Historik
Föregående · 87 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Södertälje 2007-10-08
shinzawai:
Jaja, du tänker så. Och jag som tänkte slippa skämmas :-D
Jaja, du tänker så. Och jag som tänkte slippa skämmas :-D
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Södertälje 2007-10-08
shinzawai:
Dax att kravla sig upp ur skittunnan där man legat och skämts sedan i lördags kväll. Hoppas inte på något nytt dopp där ikväll!
Dax att kravla sig upp ur skittunnan där man legat och skämts sedan i lördags kväll. Hoppas inte på något nytt dopp där ikväll!
MoDo Hockey > Sv: Linköping - MODO Hockey 2007-10-06, kl 18:30
shinzawai:
Är det bara jag som inte skulle blivit lika förvånad om domaren dömt bentackling/kneeing?
Och det där med "till och med Ankan" går bara fetbort...Skulle för tusan lita mer på vad Anki och Pytte har att säga.
Är det bara jag som inte skulle blivit lika förvånad om domaren dömt bentackling/kneeing?
Och det där med "till och med Ankan" går bara fetbort...Skulle för tusan lita mer på vad Anki och Pytte har att säga.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Just det, så var det ja. Men han kanske blev rädd när det tog på halsen och överreagerade därför, utan egentlig avsikt att "filma". Ville ärligt veta denna gång faktiskt...
Just det, så var det ja. Men han kanske blev rädd när det tog på halsen och överreagerade därför, utan egentlig avsikt att "filma". Ville ärligt veta denna gång faktiskt...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
gud:
Grattis till två poäng mot Skhellefteå!
Hur gick det med Fanny. Blev han skadad eller överdrev han?
Grattis till två poäng mot Skhellefteå!
Hur gick det med Fanny. Blev han skadad eller överdrev han?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
gud:
Trångsynt och homofobisk så det förslår. Låter som en Timråbo.
Hur var det med skadan då? Kan du svara på det då, eller var det lite pinsamt också?
Trångsynt och homofobisk så det förslår. Låter som en Timråbo.
Hur var det med skadan då? Kan du svara på det då, eller var det lite pinsamt också?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
..
Så är Manu Chaos nya helt fantastiskt vacker.
Och IFK leder. Och Timrå ligger under. Bara en sån sak...
Så är Manu Chaos nya helt fantastiskt vacker.
Och IFK leder. Och Timrå ligger under. Bara en sån sak...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
gud:
Skönt, då var det inte allvarligt då, strupslaget? Han överdrev väl inte?
Skönt, då var det inte allvarligt då, strupslaget? Han överdrev väl inte?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:
HÖRRÖ på dig då, haha. Han har väl utgått i alla fall, eller fick han game misconduct för dålig filmning?
Får hoppas att inte hans sköna nuna gått fördärvad bara.
HÖRRÖ på dig då, haha. Han har väl utgått i alla fall, eller fick han game misconduct för dålig filmning?
Får hoppas att inte hans sköna nuna gått fördärvad bara.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
HÖRRÖ!!!!!!!
Vad insinuerar du egentligen Fanny har A L D R I G filmat !
:-D
HÖRRÖ!!!!!!!
Vad insinuerar du egentligen Fanny har A L D R I G filmat !
:-D
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
Har ett scoop till Aftonblaskan. Backlunds svaga punkt. Lobbskott från blå :-D
Har ett scoop till Aftonblaskan. Backlunds svaga punkt. Lobbskott från blå :-D
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SAIK 2007-10-06
lincoln:
Härligt såll Backlund verkar vara idag?!
Har kräftgången börjat nu?
Härligt såll Backlund verkar vara idag?!
Har kräftgången börjat nu?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:
Tur att man har en förstående fru och sportintresserade barn...
Det värsta är att man ska orka med hem- och villamässa i tjockholm i morgon också X(
Tur att man har en förstående fru och sportintresserade barn...
Det värsta är att man ska orka med hem- och villamässa i tjockholm i morgon också X(
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
Åsså runda av med lite Formula 1 på morronkröken
Åsså runda av med lite Formula 1 på morronkröken
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu sitter man och laddar för ett tungt sportschema med lite Europe...
15.00 Mindre intressanta elitseriematcher
18.30 Högintressant SM-finalrepris
02.00 Edmonton-Philadelphia
15.00 Mindre intressanta elitseriematcher
18.30 Högintressant SM-finalrepris
02.00 Edmonton-Philadelphia
MoDo Hockey > Sv: MODO - Luleå 071004
Wayne Gresky:
Tänkte bara, nu SLÄPPER det (som jag lovat på åffisiella)
eller...
Tänkte bara, nu SLÄPPER det (som jag lovat på åffisiella)
eller...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
..
Så tror jag minsann dom leker "tiga troll" i timråboken :-D
Så tror jag minsann dom leker "tiga troll" i timråboken :-D
MoDo Hockey > Sv: MODO - Luleå 071004
knaskamilla:
Han kanske ville att det bara skulle räcka till en enkel biljett, haha!
Han kanske ville att det bara skulle räcka till en enkel biljett, haha!
MoDo Hockey > Sv: MODO - Luleå 071004
westerlind:
Jo, det var ju ett väldans drag i tablettasken i måndags. Man förstår ju att folk längtar hit ...
Jo, det var ju ett väldans drag i tablettasken i måndags. Man förstår ju att folk längtar hit ...
Timrå IK > Sv: Apropå inget
...
Så var Warg grym i tekningarna idag. Skönt att han längtade hem till MoDo. Tack för att ni slipat denna diamant så ömsint!
Så var Warg grym i tekningarna idag. Skönt att han längtade hem till MoDo. Tack för att ni slipat denna diamant så ömsint!
MoDo Hockey > Sv: MODO - Luleå 071004
Salle:
Jag tror att mannen vi räddade från fördärvet nere i grannbyn vann alla sina tekningar i alla fall!
Jag tror att mannen vi räddade från fördärvet nere i grannbyn vann alla sina tekningar i alla fall!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-10-04
Laban:
Gillade Regins mål. Det var lite Horava över det, eller?
Vinner man inte när man gör sådana mål är det risk att man får det lite svårt i vinter. Men som ni säger, man ska inte gråta krokodiltårar för missade poäng i Jönköping. HV är traditionellt svåra att tas med i sin kula.
Gillade Regins mål. Det var lite Horava över det, eller?
Vinner man inte när man gör sådana mål är det risk att man får det lite svårt i vinter. Men som ni säger, man ska inte gråta krokodiltårar för missade poäng i Jönköping. HV är traditionellt svåra att tas med i sin kula.
MoDo Hockey > Sv: MODO - Luleå 071004
knaskamilla:
Oh shit.... Vem förvarar dem över natten? Ingen multra-lik varelse hoppas jag?!
Oh shit.... Vem förvarar dem över natten? Ingen multra-lik varelse hoppas jag?!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Röda Tallen:
Visstja. Och bara 11 av dem är ju dessutom läs- och skrivkunniga. Tokiga jag...
Jag gillar dessa omröstningar, kan du inte redovisa vad resultatet blev i senaste omröstningen i Timråboken också?
Din spjuver
Visstja. Och bara 11 av dem är ju dessutom läs- och skrivkunniga. Tokiga jag...
Jag gillar dessa omröstningar, kan du inte redovisa vad resultatet blev i senaste omröstningen i Timråboken också?
Din spjuver
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Röda Tallen:
Interneträkningen blir dyr på biblioteket och i häktet i Timrå denna vecka.
Interneträkningen blir dyr på biblioteket och i häktet i Timrå denna vecka.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Redax 2:
Ni får ändra er lokala definition på troll här i timråboken tror jag.
Ett förslag:
"Oliktänkande person vi inte gillar, som tydligt redovisar sin syn på olika spelare i sitt och vårt lag och som har mage att styrka sina åsikter med mer eller mindre trovärdiga fakta".
Ett under av vidsynthet att man inte blivit bannad, men det har väl varit nära förstår jag?
Ni får ändra er lokala definition på troll här i timråboken tror jag.
Ett förslag:
"Oliktänkande person vi inte gillar, som tydligt redovisar sin syn på olika spelare i sitt och vårt lag och som har mage att styrka sina åsikter med mer eller mindre trovärdiga fakta".
Ett under av vidsynthet att man inte blivit bannad, men det har väl varit nära förstår jag?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Helt otippat har han vägrat att träna med laget efter att han blivit bort-toppad i en match. Han är nu i kylskåpet och förhandlingar pågår om vad som ska hända med honom
...tror jag...
Helt otippat har han vägrat att träna med laget efter att han blivit bort-toppad i en match. Han är nu i kylskåpet och förhandlingar pågår om vad som ska hända med honom
...tror jag...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
mikenomad:
Morning :-D
Håller med där. Om än karriären inte är slut så är det inte mycket kvar i den kaviartuben, hur mycket man än klämmer. Han verkar ha fått smak på livet utanför hockeyn.
Morning :-D
Håller med där. Om än karriären inte är slut så är det inte mycket kvar i den kaviartuben, hur mycket man än klämmer. Han verkar ha fått smak på livet utanför hockeyn.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
... Så har ni väl inte glömt bort kanonsidan TvMatchen?
Kan behövas i dessa stressiga tider :-D
Kan behövas i dessa stressiga tider :-D
Länkar:
http://www.tvmatchen.se/
http://www.tvmatchen.se/
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Per HApps:
Är du inte mer man än att du kan skilja på sak och person?
Är du inte mer man än att du kan skilja på sak och person?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Per HApps:
Såja, nu börjar personpåhoppen på mig. Jag undrade just hur länge era argument skulle räcka.
När intellektet sviker kan man ju alltid börja tala nedvärderande om den man debatterar med. Tufft!
Snyggt självmål igår förresten. Något inövat eller?
Såja, nu börjar personpåhoppen på mig. Jag undrade just hur länge era argument skulle räcka.
När intellektet sviker kan man ju alltid börja tala nedvärderande om den man debatterar med. Tufft!
Snyggt självmål igår förresten. Något inövat eller?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Tomas Ros...
Nu börjar vi verkligen snacka plusjobbare här. Nu tror jag att vi får ta och ringa Glocalnet lite snabbt.
Nu börjar vi verkligen snacka plusjobbare här. Nu tror jag att vi får ta och ringa Glocalnet lite snabbt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
mikenomad:
Ni är ju för fan fjolligare än Fanny. Håller med Döme, ni är fega kycklingar. Varför blev det gäsp nu då så fort?
Pinsamt att få svart på vitt att er kapten är en sissy girl?
Kan
Slå i ryggen
Bentacklas
Vara "tuff" i media
Kan inte
Tacklas
Slåss som en man
Sedan blir man inte lagkapten i ett elitserielag av Timrås kaliber om man inte har vissa positiva egenskaper. Dessa behöver jag dock troligen inte nämna för er, bara förvissa er om att jag känner till även dem. Det är mycket som är bra med Fanny också!
Ni är ju för fan fjolligare än Fanny. Håller med Döme, ni är fega kycklingar. Varför blev det gäsp nu då så fort?
Pinsamt att få svart på vitt att er kapten är en sissy girl?
Kan
Slå i ryggen
Bentacklas
Vara "tuff" i media
Kan inte
Tacklas
Slåss som en man
Sedan blir man inte lagkapten i ett elitserielag av Timrås kaliber om man inte har vissa positiva egenskaper. Dessa behöver jag dock troligen inte nämna för er, bara förvissa er om att jag känner till även dem. Det är mycket som är bra med Fanny också!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2007-09-29
Dogsbite:
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article321305.ab
blogg.aftonbladet.se/5901/
www.hockeysverige.se/news_show_urartat_nar_tmra_besegrades.html?id=189165
www.wildwestsupport.se/newsarchive/news/newsread.asp?newstypeid=2&nid=1430
www.expressen.se/1.861150
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article321305.ab
blogg.aftonbladet.se/5901/
www.hockeysverige.se/news_show_urartat_nar_tmra_besegrades.html?id=189165
www.wildwestsupport.se/newsarchive/news/newsread.asp?newstypeid=2&nid=1430
www.expressen.se/1.861150
Föregående · 87 · Nästa
Gud (eller var det Boork) hör bön
Tyckte väl att det var dags för ett offer till hockeygudarna igen. Det var ju ett tag sedan sist.
Otippat?!?!