Historik
Föregående · 41 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
På öl- och whiskymässan när han fick sin check dumsnut :-)
På öl- och whiskymässan när han fick sin check dumsnut :-)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
Jag var där!
Skickligt planterad story. Plus till marknadsavdelningen :-)
Jag var där!
Skickligt planterad story. Plus till marknadsavdelningen :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Ibland börjar man undra. Jag kan bli äcklad av pretto-profeter när de verkar ha noll distans.
Ibland börjar man undra. Jag kan bli äcklad av pretto-profeter när de verkar ha noll distans.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Sammanfattar? Det där var ju ett brandtal som skulle ge Martin Luther King haksläpp i sann hockeyprofet-anda.
Och i ett ack så viktigt ämne sedan... Har vi inga socala problem, pandemier eller tyranni och förtryck skapar vi oss själva lite lyx-ångest och skrävlar vitt och brett hur synd det är om oss. Patetiskt.
Sammanfattar? Det där var ju ett brandtal som skulle ge Martin Luther King haksläpp i sann hockeyprofet-anda.
Och i ett ack så viktigt ämne sedan... Har vi inga socala problem, pandemier eller tyranni och förtryck skapar vi oss själva lite lyx-ångest och skrävlar vitt och brett hur synd det är om oss. Patetiskt.
MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
AM:
Nästan lika snabba och koncisa som tombolaklubben...
Edit:stavfel
Nästan lika snabba och koncisa som tombolaklubben...
Edit:stavfel
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå 111006
Gusse:
Vafan, varför kommenterar ett skellefte-fan på sr live i Ö-vik?
Vafan, varför kommenterar ett skellefte-fan på sr live i Ö-vik?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Burkmat:
"Finnar är inget folkslag, det är ett utslag" sa alltid min ungerske tränare :)
"Finnar är inget folkslag, det är ett utslag" sa alltid min ungerske tränare :)
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
ÖstrandsNisse:
Wow. Modigt!
Vilket snyggt pressmeddelande!!
Wow. Modigt!
Vilket snyggt pressmeddelande!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Varför varvar du ditt blaj med att skriva bra och tänkvärda saker. Det gör ju att man inte kategoriskt vill ignorera dig
:-)
Varför varvar du ditt blaj med att skriva bra och tänkvärda saker. Det gör ju att man inte kategoriskt vill ignorera dig
:-)
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Kerstin_k:
Modano får nog svara i bubbla eller brev, för han/hon är avstängd i Timråboken :-)
Modano får nog svara i bubbla eller brev, för han/hon är avstängd i Timråboken :-)
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Skarin:
Det är lite upp och ner såhär i början på serien...
Här får ni :)
Det är lite upp och ner såhär i början på serien...
Här får ni :)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-10-04
Bittesehr:
Som att t.ex. vara storsint och bjuda på en påse räkor en dag som denna :)
Som att t.ex. vara storsint och bjuda på en påse räkor en dag som denna :)
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Olle:
...För sin hand genom skägg och hår,
skakar huvud och hätta ---
»nej, den gåtan är alltför svår,
nej, jag gissar ej detta» ---
slår, som han plägar, inom kort
slika spörjande tankar bort,
går att ordna och pyssla,
går att sköta sin syssla...
...För sin hand genom skägg och hår,
skakar huvud och hätta ---
»nej, den gåtan är alltför svår,
nej, jag gissar ej detta» ---
slår, som han plägar, inom kort
slika spörjande tankar bort,
går att ordna och pyssla,
går att sköta sin syssla...
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
Vafan?
Vann ni igen?
Edit:
:)
Lagmaskinen börjar tuffa igång nu.
Vann ni igen?
Edit:
:)
Lagmaskinen börjar tuffa igång nu.
Redigerad kommentar
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Färjestad 111001
Wayne Gresky:
Har inte känt mig så obekväm på länge. Tur man har skämskudde!
Har inte känt mig så obekväm på länge. Tur man har skämskudde!
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Färjestad 111001
bisterfinnen:
Har alla söpe ner se totalt? Några på Factory i Nacka har jag sett på FB.
Har alla söpe ner se totalt? Några på Factory i Nacka har jag sett på FB.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
Andersson:
Ni får väl lira lite Ko-Ko Ka-TJOO Mrs Robinson!!
Ni får väl lira lite Ko-Ko Ka-TJOO Mrs Robinson!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
Timråvänner!
Tänkte bara ta tillfället i akt och gratulera till en fin skalp och en härlig seger!
Visst var det någon härinne som tippade 4-2 ? Hoppas du satte en liten slant på det också?
Tänkte bara ta tillfället i akt och gratulera till en fin skalp och en härlig seger!
Visst var det någon härinne som tippade 4-2 ? Hoppas du satte en liten slant på det också?
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
fredriko74:
Om det är trocadero i ett ölglas då. Är det OK då. Eller om dom bara bär omkring på glaset utan att dricka. Är det just det ogudaktiga med att vara på casinot som sticker i ögonen?
Jag tror att det är klådan av att få berätta för världen att du kanske vet något som andra inte vet och som dessutom skulle kunna vara lite omoraliskt och smaskigt som får dig att kasta bajs härinne.
Om det är trocadero i ett ölglas då. Är det OK då. Eller om dom bara bär omkring på glaset utan att dricka. Är det just det ogudaktiga med att vara på casinot som sticker i ögonen?
Jag tror att det är klådan av att få berätta för världen att du kanske vet något som andra inte vet och som dessutom skulle kunna vara lite omoraliskt och smaskigt som får dig att kasta bajs härinne.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
orion:
Kan det vara ett blogginlägg? Det skulle också förklara det uttömmande formatet
Edit: Wohooo! :-)
Kan det vara ett blogginlägg? Det skulle också förklara det uttömmande formatet
Edit: Wohooo! :-)
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan:
Nu skulle man haft ett par trumstockar att hysta iväg :-))
Nu skulle man haft ett par trumstockar att hysta iväg :-))
+ 3
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle:
Äsch! Ett guld är ett guld och det kan ingen någonsin ta ifrån en.
Vi har dessutom två. Lyllo oss, eller nåt :-/
Äsch! Ett guld är ett guld och det kan ingen någonsin ta ifrån en.
Vi har dessutom två. Lyllo oss, eller nåt :-/
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Kattgubben:
Nä, för löven handlar det mer om att de nu får framtidstro bortom nästa besök av fogden.
Att gå därifrån till en stadig plats i ES kan vara en ökenvandring i det oändliga, som sagt.
Nä, för löven handlar det mer om att de nu får framtidstro bortom nästa besök av fogden.
Att gå därifrån till en stadig plats i ES kan vara en ökenvandring i det oändliga, som sagt.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle:
Ret-mode på:
Det där med vinnare och segrar är inte så lätt å förklar för de som int begrip.
LHC har aldrig vunnit. Dom är alltså fortfarande i er liga.
Det är något jag tycker att ni ska vårda ömt och vara stolta över. :-----)
Ret-mode av.
Ret-mode på:
Det där med vinnare och segrar är inte så lätt å förklar för de som int begrip.
LHC har aldrig vunnit. Dom är alltså fortfarande i er liga.
Det är något jag tycker att ni ska vårda ömt och vara stolta över. :-----)
Ret-mode av.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Kattgubben:
Löven drog väl in 20 millar nyligen i alla fall?
Edit: källa
Löven drog väl in 20 millar nyligen i alla fall?
Edit: källa
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
jå1:
Hoppas att ni får ha era viktiga pjäser friska ett tag nu så att ni kan spela ihop laget!
Tror faktiskt att ni har god chans att tvåla till sillstryparna ikväll!
Börja med att köra över dansken lite så han blir lite mjuk :-)
Hoppas att ni får ha era viktiga pjäser friska ett tag nu så att ni kan spela ihop laget!
Tror faktiskt att ni har god chans att tvåla till sillstryparna ikväll!
Börja med att köra över dansken lite så han blir lite mjuk :-)
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Tycker du ska göra en egen hyllning till Linkan istället för att lyssna på utomländsk lågprismusik.
"Kung i ett slott av plywood" kan den heta :-)
Tycker du ska göra en egen hyllning till Linkan istället för att lyssna på utomländsk lågprismusik.
"Kung i ett slott av plywood" kan den heta :-)
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK-Brynäs IF lördagen den 24/9-11
70 Rodrigues:
Kul för Johan att vara inne i det nu!
Kul för Johan att vara inne i det nu!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
Taurus:
C - Granath
A - Hagos
A - Hedman
Ruska om där lite?
C - Granath
A - Hagos
A - Hedman
Ruska om där lite?
Föregående · 41 · Nästa
Kreativt :)
Blind side kallar dom det för i NHL. Solklar utvisning och kanske avstängning också. Men snyggt var det :))