Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
roger_sundsvall: Inte nog med att vi släpper en forward som är bättre än bra många av våra spelare så förstärker vi också en rival. Helt hål i huvudet. Vafan håller vi på med. Nu har vi iaf öppnat upp plats för Lilja, Pääjärvi och Westfält att producera.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Ja är det inte Hållander vi får in, så är det hål i huvudet att släppa. Hur mycket man än kan ogilla Hartmann så är han ju bättre än iaf 6 av våra nuvarande fw's och jag är ytterst tveksamt att man kan få in något annat som är bättre, annars hade ju något annat lag redan tagit in det.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Ja det finns ingen anledning att släppa honom. Finns en anledning till at Djurgården vill ha honom, marknaden är stendöd. Om vi släpper honom vad får vi då som är likvärdigt? Hartmann i sina bästa dagar spelar i landslag och efter han gick sönder mot Leksand i år tappade vi enormt mycket. Nä hål i huvudet om vi går med på den här dealen. Det ska vara om det behövs pengar till Hållander annars får det vara
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Röda Tallen: Håller med, det ska vara en prestige för spelare som har gjort något alldeles extraordinärt för klubben eller i karriären som helhet. Jag tycker Boyce har varit en gränspuck men nu känns han given och tycker det bara är Z och Jonte utöver honom som har något i taket att göra i dagsläget.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Bragd-Birger: Ja jag är inte helt såld, men riktigt bra plus minus kontra resterande lag är väl det som står mest ut hos mig
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Rico01: ja den är ju tråkig. Hade varit ett riktigt drömnamn. Är det Nick Shore som ska bära vår förstalina gäller det att hitta en radarpartner. Har producerat i SHL men inte alls fungerat i Linköping. Vet att det har klagats en del på att han inte är den hårdaste jobbarn.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: En stabil tredjelinare ser jag det som. Känns inte som en spetsvärvning, snarare en som kan spetsa bredden nedöver i hierarkin. Typ ersätta Lilja eller Heikki. Hartmann-Lander-Russel är inte en dålig 3dje lina. För spel på topp 2 är jag väldigt frågande dock.
+ 2
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Eugen Sandberg: Svensson och JJ är katastrofer. Vafan har hänt med Svenssons skridskoåkning. Kan ju knappt åka i styrfart
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Läktarproffset: man får hoppas på leksandsförlust om det ska se ut såhär idag
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2026-03-07
roger_sundsvall: bara be till gud att Leksand förlorar en av sina sista 3 matcher
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2026-02-26
Hockeydynamit97: Borde aldrig vara utvisning någonsin. Ska vi spela bort ett anfall för att säkerställa att domaren inte ska hitta på en utvisning.
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Hockeydynamit97: vafan håller jacke på med idag, herregud
+ 3
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Zåsse klubban: kontakten är väl utanför målgården?
+ 3
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-11-20
BaraTikare: Fan äre med försvaret idag. Känns som det är enkelt mål på enkelt mål
+ 5
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-10-28
BaraTikare: Kan vi inte byta Heikkinen mot en riktig spetsspelare. Sjukt trubbig spelare
+ 2
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
JanneH: Handlar väl mer om att ingen av de har varit producerande spelare egentligen. Att de ska ersätta OK och FH är för mycket att begära. Behöver en spetsspelare gärna två på forwardssidan. Lite för mycket vända ner i sarg just nu.
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
Joslan00: Vi saknar spets så det skriker om det. Känns som vi har 3-4 bra offensiva spelare sedan är resten slitvargar. Vi kan liksom inte göra fler än 1-2 mål på en period känns det som. Man drömmer ju om en spetsforward, för varken Heikki eller Lilja är ju ens nära av att ersätta FH och OK
+ 3
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
The great one: Och trots det så har vi 12 poäng på 6 matcher. Känns som om ni tror att det går att vinna 50 i rad. Lite flax studs emot idag, precis som vi har haft med oss i vissa andra matcher. Lugn i båten nu
+ 1
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
bar mofftak: Fan va skönt med 3 poäng. Om Växjö tredje kändes fröjdig var detta icke så bra. Dock sjukt hur de kommer undan med den 5:an. Idag hade vi flytet med oss. Behövs en nivå till mot Surgården på lördag.
+ 8
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bragd-Birger: Hade velat sett Freij i PP där. Tycker Forsmark är sävlig
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-09-20
-Sputnik-: Dahlen är överlägsen helt sjuka passningar. Sedan måste jag vara ärlig och erkänna att jag hade fel om Pilö. Efter jag gnällde på honom efter första i LHC så har han varit klockren. Nu behöver vi bli bättre på att göra mål bara.
+ 22
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Smörgåsen : Jag förstår inte vårt grundspel. Vi har ingen fart i uppspelen. Försvarsspelet är fem man i knät på målvakten. Boxplay är inge bra, PP är ingen höjdare även om det blir mål ibland. Vet inte vad vi är bra på. Fart och frenesi ifjol. I år ser det ut som sengångar hockey.
+ 1
1 · Nästa