Andersson

12872 inlägg · 24404 besäkare

Historik

· 27 ·
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Timrås skytteliga
Dahlen 6 mål
Didde 2
Resten 1 eller 0

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Erre92: stäng av den där jävla måållåten

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Woody Jokinen: Ser matchen ut såhär då borde vi vinna om vi rör på skridskorna

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Ingen fick assist på 1-1 målet ?????

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Nougath: Ska han inte va i Stockholm ?

För övrigt vann SAIK , vilket är bra eftersom Örebro har tagit nog med poäng i år


Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Tom Topp: Du får fråga den där Const-anka eller vad han heter i modo-boken . Han kan hockey

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Hälge: Var de inte han som slasha klubban ?
Edit : Nä de var blindside-tacklarn ja . Som inte domarna såg

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
SKRIDSKOSKENAN: troligen . Ingen blir avstängd eller straffad när dom skadar en timråit

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Ojh-Ajh: Jaha ska vi va stöddiga nu ?
Kaffe kaka , i väggarna hos hv71 hörs det knaka , på väg mot sjätte raka .....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DIFFEN: Tur man ser spelarna iaf

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DIFFEN: '' Sektion C 5 , Delvis skymd sikt , lite för nära hemmafansen '' bra pris

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Från ST:

Tim Erixon missar matchen.

Per Svensson är dag-till-dag, huruvida det blir spel redan på den här bortaturnén återstår dock att se.

Marcus Westfält har gjort framsteg efter den hjärnskakning han ådrog sig mot Växjö, men har förhoppningen att komma till spel mot Djurgården.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nästa rubrik i övik allehanda : Hinken får foten

Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
mightyquinn: Ta med ficklampa

Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
JonteD: Kanske både domarn o karlin hade magsjuka ?

Timrå IK > Sv: U20
Ja vi vann senaste , ändra inte vinnande lag osv . Men ska vi inte testa Juel imorrn ?

Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Sanyet: Juel ( i mål ) gården på lördag

Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Öndulat: å snart är skägget tebax

Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Tyvärr vann ät ägg men man kan ju inte få allt

Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Jåkkinen: repris på Westfeld som fick hjärnskakning

Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
The great one: Dessutom hade ST en artikel om JJ idag . Jinx-fara direkt

Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
KniveN: Inte alls viktigt att leta fel . Prio 1 är seger idag , prio 2 att det ser snyggt ut och prio 3 att våra ledande spelare kan producera

Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Laguppställningen är snabbare uppe på facebook än hemsidan , underbetyg . Aja liknande som sist JJ fortsätter i mål

Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
JonteD: fem plus

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nougath: Risken är att DIF kommer snor-deffa på lördag . Köttmur a ' la växjö . Då får vi lösa det , rör på grillorna

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: SHL behöver Stockholm . I rest my case

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
klockan slår klockan slår , ..... å va de är kul å se .... när djurgårn spelar sne'

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
2 - 10 hemma . Fullt med stockholmsfans , klockan slår osv , Det här kommer sitta i ett tag

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Skickade dom SDHL- Laget , Djyrgårn ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Klockan slår , Niklas går ....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Dom kör väl inte ordinarie lag än Crosby och Malkin spelade inte heller

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: LHC har många bra spelare men inget lagspel . Många och stora egon , orutinerad tränare . Ät ägg

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-09-20
Tycker att spelarna samarbetade mycket bättre och hjälpte varandra mer , speciellt i egen zon . Sen gör det ju inget att JJ är i zonen heller

JJ 3 starter procenten : 90 , 94 , 100

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: En förhoppning är att domarna kan bli lätt förvirrade idag . Tommy har ju som bekant tränat FBK en gång i tiden o de kan röra till det i fallet vem dom ska favorisera

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jens_88:Spännande när Skägget återvänder , vem petar man /han ?

Tack å hej , för herr Freij ?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Sen vill jag hylla JJ som alla sågade efter första målet . Ja kanske en liten tavla men hela situationen är ju strul och feldömd .

Räddar oss sedan flera gånger när Väck-sjö har långa anfall och landar på 94 % . Inte illa


Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Rip Kirby: Enda gången det är bra att DIF vinner

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Ät ägg på väg mot tredje torsken

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
4 domare och ingen ser 5-minutaren som Växjö borde fått . Varför missas det alltid när de drabbar oss ? Varför tror domarna att han ligger kvar , eller ser dom inte det heller ?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
BaraTikare: Tveksamt om de ens blir de på hela säsongen

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
{10774}: Flög fint den puckuslingen

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Synct: STEN-HARDE-GÅRD

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Kulltorp: EN . JÄVLA . CHANS . och blinda domare

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BoyceBoyceBoyce: Undra om Björn H får ordning på väck-sjö eller om dom spelar lika tråkigt som vanligt ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
PuckkcuP: Du försöker va rolig denna säsong med ? Funkade ju inte förra

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen:
ST
Tim Erixon missar matchen. Mest troligt går Per Svensson samma öde till mötes. Timrå väntas därmed ställa upp med ett liknande lag som i segern mot Linköping senast.

Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Rip Kirby: Det är lugnt . Lag 1 och 3 på din lista hamnar i kval

Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Rip Kirby: å Djuuuuuuuuuuuuuurgår'n

· 27 ·
Om Andersson
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Timrå Centrum