Historik
Föregående · 10 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
tik02: haha de roliga med detta forum är att ni skriver mer om frölunda än erat eget ful spelande lag :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tycho: de gör väl era spelare varje match? och armbåga folk i ansiktet :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Wayne Gresky: nej... det där var en pikkarainen tackling, en renare version...
Hahl hoppade inte.
Hahl hoppade inte.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
megatommy: det var eftersom det var en så ful tackling om man jämför med pikkarainens typ...
Frölunda HC > Sv: Dagens match
Patrik Källstr: alla som har spelat i närheten av modo kan göra de iaf :)
Viklund och hedman, sämsta backarna i elitserien :)
Viklund och hedman, sämsta backarna i elitserien :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Poffa: känns som att det snart kommer en kommentar om att det var fegt spel?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: 2006 och såg nu att han fick 1 match avstängning+matchen som olyckan skedde på.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: jag vet. plüss sa efter matchen att han tappade balansen
det var helt klart plüss fel, men båda tappade balansen och det var därför det blev allvarligt.
det var helt klart plüss fel, men båda tappade balansen och det var därför det blev allvarligt.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: du menar när dom körde ihop och båda åkte in i sargen men martins huvud tog inte lika illa?
båda tappade balansen och det var så det tyvärr gick till.
båda tappade balansen och det var så det tyvärr gick till.
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ser inte denna någonstans, ta gärna bort kommentaren om jag har fel
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
foppa78: ja jävlar du :S trodde jag inte...
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Huge: faaast.... han har ju missat typ 4 utvisningar redan...
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
sylf: haha frölunda har väl runt 6% i PP i år :) så du kan vara lugn ^^
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Roxio: Det förra publikrekordet i elitserien här i Läkerol Arena var 8 187 mot Djurgården säsongen 2006/2007. För matchen mot Leksand med 8 214 var i kvalserien. Det var även 8.181 mot Timrå den säsongen, men då var arenan ny.
I dag är det alltså 8 319 personer på läktaren. Greiss släppte in tre av fem skott, det ger 40 i räddningsprocent…
Aftonbladet.
I dag är det alltså 8 319 personer på läktaren. Greiss släppte in tre av fem skott, det ger 40 i räddningsprocent…
Aftonbladet.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
verkar inte som att försvarspelet i något av lagen är bra idag :/
Frölunda HC > Sv: Skrbek nära Frölunda!?!
oj vad bra vi är :)
ca 2 minuter in, viklund utvisining(som vanligt)
och Mål.
tobias viklund kan dra åt helvete!
ca 2 minuter in, viklund utvisining(som vanligt)
och Mål.
tobias viklund kan dra åt helvete!
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Ambroo: såg inte lugn ut :)
dom fick ju på nästan lika många slag var, skillnaden var väl att corso är bra mycket starkare :)
dom fick ju på nästan lika många slag var, skillnaden var väl att corso är bra mycket starkare :)
Redigerad kommentar
Frölunda HC > Sv: Nu får det fanimej vara NOG!!!!
Berka: mm exakt och vems fel är det? att inte spelarna fungerar tillsammans?
jo just de... den som värvar, vid namn Kent norberg!
jo just de... den som värvar, vid namn Kent norberg!
Frölunda HC > Sv: Nu får det fanimej vara NOG!!!!
en insamling för att sparka nubben har påbörjas.
skriv på om ni vill.
skriv på om ni vill.
Länkar:
Upprop: AVGÅ NUBBEN!!
Upprop: AVGÅ NUBBEN!!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Fagemo. en timrå värvning? haha, kolla vart han spelade först,
just de... en frölunda junior från grunden, så han är en riktig frölunda spelare.
just de... en frölunda junior från grunden, så han är en riktig frölunda spelare.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: de är väl bara bra om man gör allt man kan för att vinna ^^?
MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
håller faktiskt med er här, dåligt dömt, ska vara PP för modo eller 4 mot 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: han hette likadant, tack för svar :)
de va Lennart "Lelle" Johansson som frölunda hedrade såg jag nu
de va Lennart "Lelle" Johansson som frölunda hedrade såg jag nu
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: var de inte han som frölunda hade svarta band på armarna för? mot timrå? tror de va så iaf
MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Berka: jasså du ;) vad har jag sagt som får dig att tro det?
MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Poffa: ännu en till som inte vet vad troll är :)
MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
shinzawai: haha titta lite... de var ingen spark rörelse och utvisningarna är rätt!
Frölunda HC > Sv: Det går gött nu!
spud: egentligen är det 4 bra backar, men just nu underpresterar dom.
Frölunda HC > Sv: Det går gött nu!
spud: i genomsnitt är det dom sämsta.
inräknat viklund,hedman,tömmernes och peter andersson tex.
schubert är dock en av elitseriens bästa backar nu
inräknat viklund,hedman,tömmernes och peter andersson tex.
schubert är dock en av elitseriens bästa backar nu
Redigerad kommentar
Frölunda HC > Sv: Det går gött nu!
spud: jag tycker fhc har elitseriens sämsta försvar! har inte sagt att dom är bra.
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2010-10-21
tik02: en back? det var pebben... han är så värdelös...
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2010-10-21
Åkerblom i 6e: då borde väl alla ni va LHC fans nu?
om du tycker så alltså :)
om du tycker så alltså :)
Föregående · 10 · Nästa