mattias - 74

30863 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 130 ·

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:

Hoppas jag inte ;)

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Caito hade över 33 minuter igår. Sjukt det

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

Den där versionen är underbar

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Idag fyller Joakim Thåström 65 år

Det måste självklart uppmärksammas med en av hans bättre låtar från Ebba Grön tiden

youtu.be/f3Q9rLjC9OM

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:

Det avgör inte jag men skulle tro att en del spelare vilar

Tror ni vinner men det skulle faktiskt kännas skönt och vinna i ett fullsatt Gavlerinken ” kallar den så än och kommer alltid göra ” 😁😎

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jim80:

34 mål

Kul och kunna få ha en sådan där spelare i sitt lag. ''Nästa år är han i NHL

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla:

En sak jag funderat på när det gäller Brynäs är huruvida det ser ut med företag och sponsorer runtom i Gävle trakten som vill gå in som externa finansiärer.

Borde ju finnas alla möjligheter med tanke på att Gävle är en större stad också och att kunna sponsra Brynäs.
Leksand har ju Ejendal, utan honom hade vi inte haft Hrivik och Chelarik förra säsongen t.ex.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken:

Blev inte långvarigt

Vilket jävla avslut haha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Nu är det grinigt i Leksand, äntligen lite känslor

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk:

Johannesson och Kinnvall känns ju som en rejäl uppgradering mot vad ni har nu.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
eltifoso:

Sant

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skagge:

Brynäs är perfekt för Johannesson.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Här är setlisten från premiären i Uppsala ikväll

Man längtar rätt hyfsat tills man får se honom i Falun

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:

Leka Handbollsdomare " loket " gömma pinne. haha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:

” Finsk Fistfuck. ” 😂😂😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk:

Ursäkta om jag skall lägga mig i men är det inte Finlandia och Desivon ;)

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

I dag är det turnépremiär för Thåström på Fyrishov i Uppsala

Om en dryg månad får man se honom i Falun.

Denna låten kommer han förmodligen spela, en fantastisk hyllning till Dan Andersson

www.youtube.com/watch?v=V9LBHr92Rr4

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Jag kollade i min spåkula och den sa att Leksand tar 4 poäng de 2 kommande matcherna. Vilket gör att vi landar på 76 poäng och håller Brynäs bakom oss ;)

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Visst är det så

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken:

Ja det är riktigt illa.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85:

Ja det syntes i Lördags de var riktigt bra och blir nog en obehaglig överraskning för många lag tyvärr.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:

Håller med

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken:

4 - 1 Camper nu vänder vi ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85:

Stämmer vi fick Örebro som vann med 4 - 0 i matcher.

Blir spännande i Play in om de skärper till sig eller om det blir respass direkt.

Blir det FBK är det tack och godnatt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken:

Fortsätter Leksand såhär är det ingen omöjlighet, bedrövligt hur illa det är nu

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Tunnaste backbesättningen i SHL, man skäms, såhär dåligt var det nog fan inte ens i Allsvenskan. Man skäms, och va fan har hänt med Hrivik?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND:

Kör du finsk sommarsoppa?

Vodka i en djup blommig tallrik. 😬😇

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly: Älskling ligger på min best of Uffe spellista på Spotify ;)

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ja den där är riktigt bra, kär och galen är också en personlig favorit

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:

Detta är nog en av mina absoluta favoriter.

www.youtube.com/watch?v=gnK12WJJRTs

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:

Hans absolut bästa tillsammans med Måne Över Haväng.


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:

Inga dålig namn, är helt hundra på att vi får se några av dom i SHL kommande säsong. Chelarik ryktas även han till en del klubbar, b.la Luleå.

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Såklart de gör

Fel av mig 😀

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan:

Jag tror också på DIF

De känns faktiskt ganska mycket bättre men det skall spelas om det såklart

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Charliejfz:

Nej det är så dåligt just nu, hade vi inte fått en sådan bra start i serien hade vi legat sist typ. Hellkvist kan inte trolla heller när spelarna är oengagerade, tror ändå de har stort förtroende för honom ändå med tanke på förra säsongens enorma succe ,

Jag tror ändå på kvartsfinal, finns så mycket hockey i det här laget, play in borde vi fixa, laget är egentligen för bra rent truppmässigt för att ligga 8a.

Detta är fiasko faktiskt även om jag länge önskat förstärkning på backsidan. Framåt har vi spets men bakåt är det bedrövligt.

Hoppas verkligen på uppryckning men nu är det Skellefteå Borta IKO hemma och Brynäs borta kvar räknar med max 3 poäng om det ser ut såhär

Tur jag inte åkte upp ;)


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Jag har inte Cmore.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken:

3 - 0 redan, skall ju skilja en massa mellan lagen såklart.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som har en bra Stream till Damernas match mellan Leksand - Brynäs?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:

Grattis Brynäs, blir ytterligare en säsong med Gävle / Dala derbyn

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Lycka till idag, själv åker man på skidspelen i Falun och hejar fram våra svenska skidåkare i det fina vädret

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD:

i mål av Dahlen tidigt nu på morgonen mot Kings i Sharks 5 - 0 seger.

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
mattias - 74:

Håller inte med skall det stå 🙏

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbenny:

Klart han inte ska men det kan gå illa det där

Han blev förbannad för att fbk spelaren låg kvar och filmade

I värsta fall är det en långvarig skada där

Hade så varit fallet hade man såklart gett fbk spelaren matchstraff om Patrik fått lämna isen

Varför dömer man inte utv nu?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla:

Fbk spelaren har ju knäet ute och kör in i Zacke

Kan gå illa det där

Därför han reagerar som han gör

Han blev skogstokig

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72:

Exakt så

Läser man en del forum på sociala medier så skall Zackrisson bli avstängd för ” efterslängen ” 😂😂😂


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72:

Vad är er Brynäsare åsikter om detta

Jag var på plats och ju mer repriser som rullades på jumbotronen förstår jag Zackrissons reaktion

· 130 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala