Historik
Föregående · 131 · Nästa
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Hatar inte allt med fbk men kolla situationen
Man förstår att Zachrisson blir förbannad
Bedöm själv
Jag skrev att fbk vann rättvist inget snack om saken men att tycka att sådant här beteende är ok köper jag inte
Är ju fbk spelaren som orsakar detta och det är därför Zackrissons blir förbannad för att han ligger kvar
Håller med dig om Rydahl incidenten
Dock åkte Rouhomma ut för en felaktig hakning och ni fick också en rätt billig utvisning
Skall även passa på att berömma insatsen från er idag
Felfri
Menar det
Här är situationen
mobile.twitter.com/BlavitaKrigare/status/1502684220271075333?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet&fbclid=IwAR0Q70cBVhSJyxQxvjlxmUa4NmEbJXaIZVL1w9tCukx5h3AryNPo7hwgUi4
Hatar inte allt med fbk men kolla situationen
Man förstår att Zachrisson blir förbannad
Bedöm själv
Jag skrev att fbk vann rättvist inget snack om saken men att tycka att sådant här beteende är ok köper jag inte
Är ju fbk spelaren som orsakar detta och det är därför Zackrissons blir förbannad för att han ligger kvar
Håller med dig om Rydahl incidenten
Dock åkte Rouhomma ut för en felaktig hakning och ni fick också en rätt billig utvisning
Skall även passa på att berömma insatsen från er idag
Felfri
Menar det
Här är situationen
mobile.twitter.com/BlavitaKrigare/status/1502684220271075333?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet&fbclid=IwAR0Q70cBVhSJyxQxvjlxmUa4NmEbJXaIZVL1w9tCukx5h3AryNPo7hwgUi4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Ut med LHC och upp med Modo eller Löven
Drömmen är att ha en SHL med både Modo löven och Linköping och Oskarshamn i Allsvenskan
Ut med LHC och upp med Modo eller Löven
Drömmen är att ha en SHL med både Modo löven och Linköping och Oskarshamn i Allsvenskan
+ 11
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Björn är minst sagt besviken, precis som jag som åkte upp, tur man var chaufför =)
Annars hade man nog tittat djupt i glaset ikväll haha
Riktigt illa och BH beskriver det bra.
Björn är minst sagt besviken, precis som jag som åkte upp, tur man var chaufför =)
Annars hade man nog tittat djupt i glaset ikväll haha
Riktigt illa och BH beskriver det bra.
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Tittar man på situationen med Zackrisson så ser det ut som en kollision, är ju iaf inte Zacke som sätter ut knäet så det är därför han blir arg på FBK spelaren som han anser filma och ligger kvar sedan kliver han av självmant.
Tittar man på situationen med Zackrisson så ser det ut som en kollision, är ju iaf inte Zacke som sätter ut knäet så det är därför han blir arg på FBK spelaren som han anser filma och ligger kvar sedan kliver han av självmant.
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Grattis till en rättvis seger, Var på plats idag och Leksand har uppenbara problem med försvarsspelet. Kul och se att Zackrisson skällde ut FBK spelaren som filmade, han skall ha heder att han klev av själv och inte fortsatte spela, det hade bara blivit pinsamt.
Bra tryck i hallen och bra bortafölje.
Grattis till en rättvis seger, Var på plats idag och Leksand har uppenbara problem med försvarsspelet. Kul och se att Zackrisson skällde ut FBK spelaren som filmade, han skall ha heder att han klev av själv och inte fortsatte spela, det hade bara blivit pinsamt.
Bra tryck i hallen och bra bortafölje.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Sjuk lön för en medioker back
Ibland undrar man hur vissa klubbar tänker
” The Philadelphia Flyers have re-signed defenceman Rasmus Ristolainen to a five-year, $25.5 million contract extension with an AAV of $5.1 million ”
Flyers lär inte vinna Sc på länge om de fortsätter såhär
AAV - Average Annual Value
Ibland undrar man hur vissa klubbar tänker
” The Philadelphia Flyers have re-signed defenceman Rasmus Ristolainen to a five-year, $25.5 million contract extension with an AAV of $5.1 million ”
Flyers lär inte vinna Sc på länge om de fortsätter såhär
AAV - Average Annual Value
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge:
Jag håller faktiskt med dig
Dock är målvakterna lite sämre än förra säsongen så där är en av orsakerna kaskisoo ” förlåt huge om jag stavar fel ” känns inte alls lika bra som Juvonen även om han gör sina bra matcher med
Janne räddade matcher på egen hand för Leksand många gånger
Målvakterna är ju viktigaste utposten i ett lag sägs det
Räcker ju inte med en bra offensiv om man skall gå långt och Leksand saknar en del defensivt absolut de har de gjort hela säsongen
Jag tror på kvartsfinal sen ryker vi
Tror Växjö vinner tyvärr
De kommer va som bäst när det drar ihop sig precis som Frölunda
Tippar nån av dessa lag i final eller kanske båda
Jag håller faktiskt med dig
Dock är målvakterna lite sämre än förra säsongen så där är en av orsakerna kaskisoo ” förlåt huge om jag stavar fel ” känns inte alls lika bra som Juvonen även om han gör sina bra matcher med
Janne räddade matcher på egen hand för Leksand många gånger
Målvakterna är ju viktigaste utposten i ett lag sägs det
Räcker ju inte med en bra offensiv om man skall gå långt och Leksand saknar en del defensivt absolut de har de gjort hela säsongen
Jag tror på kvartsfinal sen ryker vi
Tror Växjö vinner tyvärr
De kommer va som bäst när det drar ihop sig precis som Frölunda
Tippar nån av dessa lag i final eller kanske båda
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge:
Leksands chanser minskade rejält nu att vinna ikväll med Själin och Ahnelöv som saknas ikväll men det finns såklart chansen till 3 poäng ändå.
Leksands chanser minskade rejält nu att vinna ikväll med Själin och Ahnelöv som saknas ikväll men det finns såklart chansen till 3 poäng ändå.
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Alisandali:
Ingen Ahnelöv och Själin idag samt Brage borta.
Blir spännande att se hur de löser försvaret nu när lagets 2 bästa backar är borta, tror att Bischel kommer få mycket speltid han som är ung och orkar ;)
Ingen Ahnelöv och Själin idag samt Brage borta.
Blir spännande att se hur de löser försvaret nu när lagets 2 bästa backar är borta, tror att Bischel kommer få mycket speltid han som är ung och orkar ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:
Varför påpeka stavfel öht om de flesta ända vet vad man menar?
Ganska drygt tycker jag med faktiskt.
Ingen är perfekt
Varför påpeka stavfel öht om de flesta ända vet vad man menar?
Ganska drygt tycker jag med faktiskt.
Ingen är perfekt
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 20
MoDo Hockey > Sv: MoDo vs AIK 220309
Idbyn:
Tror nog MoDo ligger högt upp på den listan tillsammans med Brynäs.
Kolla under spelare och tränare
sv.wikipedia.org/wiki/Modo_Hockey
Tror nog MoDo ligger högt upp på den listan tillsammans med Brynäs.
Kolla under spelare och tränare
sv.wikipedia.org/wiki/Modo_Hockey
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Lillördag så spelar vi en gammal dänga av Imperiet, det är sedan gammalt
www.youtube.com/watch?v=mqbN7_OMXjg
Lillördag så spelar vi en gammal dänga av Imperiet, det är sedan gammalt
www.youtube.com/watch?v=mqbN7_OMXjg
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Noterar att Kuusela gjort 39 poäng på 52 matcher för Tappara vid snart 40 årsålder, imponerande verkligen
Noterar att Kuusela gjort 39 poäng på 52 matcher för Tappara vid snart 40 årsålder, imponerande verkligen
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Nja det skulle jag inte kalla det men det är lite oroande att han inte gjort mål än och endast står på 2 assist på 6 matcher men förhoppningsvis lossnar det närsomhelst.
Vi vet ju vad han kan, det jag är mest orolig över är hur defensiven skall sitta i ett eventuellt slutspel, Leksand har kanske seriens bästa offensiv men bakåt är det mer oroande.
Ahnleöv och Själlin kan inte spela 60 min liksom.
Nja det skulle jag inte kalla det men det är lite oroande att han inte gjort mål än och endast står på 2 assist på 6 matcher men förhoppningsvis lossnar det närsomhelst.
Vi vet ju vad han kan, det jag är mest orolig över är hur defensiven skall sitta i ett eventuellt slutspel, Leksand har kanske seriens bästa offensiv men bakåt är det mer oroande.
Ahnleöv och Själlin kan inte spela 60 min liksom.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge:
Återstår och se när matchen är slut imorgon, men såklart LIF är revanschsugna efter insatsen igår
Återstår och se när matchen är slut imorgon, men såklart LIF är revanschsugna efter insatsen igår
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:
Jag är livrädd för matchen imorgon, DIF har bra form nu och Leksand har 1 seger efter ordinarie tid i Leksand på de senaste 10 mötena.
Svårt för DIF alltså men hoppas det vänder imorgon såklart.
Jag är livrädd för matchen imorgon, DIF har bra form nu och Leksand har 1 seger efter ordinarie tid i Leksand på de senaste 10 mötena.
Svårt för DIF alltså men hoppas det vänder imorgon såklart.
+ 2
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Leksand - Färjestad huvudmatch på 4:an på Lördag.
Alltid nåt när man har lite halv taskigt med pengar och inte har råd att åka upp ;)
Leksand - Färjestad huvudmatch på 4:an på Lördag.
Alltid nåt när man har lite halv taskigt med pengar och inte har råd att åka upp ;)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
" eftersom värmlänningarna betedde sej som värsta Stockholmspubliken under den serien "
De har de alltid gjort.
Sveriges vidrigaste hockeylag
Många hatar Leksand också men FBK är fan riktigt smutsiga på riktigt
Var en omröstning för ett par år sedan på någon hockeysida om vilket lag som absolut inte fick vinna SM guld
67 % svarade Färjestad
Vad beror det på?
" eftersom värmlänningarna betedde sej som värsta Stockholmspubliken under den serien "
De har de alltid gjort.
Sveriges vidrigaste hockeylag
Många hatar Leksand också men FBK är fan riktigt smutsiga på riktigt
Var en omröstning för ett par år sedan på någon hockeysida om vilket lag som absolut inte fick vinna SM guld
67 % svarade Färjestad
Vad beror det på?
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Laddar upp med lite tunggung inför matchen mot LHC ;)
Lady Gaga gör det jävligt bra ¨
www.youtube.com/watch?v=_reHWIdZpng
Lägger in texten också för er som inte lyssnat på deras skiva Hardwired to self destruct som är enligt mig den bästa skivan de gjort sedan svarta skivan 1991
genius.com/Metallica-moth-into-flame-lyrics
Laddar upp med lite tunggung inför matchen mot LHC ;)
Lady Gaga gör det jävligt bra ¨
www.youtube.com/watch?v=_reHWIdZpng
Lägger in texten också för er som inte lyssnat på deras skiva Hardwired to self destruct som är enligt mig den bästa skivan de gjort sedan svarta skivan 1991
genius.com/Metallica-moth-into-flame-lyrics
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Linköping sist ut på lagets roadtrip. Vinst idag och laget tar 9 av 12 poäng på 4 matcher vilket såklart är riktigt bra.
Linköping sist ut på lagets roadtrip. Vinst idag och laget tar 9 av 12 poäng på 4 matcher vilket såklart är riktigt bra.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Jag såg inte så mycket av eran match zappande mellan fotbollen och SHL matcherna men en sak är säker
Linköping är fruktansvärt dåliga
Kommer bli intressant och se vart broc little hamnar om lhc mot all förmodan skulle åka ur
Tror han kan va förlorad ändå
Han är alldeles för bra för att spela i LHC
Jag såg inte så mycket av eran match zappande mellan fotbollen och SHL matcherna men en sak är säker
Linköping är fruktansvärt dåliga
Kommer bli intressant och se vart broc little hamnar om lhc mot all förmodan skulle åka ur
Tror han kan va förlorad ändå
Han är alldeles för bra för att spela i LHC
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grattis Brynäs
Starkt att komma igen efter debaklet igår 🤘🤘
Starkt att komma igen efter debaklet igår 🤘🤘
+ 11
Brynäs IF > Sv: Ett värdigt avslut
Ove Myling:
Håller med
Att man inte får skriva vad man vill här inne utan att bli modererad är bara galet
Stå på dig
Försök nonchalera huge istället för att svara honom
Håller med
Att man inte får skriva vad man vill här inne utan att bli modererad är bara galet
Stå på dig
Försök nonchalera huge istället för att svara honom
+ 1
Brynäs IF > Sv: Ett värdigt avslut
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Fast det ligger lite sanning i det som han beskriver
Huge saknar total respekt för andras åsikter och kallar alla som inte tycker som honom för soffcoacher och okunniga m.m trots att han själv sitter hemma och kollar matcherna på tv
Knappast demokratiskt
Funderar själv på att lämna snart faktiskt
Älskar att läsa i erat forum men nu börjar det bli alldeles för mycket skit
Huge raderar alltså meddelanden pga att han får kritik för hur han uttrycker sig själv?
Tycker jämförelsen med Putin är klockren
Vad är det man säger
Bemöt alla andra som du själv vill bli bemött?
Huge saknar totalt känslor för alla andra människors tyckande och kunnande
Fast det ligger lite sanning i det som han beskriver
Huge saknar total respekt för andras åsikter och kallar alla som inte tycker som honom för soffcoacher och okunniga m.m trots att han själv sitter hemma och kollar matcherna på tv
Knappast demokratiskt
Funderar själv på att lämna snart faktiskt
Älskar att läsa i erat forum men nu börjar det bli alldeles för mycket skit
Huge raderar alltså meddelanden pga att han får kritik för hur han uttrycker sig själv?
Tycker jämförelsen med Putin är klockren
Vad är det man säger
Bemöt alla andra som du själv vill bli bemött?
Huge saknar totalt känslor för alla andra människors tyckande och kunnande
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malinder: Jag svarade Axl då han skrev vilka han skulle hålla på trodde han menade sina eventuella motståndare i kvalet då inte SHL spelar. Jag tror inte Brynäs får kvala iaf oavsett
Har ingen koll på Mora mer än att se spelar i Allsvenskan så gissade bara :)
Har ingen koll på Mora mer än att se spelar i Allsvenskan så gissade bara :)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Inga alls då Brynäs slipper kvala. Men vore kul om Mora förlorar såklart ;)
Inga alls då Brynäs slipper kvala. Men vore kul om Mora förlorar såklart ;)
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
+ 2
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
sargad:
Nja det är bara Huge som tror Brynäs är bra just nu ;)
219 minuter utan mål. Det är illa på riktigt oavsett vad andra tycker
Nja det är bara Huge som tror Brynäs är bra just nu ;)
219 minuter utan mål. Det är illa på riktigt oavsett vad andra tycker
+ 7
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
Grattis Timrå
Nu gäller det för Brynås och LHC och inte hamna in nån formsvacka för då är de allvarligt inblandade i bottenstriden på allvar
Nu gäller det för Brynås och LHC och inte hamna in nån formsvacka för då är de allvarligt inblandade i bottenstriden på allvar
+ 4
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Leksands 1 - 3 mål idag symboliserar vilken fruktansvärd bra 1a kedja man har just nu.
Hög internationell klass på det avslutet
Hög internationell klass på det avslutet
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall:
Brynäs gjorde en hyfsad insats idag men det har en del saker de lär jobba på
målskyttet tex
Brynäs gjorde en hyfsad insats idag men det har en del saker de lär jobba på
målskyttet tex
+ 1
Föregående · 131 · Nästa

Vad är er Brynäsare åsikter om detta
Jag var på plats och ju mer repriser som rullades på jumbotronen förstår jag Zackrissons reaktion