Historik
Föregående · 29 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kan dom inte ha nytt upplägg i år och köra klart CHL innan nationella ligorna börjar ? Då slipper man alla #¤%&/( pauser mellan tis-lör
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Östersund skulle vara perfekt till nästa år =)
Sundsvall
Östersund
Timrå
Modo / Brynäs / Mora
Sundsvall
Östersund
Timrå
Modo / Brynäs / Mora
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Nja de är väl inte j-20 man vill se på försäsongen , dom har väl en egen ? Eller är är laget slitna redan ?
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ikväll : Juel , 3 backar , andra och fjärdefemman .resten juniorer ? nånting sånt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag tycker allmänt att priset på tee-shörtar är för dyrt . 200-250 för EN , på vilken sida som helst . Sen 399 för denna ..... ja vad säger man
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Om vår svaga lagdel ALLTID är backsidan , varför lägger vi ALDRIG pengar på den då ? Prioritera för helvede
Sunksvall bör vi slå på fredag ändå , typ med 3-2
Sunksvall bör vi slå på fredag ändå , typ med 3-2
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Stryk allt o börja om . Sundsvall på fredag kan vara lagom motstånd
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{10774}: EP tror att det går att passa GENOM spelare . Funkar inte på försäsong heller
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herr Coach sa ju också : Det är bara vänja sig . När serien startar är det match 3 ggr i veckan
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BRA Mindre än 1 månad kvar
DÅLIGT
Samma upplägg som förra säsongen dvs Lördag - Torsdag schemat . . SKIPPA CHL
DÅLIGT
Samma upplägg som förra säsongen dvs Lördag - Torsdag schemat . . SKIPPA CHL
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mer rörigt blir det
stats.swehockey.se/ScheduleAndResults/Live/18553
stats.swehockey.se/ScheduleAndResults/Live/18553
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: Risken med årets trupp : Har vi för många unga spelare (backar ) som inte är SHL-redo ?
OM dessa blommar ut kan de bli fint , annars får vi nog nöja oss med 8-10 plats .
Dahlen gör 40 poäng , Juel har 91,5 %
OM dessa blommar ut kan de bli fint , annars får vi nog nöja oss med 8-10 plats .
Dahlen gör 40 poäng , Juel har 91,5 %
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Prognos Timrå IK : Plats 8 - 10 . Hoppas Juel kan prestera åtminstone i närheten av förra året .
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator: Gäller passa på , vi möter dom ju bara 1 ? gång denna säsong
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
A-bladet kör en '' silly-season-hittils-ranking "
Timrå får 2 plus och hamnar på 10e plats
10. TIMRÅ Betyg: 2 av 5 plus
Kommentar: Kent Norberg är tillbaka som sportchef och det är mycket nytt i laget inför nästa säsong. Men det handlar inte om någon miljonrullning och budget som i HV71, utan mer blygsamma investeringar i talangfulla spelare. Det brukar vara ?Nubbens? styrka. Backen Marcus Hardegård från Luleå är den klart tyngsta värvningen och jag tror han kommer tillföra mycket i ett lag som Timrå. På forwardssidan har Timrå tappat både Filip Hållander och Oliver Kapanen, som är närmast omöjliga att ersätta. Men det finns ändå en stark stomme framåt som kommer att göra medelpadingarna till ett tryggt mittenlag.
Timrå får 2 plus och hamnar på 10e plats
10. TIMRÅ Betyg: 2 av 5 plus
Kommentar: Kent Norberg är tillbaka som sportchef och det är mycket nytt i laget inför nästa säsong. Men det handlar inte om någon miljonrullning och budget som i HV71, utan mer blygsamma investeringar i talangfulla spelare. Det brukar vara ?Nubbens? styrka. Backen Marcus Hardegård från Luleå är den klart tyngsta värvningen och jag tror han kommer tillföra mycket i ett lag som Timrå. På forwardssidan har Timrå tappat både Filip Hållander och Oliver Kapanen, som är närmast omöjliga att ersätta. Men det finns ändå en stark stomme framåt som kommer att göra medelpadingarna till ett tryggt mittenlag.
+ 2
Föregående · 29 · Nästa
