Historik
Föregående · 372 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Paddan:
Hmm. Trodde ESPN skulle visa Rangers och frivisningen på NBC fungerar ej utanför USA.
Hmm. Trodde ESPN skulle visa Rangers och frivisningen på NBC fungerar ej utanför USA.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Om drygt en timme 18.30, kan ni se Zucca mot Pronger och övriga busar. Kul att kunna beskåda kvalitetshockey emellanåt...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Djurgården 2011-02-19
bj21:
Sedinarna gillar trav, äger en häst och är ändå bäst. MoDospelarna, de längtar nog till sommarens lagfest.
Själv har jag lagt av...
Sedinarna gillar trav, äger en häst och är ändå bäst. MoDospelarna, de längtar nog till sommarens lagfest.
Själv har jag lagt av...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Schampo tvålar till Foten, eller?
Länkar:
Landskampen | TV3 Play
Landskampen | TV3 Play
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Pratade just med Krizans medium. Kristian Forsberg gör 2 mål ikväll, låter lovande.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
bisterfinnen:
Jag tror att Hillbillys vinner mot Indianerna i slaget om prärien...men jag håller tummarna för ditt tips..
Jag tror att Hillbillys vinner mot Indianerna i slaget om prärien...men jag håller tummarna för ditt tips..
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Jonsson skadad. Josefsson tillbaka i eftermiddag.
Länkar:
JUST NU: Tunga avbräck för Frölunda | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
JUST NU: Tunga avbräck för Frölunda | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
bj21:
Det bästa vore väl om Svarten mumlande surt om kvalserien så man vet att i alla fall han har vaknat ur den rosa drömmen han befinner sig i. Helvete om man sumpar den här säsongen också.
...eller förresten, det här är redan en skitsäsong...
Det bästa vore väl om Svarten mumlande surt om kvalserien så man vet att i alla fall han har vaknat ur den rosa drömmen han befinner sig i. Helvete om man sumpar den här säsongen också.
...eller förresten, det här är redan en skitsäsong...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
bj21:
Oooooo! Voodoooooo! 2-4.... Jag startar alltid en viktig match med trollformeln "Fyll-Hasse, Hållberg, Freddan, onda andar bort"
Oooooo! Voodoooooo! 2-4.... Jag startar alltid en viktig match med trollformeln "Fyll-Hasse, Hållberg, Freddan, onda andar bort"
Timrå IK > Sv: Evangeline
Frisco:
Timrå Hockeydynamit, alla namn slutar på Y, näsan är röd, trash är vit, fy!
Timrå Hockeydynamit, alla namn slutar på Y, näsan är röd, trash är vit, fy!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
Ö-vik är en bruksort. Det funkar inte att klä gymnasieutbildade i kostym på kansliet och tro att hockeyvärlden kretsar kring dem. MoDo är Morten Madsen, Tommy Pettersson, Wernblom och Samuel Påhlsson. Det gäller att jobba hårt för fan, varje kväll. Folk är less på floskler!
Ö-vik är en bruksort. Det funkar inte att klä gymnasieutbildade i kostym på kansliet och tro att hockeyvärlden kretsar kring dem. MoDo är Morten Madsen, Tommy Pettersson, Wernblom och Samuel Påhlsson. Det gäller att jobba hårt för fan, varje kväll. Folk är less på floskler!
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
80-tal. Kval. MoDo - CRIF. Lyssnade på radio. Luxor stereo 2x50 watt. Ångest. Kent Lantz...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen:
Enligt Säpo i Umeå fanns det planer att smuggla ut banjon till Medelpad genom denna skumma flyttfirma.
Enligt Säpo i Umeå fanns det planer att smuggla ut banjon till Medelpad genom denna skumma flyttfirma.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
A.Hedman highlights, seriens mest frekvente tacklare..
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
T T:
Ett vänskapligt tips: Idrottsmedicin i Umeå. Har hjälpt MoDo.
Ett vänskapligt tips: Idrottsmedicin i Umeå. Har hjälpt MoDo.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2011-01-25
spud:
Vad hette Metallica-låten, Enter Headman?
Vad hette Metallica-låten, Enter Headman?
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Finns det nån här som vill snacka icing? En underskattad del av hockeyn som nästan hamnar i skymundan. Varför är det så? En bra icing får mig att må bra i alla fall....
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2011-01-25
bisterfinnen:
Nu vill vi inför tredje, ha in samma driv som Tommy Sjödin:
www.youtube.com/watch?v=Plxa_fidDTE
Nu vill vi inför tredje, ha in samma driv som Tommy Sjödin:
www.youtube.com/watch?v=Plxa_fidDTE
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2011-01-25
bisterfinnen:
Dags för lite Wallin-Voodoo. Salak Zalabim! Nagy Bam Bam! Vi får se om det hjälper...
Dags för lite Wallin-Voodoo. Salak Zalabim! Nagy Bam Bam! Vi får se om det hjälper...
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MorganaLefaey:
Jag säger som Johnny i Timrå: "Pepparshot, Pepparshot, ta i trä" ;-)
Jag säger som Johnny i Timrå: "Pepparshot, Pepparshot, ta i trä" ;-)
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
NuMo:
"Last game, I scored six points against Kramfors, playing with Werner and Salle. I'm ready."
"Last game, I scored six points against Kramfors, playing with Werner and Salle. I'm ready."
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
hellge:
Det finns de som älskar Foppa också: "At the Avs' practice. Matt Duchene clearly has a giant mancrush on Peter Forsberg and it is adorable. Following him around like a puppy." :-)
Det finns de som älskar Foppa också: "At the Avs' practice. Matt Duchene clearly has a giant mancrush on Peter Forsberg and it is adorable. Following him around like a puppy." :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Ingen hockeyfeber när AIK spelar hemma mot serieledarna...3450 åskådare.
Ingen hockeyfeber när AIK spelar hemma mot serieledarna...3450 åskådare.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
McFire:
Jag kollade bara runt på Youtube, folk sitter nog och editerar idag :-)
Jag kollade bara runt på Youtube, folk sitter nog och editerar idag :-)
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MarcusElving:
Det där sitter nog i ryggmärgen från tiden i NHL. Avstängning nästa?
Det där sitter nog i ryggmärgen från tiden i NHL. Avstängning nästa?
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Foppa åker skridskor och skjuter pucken i krysset i Pepsi Center :-)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
mikenomad:
Det är även dags för Foppa att sätta ner foten nu, ska det bli kvalserien eller slutspel? Guld eller möta Conny?
Det är även dags för Foppa att sätta ner foten nu, ska det bli kvalserien eller slutspel? Guld eller möta Conny?
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-01-20
Intressanta istider för spelarna, Blomman 3 min, Hedman och Rosén 6 min. Nicky D. 13 min. Ante 28 min. Hur många minuter får Foppa mot Timrå?
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-01-20
shinzawai:
Ta en King Size räkmacka på 23:e våningen på Hotell Gothia, världens godaste. Jag var nöjd som en indian...
Ta en King Size räkmacka på 23:e våningen på Hotell Gothia, världens godaste. Jag var nöjd som en indian...
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
Man saknar nog Ove för mycket. Jag borde återvända nån dag och halsa några bärs på Brända Bocken. Kanske M.Månsson dyker upp igen, han snodde alltid mina tjejer där...
Man saknar nog Ove för mycket. Jag borde återvända nån dag och halsa några bärs på Brända Bocken. Kanske M.Månsson dyker upp igen, han snodde alltid mina tjejer där...
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Smokey:
Jag tror dig, jag har själv inte varit där och de är ändå en av storklubbarna, så de ligger nog lite före vad gäller service och annat.
Jag tror dig, jag har själv inte varit där och de är ändå en av storklubbarna, så de ligger nog lite före vad gäller service och annat.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
Är det nån hockeyfeber i Gävle? saknar den stan ibland.
Är det nån hockeyfeber i Gävle? saknar den stan ibland.
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
T T:
Jag anar ugglor i mossen. Loob har usla besökarsiffror på LLA. ISI Wissing ser ut som ett blufföretag på hemsidan. Går det att köpa undersökningar, jag tror det...
Jag anar ugglor i mossen. Loob har usla besökarsiffror på LLA. ISI Wissing ser ut som ett blufföretag på hemsidan. Går det att köpa undersökningar, jag tror det...
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W:
Borde inte Foppa och Setzinger dyka upp snart, är trött på att vänta...
Borde inte Foppa och Setzinger dyka upp snart, är trött på att vänta...
Föregående · 372 · Nästa
Jag tycker att det visar klubbens intelligens när man satt sig i denna situation. Det är dags för tomtarna i den här klubben att vakna. Satan vilka självgoda mongon som knallar runt i de där korridorerna. Ja just ja, på torsdag sänder Eurosport 2 dokumentären om MoDo (kl 20), Heart of Hockey, yeah, vi är bra!
Redigerad kommentar