Andersson

12872 inlägg · 24404 besäkare

Historik

· 29 ·
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blir de ordinarie lag idag tro ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kan dom inte ha nytt upplägg i år och köra klart CHL innan nationella ligorna börjar ? Då slipper man alla #¤%&/( pauser mellan tis-lör

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Östersund skulle vara perfekt till nästa år =)

Sundsvall
Östersund
Timrå
Modo / Brynäs / Mora

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{10774}: Men då får vi ju omgång 52 hemma , eller nåt'

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Nya målsättningen , mellansäsong ???

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu KAN det bli klurigt att vända

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kimkim89: Kan nämna 2 . Djurgården , Linköping . Troligen Leksand och Örebro också . Malmö ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: Turneringens MVP Adam Ohre

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Ska vi gå hem nu ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
the fuck is this ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Nja de är väl inte j-20 man vill se på försäsongen , dom har väl en egen ? Eller är är laget slitna redan ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sundsvall på väg mot första turnerings-segern sen ... nån'sin

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: kommentatorn är hes redan .....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Darth Vader som center i Barre-kedjan

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ikväll : Juel , 3 backar , andra och fjärdefemman .resten juniorer ? nånting sånt

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: oj vad B . Det lilla intresse man hade försvann fort

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag tycker allmänt att priset på tee-shörtar är för dyrt . 200-250 för EN , på vilken sida som helst . Sen 399 för denna ..... ja vad säger man

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Om vår svaga lagdel ALLTID är backsidan , varför lägger vi ALDRIG pengar på den då ? Prioritera för helvede

Sunksvall bör vi slå på fredag ändå , typ med 3-2

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Stryk allt o börja om . Sundsvall på fredag kan vara lagom motstånd

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{10774}: EP tror att det går att passa GENOM spelare . Funkar inte på försäsong heller

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zource: Ja när man skickar j-20 o sen gnäller på turneringen kan man ju undra

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ahpl: helfestligt . Är Skägget tillbaka snart ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jaha grabbar då är de bara gå hem då

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Synd att försäsongen går ut på att hitta ideer innan säsongen drar igång . Vad är positivt idag ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herr Coach sa ju också : Det är bara vänja sig . När serien startar är det match 3 ggr i veckan

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or:Alltid , oavsett är det väl nåt lag som kör med ?

Ne ursäkta DIF var det

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mål i röven , 1-0 Löven , Kämpa TIMRÅ

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
erathoo: Är försäsong bara till för PP /BP ? Utv hela tiden ju

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Äntligen . Boyce i första , nu ska ni få se på grejor

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Går Timrå - B-löven på nån sorts kanal imorgon ?

EDIT ST.NU

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BRA Mindre än 1 månad kvar

DÅLIGT
Samma upplägg som förra säsongen dvs Lördag - Torsdag schemat . . SKIPPA CHL

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Barre är bäst i slutet av säsongen , gammal regel . Men de finns fler som hade kunnat ta i mer idag . Eller så var dom slitna från i går

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : 0-4 i sista då . Försäsong var de ja


Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Domarna kollar ifall visselpiporna fungerar

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Hardegård landar på 150 min i grundserien .....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Thats all , folks !

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator: Var / när finns laguppställningen ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
0tto: Ja något sånt


Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: Risken med årets trupp : Har vi för många unga spelare (backar ) som inte är SHL-redo ?

OM dessa blommar ut kan de bli fint , annars får vi nog nöja oss med 8-10 plats .

Dahlen gör 40 poäng , Juel har 91,5 %

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Prognos Timrå IK : Plats 8 - 10 . Hoppas Juel kan prestera åtminstone i närheten av förra året .

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Hoppas du siktade bättre än timråspelarna

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
YES mål

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75: JAG vill att Skägget kommer tillbaka . Vad hade man sagt för prognos om honom , minns inte ......

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nån laguppställning eller improviseras det bara i kväll ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator: Gäller passa på , vi möter dom ju bara 1 ? gång denna säsong

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: 7 är helt korrekt

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
A-bladet kör en '' silly-season-hittils-ranking "

Timrå får 2 plus och hamnar på 10e plats

10. TIMRÅ Betyg: 2 av 5 plus

Kommentar: Kent Norberg är tillbaka som sportchef och det är mycket nytt i laget inför nästa säsong. Men det handlar inte om någon miljonrullning och budget som i HV71, utan mer blygsamma investeringar i talangfulla spelare. Det brukar vara ?Nubbens? styrka. Backen Marcus Hardegård från Luleå är den klart tyngsta värvningen och jag tror han kommer tillföra mycket i ett lag som Timrå. På forwardssidan har Timrå tappat både Filip Hållander och Oliver Kapanen, som är närmast omöjliga att ersätta. Men det finns ändå en stark stomme framåt som kommer att göra medelpadingarna till ett tryggt mittenlag.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Och Pengar .... fast det ena ger väl det andra

· 29 ·
Om Andersson
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Timrå Centrum