Historik
Föregående · 28 · Nästa
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Zäta75: Övning 3 imorgon . Hoppas grabbarna är redo för är det något lag jag inte gillar så är det Växjö
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vet inte hur ni känner men jag börjar tröttna på torsk mot Silly Lions . Nu tar vi dom , säsongsbästa av herr 14 idag .
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: kom på de jag med , men allt är möjligt i hockey . Får väl bli 7-matchers drama mot Leksand då
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Kval mot Modo , lapp på luckan och Backlund omvald 4 år till
Eller just ja vi skulle va positiva var de ja
Eller just ja vi skulle va positiva var de ja
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
steveroper: Som i sin tur var -3 mot Leksand men nu ska vi vara snälla och glada
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
För övrigt ska Boyce vara 13e annars känns det inte rätt
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Karlsson74: För duttiga backar Leksand får långa anfall också . Behövs nån som trycker undan motståndarforwards , eventuellt trycker fast dom i sargen . Ska skägget spela SNART ?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kan tycka att Westfält är 3e center , Eriksson fyra .Men det kanske är sak samma
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Lutar åt JJ på premiären .Bättre försäsong , om det nu spelar nån roll alls . Det kan iaf vara ett formtecken
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OM vi bygger en arena i stan , hur fantastisk blir den parkeringen då ?
Hoppa av vid Pundarnavet och gå en kvart ?
Hoppa av vid Pundarnavet och gå en kvart ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrås läkare talar ut
**************************************************************
Det allra största frågetecknet efter genrepet är förstås kaptenen Anton Lander. Han klev av skadad och enligt sportchefen Kent Norberg har han röntgats.
Kring honom kan Rydin varken säga ja eller nej.
Det vi kan gå ut med är att all utredning som behöver göras är gjord. Vi kommer att utvärdera honom nu till veckan men vi har inget besked att gå ut med i nuläget, säger han.
Anton Wedin, Linus Nässén och Emil Pettersson klumpar han ihop och ger ett rakt besked kring.
De besvär som de har haft är mindre och jag räknar med att de tre är aktuella för spel i säsongspremiären.
Per Svensson har opererat ett knä och tidigare i somras hade backklippan själv förhoppningar om att vara redo till premiären. Så kommer det dock inte att bli.
Han har kämpat hårt med sin rehab från start och haft ett enormt engagemang. Det går bra, men det vi vet är att han missar premiären. Vi kommer att ta det vecka för vecka med honom, men han är på god väg. Det absolut viktigaste är att han kommer tillbaka på ett säkert sätt. Framför allt för sin egen hälsa, men det är också en lång säsong vi har framför oss.
Tim Erixon kämpar på med sin rehab . Det tar tid men han gör tydliga framsteg
**************************************************************
Det allra största frågetecknet efter genrepet är förstås kaptenen Anton Lander. Han klev av skadad och enligt sportchefen Kent Norberg har han röntgats.
Kring honom kan Rydin varken säga ja eller nej.
Det vi kan gå ut med är att all utredning som behöver göras är gjord. Vi kommer att utvärdera honom nu till veckan men vi har inget besked att gå ut med i nuläget, säger han.
Anton Wedin, Linus Nässén och Emil Pettersson klumpar han ihop och ger ett rakt besked kring.
De besvär som de har haft är mindre och jag räknar med att de tre är aktuella för spel i säsongspremiären.
Per Svensson har opererat ett knä och tidigare i somras hade backklippan själv förhoppningar om att vara redo till premiären. Så kommer det dock inte att bli.
Han har kämpat hårt med sin rehab från start och haft ett enormt engagemang. Det går bra, men det vi vet är att han missar premiären. Vi kommer att ta det vecka för vecka med honom, men han är på god väg. Det absolut viktigaste är att han kommer tillbaka på ett säkert sätt. Framför allt för sin egen hälsa, men det är också en lång säsong vi har framför oss.
Tim Erixon kämpar på med sin rehab . Det tar tid men han gör tydliga framsteg
+ 13
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Läste ex-pressens hockeybilaga nu . Betygen verkar vettiga men 2 stack ut något .
JJ fick 4 getingar , kanske inte värd det förra säsongen
Pääjärvi 3 är väl gränsfall .
I snitt-tabellen där 8 experter har tippat är vi på 13e plats
JJ fick 4 getingar , kanske inte värd det förra säsongen
Pääjärvi 3 är väl gränsfall .
I snitt-tabellen där 8 experter har tippat är vi på 13e plats
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hoppas Juel rycker upp sig när det blir seriespel . Inte varit så vass hittills
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Lagt lag ligger å hela den biten . Inga förstärkningar , bara köra . / Nubben
+ 2
Föregående · 28 · Nästa
