en toppformation så blir jag faktiskt ganska orolig över vår centersida.
Finns en viss risk att vi står där med precis samma problem som i fjol framåt.
Finns en viss risk att vi står där med precis samma problem som i fjol framåt.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Jag tycker det är roligt att de kör på. Men då skall det presenteras något också. För min del behöver det inte va en spelare idag. Det kan vara visioner eller annat lull lull. Eller varför inte vilka junisar som får träna med a-laget.
Men jag vill att det skall vara tillräckligt mycket för mig att tänka och dividera och surra en kvart om på jobbet.
Men jag vill att det skall vara tillräckligt mycket för mig att tänka och dividera och surra en kvart om på jobbet.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen: Blir nog en "fisare" och M. Oskarsson presenteras. Som om den värvningen gått under radarn.
Men hoppas på en Storkina och att våra 2 centrar presenteras.
Men hoppas på en Storkina och att våra 2 centrar presenteras.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey: Men så här i förhand så ser det väl ganska gott ut om det dyker upp två bra centrar.
Karla - X - Eriksson
Björklund - X - Molin
Alba - Öhman - Häggström
Jakob - Öhman - Lyrenäs
Wernblom - Wahlgren
Lägg inte så stor vikt i formationerna då ingen tanke är lagd på dem.
Karla - X - Eriksson
Björklund - X - Molin
Alba - Öhman - Häggström
Jakob - Öhman - Lyrenäs
Wernblom - Wahlgren
Lägg inte så stor vikt i formationerna då ingen tanke är lagd på dem.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Brutus: Om Sundlöv nu vill ha 14 forward och då inräknat juniorer med a-lags kontrakt så tror jag det är slut på förvärv med forwards. In kommer 2 centrar och sedan så har vi backsidan kvar där 3st till skall in. Men det kanske rör sig om 1 förvärv och 2 a-lags junisar eller något.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Mydar: Personligen tycker jag att vi inte tappat någon forward som man borde sakna.
Visst Byron. Men han var helt enkelt inte tillräckligt bra ute på planen när han kunde spela.
Smotherman såg jag aldrig som någon som kunde tänka sig stanna då han nog kräver för mycket lön. Och för mycket lön är inte något som jag anser man skall ge någon just nu.
Så allt borde ses som förbättringar. :)
Visst Byron. Men han var helt enkelt inte tillräckligt bra ute på planen när han kunde spela.
Smotherman såg jag aldrig som någon som kunde tänka sig stanna då han nog kräver för mycket lön. Och för mycket lön är inte något som jag anser man skall ge någon just nu.
Så allt borde ses som förbättringar. :)
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Visst är det så. Räknar med att han kommer hoppa lite fram och tillbaka. Om en mer producerande kedja går trögt kan man nog slänga in han där och få lite fart osv.
Sen om han gör tillräckligt bra ifrån sig så kan väl ingen klaga om han knycker en plats. Tycker dock inte att man innan säsongen börjat skall räkna in han där.
Öhnerud var ju väldigt rolig på det viset. Desto högre kedja han spelade i desto bättre blev han. Lite som att han behöver någon som lyfter han ett extra steg.
Sen om han gör tillräckligt bra ifrån sig så kan väl ingen klaga om han knycker en plats. Tycker dock inte att man innan säsongen börjat skall räkna in han där.
Öhnerud var ju väldigt rolig på det viset. Desto högre kedja han spelade i desto bättre blev han. Lite som att han behöver någon som lyfter han ett extra steg.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Ja han bör kunna hålla en lägre kedja levande. Och jag tror inte någon kommer klaga på hans kämpaglöd och speed.
Sundlöv sa väl 14 forwards och är det 12 eller 11 vi nu har på kontrakt? Så förhoppningsvis så kommer 2 bra centrar in.
Det bör ge plats åt yngre att kämpa om platser.
Sundlöv sa väl 14 forwards och är det 12 eller 11 vi nu har på kontrakt? Så förhoppningsvis så kommer 2 bra centrar in.
Det bör ge plats åt yngre att kämpa om platser.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smartin: Där ser man. Hoppas det inte är på bekostnad av någon av de 2 spelfördelande centrarna. Häggström bör spela i checking line enligt mig. Där kan han göra skada med sin skridskoåkning och vilja.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Galna siffror på denna kille: www.eliteprospects.com/player.php?player=11913
Lurigt att han för 2 säsonger sedan gjorde 1,43p/match men lyckades ändå gå -1.
Men tror inte det är någon man tittar på. Tyckte bara siffrorna var roliga.
Lurigt att han för 2 säsonger sedan gjorde 1,43p/match men lyckades ändå gå -1.
Men tror inte det är någon man tittar på. Tyckte bara siffrorna var roliga.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smartin: Inte bara det. Om Mora skulle vilja ha Karlkvist så behöver de betala mellan 500-600.000 kronor för honom och alla utgifter Modo haft för honom (bil, bostad och lön mm) från 1maj till övergången är klar. Det gör att Karla skulle bli en ganska dyr kille för att vara oprövad på SHL nivå.
Visst kan det vara så att Mora med massa nya pengar anser att det är värt det. Men själv tycker jag det låter dyrt.
Visst kan det vara så att Mora med massa nya pengar anser att det är värt det. Men själv tycker jag det låter dyrt.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Mano: Visst vore det trevligt med Hägga i laget. Men samtidigt tror jag att han oavsett serie hör hemma i en 3-4 formation. Om Karla försvinner så tycker jag det fattas en producerande vinge. Och då i alla fall jag inte tror att klubben räknar med att wernblom kommer ha en fast plats i laget och Wahlgren mfl behöver utvecklas så ser vi också kort ut på folk framåt.
Jag hoppas verkligen Karla stannar och om det blir på det viset så kan Hägga få komma in och röja på i en 3e.
Jag hoppas verkligen Karla stannar och om det blir på det viset så kan Hägga få komma in och röja på i en 3e.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: precis. Sen vet jag inte om vi kan köra med 65% "utvecklingsbara ynglingar". Men han brukar kunna få resultat av sådana om jag inte missminner mig.
Hoppas hur som att de två centrarna är playmakers o topp 2. Men man får väl se
Hoppas hur som att de två centrarna är playmakers o topp 2. Men man får väl se
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
modomille: I helhet kan man väl sammanfatta det med att jag tycker "Ett säkert kort" är rätt väg att gå när man skall bygga upp igen.
Sen stod det inte så mycket intressant i den där artikeln tycker jag. Ja förutom att han visste om att han var andraval och att modo gjort klart att säcken var no 1.
Sen stod det inte så mycket intressant i den där artikeln tycker jag. Ja förutom att han visste om att han var andraval och att modo gjort klart att säcken var no 1.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
modomille: Bara att värva Lavoie och Goumas så blir det bra.
Nej allvarligt så förstår jag att det handlar om ekonomi och satsning på grannens grabb och dyligt. Men någonstans känns det som vi har väl många unga och utvecklingsbara spelare i truppen. Men det är väl bara oro och dålig koll på deras eventuella utvecklingskurvor som spelar ett spratt.
Nej allvarligt så förstår jag att det handlar om ekonomi och satsning på grannens grabb och dyligt. Men någonstans känns det som vi har väl många unga och utvecklingsbara spelare i truppen. Men det är väl bara oro och dålig koll på deras eventuella utvecklingskurvor som spelar ett spratt.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno: ganska viktigt är det också att man inte gång på gång har avlönad personal som inte längre jobbar för föreningen.
Med lite färre sådana så kan man kanske få pengarna att räcka för övertid eller extra personal.
Men håller med. Behövs alltid folk som ställer upp enbart för kärleken till klubben
Med lite färre sådana så kan man kanske få pengarna att räcka för övertid eller extra personal.
Men håller med. Behövs alltid folk som ställer upp enbart för kärleken till klubben
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Bra sammanfattat. Tycker han visat upp bra skridskoåkning men i övrigt ganska medioker. Hade han haft styrkan och viljan att verkligen bryta in och skapa chans själv eller bara skapa kaos så hade det varit helt annorlunda.
Hade han inte haft kontrakt över kommande säsong så hade jag inte hållit tummarna fullt ut för förlägning. Samtidigt så är det grannens (bekants) unge, så hade väl satt ok på en roll i 3-4e.
Hade han inte haft kontrakt över kommande säsong så hade jag inte hållit tummarna fullt ut för förlägning. Samtidigt så är det grannens (bekants) unge, så hade väl satt ok på en roll i 3-4e.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: det som han gör bäst dock är han inte låter som en mellanstadieelev när han intervjuar utlänningar.
Men vet inte om det är tillräckligt viktigt för att få den roll han har.
Men vet inte om det är tillräckligt viktigt för att få den roll han har.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Inte sett repriser, men såg inte Lif 3-0 ut som offside på Ritola?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: jodå. Tror inte man värvar någon rakt av för en 4e. Det finns juniorer som bör kunna ta den platsen. Och fungerar inte det så kan säkert någon med både C/FW erfarenhet axla den positionen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: om man värvat han som 2e center tycker jag det är lite för högt spelat. Önskar 2 ordentligt producerade centrar och även om han avslutade som 2e center så har han inte visat upp siffror som skriker "jag är en producerande spelare".
Men jag måste väl säga att jag sett han allt för lite för att egentligen kunna säga något. Mer en kommentar tagit från EP scanning o förhoppningar om 2 rejält producerande formationer
Men jag måste väl säga att jag sett han allt för lite för att egentligen kunna säga något. Mer en kommentar tagit från EP scanning o förhoppningar om 2 rejält producerande formationer
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Glöm inte att han gillade läget på arenan. :)
Men känns bra med en back som säger att han gillar att hitta enkla blad.
Nu får vi hoppas han utvecklas offensivt så som han önskar. Men siffermässigt så verkar han i alla fall ha en stabil defensiv.
Men känns bra med en back som säger att han gillar att hitta enkla blad.
Nu får vi hoppas han utvecklas offensivt så som han önskar. Men siffermässigt så verkar han i alla fall ha en stabil defensiv.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Nu tror jag som du att Hasse inte är rätt man för att ta över hela proceduren. Men läser man en gammal Öa artikel så låter det ändå som att han var med och tog fram programmet för Victor. Sen kan jag inte säga hur mycket Hasse hade att säga till om när det togs fram.
"Tillsammans med Joakim Dettner, som jobbar för STAC (Scandinavian Top Athletic Center), har Hans Jonsson i dialog med Victor lagt upp ett individuellt träningsschema"
"Tillsammans med Joakim Dettner, som jobbar för STAC (Scandinavian Top Athletic Center), har Hans Jonsson i dialog med Victor lagt upp ett individuellt träningsschema"
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tycker det är intressant att man på Modo's hemsida över kontraktsläget har lagt Tobias Ericsson som forward. Jag hade i alla fall trott att man tänkte köra med honom som back.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Ja så kan det vara. Jag tog bara mer eller mindre för givet då vi hade tillgång till fallskärmspengar mm. Men vi lär i alla fall legat i topp. Vilket jag ville få fram att det inte behöver betyda så mycket om man värvar fel.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{7943}: Budget och budget. Vi lär ha haft det klart dyraste laget senast och se hur det gick. Viktigast nu är nog att få ett lag som passar det spel som spelas i HA och som även passar det tränaren/klubben vill ha.
Tyvärr så var Eidstedt, Hedman och Paris långt ifrån att passa in i vår spelidé och i vissa fall problem med farten från lite mer häng o fläng lir.
Hade vi fått byta ut de 3 mot 3 ok HA backar hade det nog sett bättre ut för oss både tabellmässigt och ekonomiskt.
Tyvärr så var Eidstedt, Hedman och Paris långt ifrån att passa in i vår spelidé och i vissa fall problem med farten från lite mer häng o fläng lir.
Hade vi fått byta ut de 3 mot 3 ok HA backar hade det nog sett bättre ut för oss både tabellmässigt och ekonomiskt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Både han och Windlert som drog till AIK måste man väl säga på papperet låter som perfekta backar. Fin ålder, bra siffror osv.
Tänk om Hedman frivilligt lägger av och man kan ta in någon med liknande siffror från HA. Då skulle jag verkligen jubla.
Tänk om Hedman frivilligt lägger av och man kan ta in någon med liknande siffror från HA. Då skulle jag verkligen jubla.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: sen kanske det är så att en bra SC 4 dagar i veckan är bättre än en halvdan SC 6 dagar i veckan.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Confusius: Jag tycker man kan skippa kontrakt och anställa dem som vanligt folk. :) 3-6mån uppsägningstid. Då hade Modo i alla fall sparat en massa pengar på alla tränare som de betalat för efter att man låtit dem gå.
Kan dock bli en hel del knepiga situationer. :)
Kan dock bli en hel del knepiga situationer. :)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen: Mmm kan inte annat än hålla med. Men det kanske är så att de egentligen inte vill gå ut med något namn innan de ger oss den riktiga SC.
Men om det stämmer och Öa redan lagt ut infon så kan man väl tycka att de kan verifiera eller dementera.
Men om det stämmer och Öa redan lagt ut infon så kan man väl tycka att de kan verifiera eller dementera.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Ja nog hoppas jag att man faktiskt har en SC klar som Freddan kan få riktlinjer från. För nog vore det ganska knasigt om man har en tillfällig SC som börjar värva spelare för sin syn på hockey och sedan lämnar över efter 1 mån till den riktiga SC som då får "Fel lag" för sin syn på hockey.
Hoppas och tror att det bara är en front för någon annan som jobbar bakom kulisserna. Eller så har ledningen sagt att du kan jobba med juniorerna för de vill vi har kvar. Övriga deals lämnar du till den kommande SC'n.
Hoppas och tror att det bara är en front för någon annan som jobbar bakom kulisserna. Eller så har ledningen sagt att du kan jobba med juniorerna för de vill vi har kvar. Övriga deals lämnar du till den kommande SC'n.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno: svårt att säga vad som är bäst för Modo. Ingen går upp=inget HA lag med fallskärmspengar. Men då möter man om man går till kval alltid ett lag som fått hela shl kakan.
2st lag går upp = 2 lag med fallskärm, men om man går till kval så möter man ett lag som haft sämre förutsättningar.
Egentligen önskar jag bara att så många SHL lag åker ner tills nya avtalet startar så de blir oroliga över att ha "fel lag" när ligan så gott som stängs.
2st lag går upp = 2 lag med fallskärm, men om man går till kval så möter man ett lag som haft sämre förutsättningar.
Egentligen önskar jag bara att så många SHL lag åker ner tills nya avtalet startar så de blir oroliga över att ha "fel lag" när ligan så gott som stängs.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon: jag har ingen aning alls om hans vara eller icke vara. Men här på HS har det väl surrats en hel del om Skellefteå och även andra alternativ. Visst bör åldern peka mot att valet blir hemmalir, men samtidigt har man sett andra ungdomar flytta tidigt pga olika orsaker.
Jag tror o hoppas han blir kvar och att vi hinner få nytta av han innan han drar.
Jag tror o hoppas han blir kvar och att vi hinner få nytta av han innan han drar.
Föregående · 47 · Nästa