Historik
Föregående · 130 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Idag fyller Joakim Thåström 65 år
Det måste självklart uppmärksammas med en av hans bättre låtar från Ebba Grön tiden
youtu.be/f3Q9rLjC9OM
Det måste självklart uppmärksammas med en av hans bättre låtar från Ebba Grön tiden
youtu.be/f3Q9rLjC9OM
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
Det avgör inte jag men skulle tro att en del spelare vilar
Tror ni vinner men det skulle faktiskt kännas skönt och vinna i ett fullsatt Gavlerinken ” kallar den så än och kommer alltid göra ” 😁😎
Det avgör inte jag men skulle tro att en del spelare vilar
Tror ni vinner men det skulle faktiskt kännas skönt och vinna i ett fullsatt Gavlerinken ” kallar den så än och kommer alltid göra ” 😁😎
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla:
En sak jag funderat på när det gäller Brynäs är huruvida det ser ut med företag och sponsorer runtom i Gävle trakten som vill gå in som externa finansiärer.
Borde ju finnas alla möjligheter med tanke på att Gävle är en större stad också och att kunna sponsra Brynäs.
Leksand har ju Ejendal, utan honom hade vi inte haft Hrivik och Chelarik förra säsongen t.ex.
En sak jag funderat på när det gäller Brynäs är huruvida det ser ut med företag och sponsorer runtom i Gävle trakten som vill gå in som externa finansiärer.
Borde ju finnas alla möjligheter med tanke på att Gävle är en större stad också och att kunna sponsra Brynäs.
Leksand har ju Ejendal, utan honom hade vi inte haft Hrivik och Chelarik förra säsongen t.ex.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 6
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Här är setlisten från premiären i Uppsala ikväll
Man längtar rätt hyfsat tills man får se honom i Falun
Här är setlisten från premiären i Uppsala ikväll
Man längtar rätt hyfsat tills man får se honom i Falun
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
I dag är det turnépremiär för Thåström på Fyrishov i Uppsala
Om en dryg månad får man se honom i Falun.
Denna låten kommer han förmodligen spela, en fantastisk hyllning till Dan Andersson
www.youtube.com/watch?v=V9LBHr92Rr4
I dag är det turnépremiär för Thåström på Fyrishov i Uppsala
Om en dryg månad får man se honom i Falun.
Denna låten kommer han förmodligen spela, en fantastisk hyllning till Dan Andersson
www.youtube.com/watch?v=V9LBHr92Rr4
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Jag kollade i min spåkula och den sa att Leksand tar 4 poäng de 2 kommande matcherna. Vilket gör att vi landar på 76 poäng och håller Brynäs bakom oss ;)
Jag kollade i min spåkula och den sa att Leksand tar 4 poäng de 2 kommande matcherna. Vilket gör att vi landar på 76 poäng och håller Brynäs bakom oss ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85:
Ja det syntes i Lördags de var riktigt bra och blir nog en obehaglig överraskning för många lag tyvärr.
Ja det syntes i Lördags de var riktigt bra och blir nog en obehaglig överraskning för många lag tyvärr.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85:
Stämmer vi fick Örebro som vann med 4 - 0 i matcher.
Blir spännande i Play in om de skärper till sig eller om det blir respass direkt.
Blir det FBK är det tack och godnatt
Stämmer vi fick Örebro som vann med 4 - 0 i matcher.
Blir spännande i Play in om de skärper till sig eller om det blir respass direkt.
Blir det FBK är det tack och godnatt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Tunnaste backbesättningen i SHL, man skäms, såhär dåligt var det nog fan inte ens i Allsvenskan. Man skäms, och va fan har hänt med Hrivik?
Tunnaste backbesättningen i SHL, man skäms, såhär dåligt var det nog fan inte ens i Allsvenskan. Man skäms, och va fan har hänt med Hrivik?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly: Älskling ligger på min best of Uffe spellista på Spotify ;)
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ja den där är riktigt bra, kär och galen är också en personlig favorit
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Inga dålig namn, är helt hundra på att vi får se några av dom i SHL kommande säsong. Chelarik ryktas även han till en del klubbar, b.la Luleå.
Inga dålig namn, är helt hundra på att vi får se några av dom i SHL kommande säsong. Chelarik ryktas även han till en del klubbar, b.la Luleå.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan:
Jag tror också på DIF
De känns faktiskt ganska mycket bättre men det skall spelas om det såklart
Jag tror också på DIF
De känns faktiskt ganska mycket bättre men det skall spelas om det såklart
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Charliejfz:
Nej det är så dåligt just nu, hade vi inte fått en sådan bra start i serien hade vi legat sist typ. Hellkvist kan inte trolla heller när spelarna är oengagerade, tror ändå de har stort förtroende för honom ändå med tanke på förra säsongens enorma succe ,
Jag tror ändå på kvartsfinal, finns så mycket hockey i det här laget, play in borde vi fixa, laget är egentligen för bra rent truppmässigt för att ligga 8a.
Detta är fiasko faktiskt även om jag länge önskat förstärkning på backsidan. Framåt har vi spets men bakåt är det bedrövligt.
Hoppas verkligen på uppryckning men nu är det Skellefteå Borta IKO hemma och Brynäs borta kvar räknar med max 3 poäng om det ser ut såhär
Tur jag inte åkte upp ;)
Nej det är så dåligt just nu, hade vi inte fått en sådan bra start i serien hade vi legat sist typ. Hellkvist kan inte trolla heller när spelarna är oengagerade, tror ändå de har stort förtroende för honom ändå med tanke på förra säsongens enorma succe ,
Jag tror ändå på kvartsfinal, finns så mycket hockey i det här laget, play in borde vi fixa, laget är egentligen för bra rent truppmässigt för att ligga 8a.
Detta är fiasko faktiskt även om jag länge önskat förstärkning på backsidan. Framåt har vi spets men bakåt är det bedrövligt.
Hoppas verkligen på uppryckning men nu är det Skellefteå Borta IKO hemma och Brynäs borta kvar räknar med max 3 poäng om det ser ut såhär
Tur jag inte åkte upp ;)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som har en bra Stream till Damernas match mellan Leksand - Brynäs?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 24
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Lycka till idag, själv åker man på skidspelen i Falun och hejar fram våra svenska skidåkare i det fina vädret
Lycka till idag, själv åker man på skidspelen i Falun och hejar fram våra svenska skidåkare i det fina vädret
+ 10
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbenny:
Klart han inte ska men det kan gå illa det där
Han blev förbannad för att fbk spelaren låg kvar och filmade
I värsta fall är det en långvarig skada där
Hade så varit fallet hade man såklart gett fbk spelaren matchstraff om Patrik fått lämna isen
Varför dömer man inte utv nu?
Klart han inte ska men det kan gå illa det där
Han blev förbannad för att fbk spelaren låg kvar och filmade
I värsta fall är det en långvarig skada där
Hade så varit fallet hade man såklart gett fbk spelaren matchstraff om Patrik fått lämna isen
Varför dömer man inte utv nu?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla:
Fbk spelaren har ju knäet ute och kör in i Zacke
Kan gå illa det där
Därför han reagerar som han gör
Han blev skogstokig
Fbk spelaren har ju knäet ute och kör in i Zacke
Kan gå illa det där
Därför han reagerar som han gör
Han blev skogstokig
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72:
Exakt så
Läser man en del forum på sociala medier så skall Zackrisson bli avstängd för ” efterslängen ” 😂😂😂
Exakt så
Läser man en del forum på sociala medier så skall Zackrisson bli avstängd för ” efterslängen ” 😂😂😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72:
Vad är er Brynäsare åsikter om detta
Jag var på plats och ju mer repriser som rullades på jumbotronen förstår jag Zackrissons reaktion
Vad är er Brynäsare åsikter om detta
Jag var på plats och ju mer repriser som rullades på jumbotronen förstår jag Zackrissons reaktion
+ 1
Föregående · 130 · Nästa

www.nhl.com/news/hampus-lindholm-traded-to-bruins-by-ducks/c-332020338?tid=278542340