Historik
Föregående · 6 · Nästa
Timrå IK > Sv: Försäsong 2024
{9037}: Vore väl fan om vi inte kan hålla Lulä å Glennarna bakom oss!
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsong 2024
Dubbeld: Lustigt att om man tittar på Leksand så står det att matchen spelas 13/9 och tittar man på Timrå så spelas matchen 12/9. Är det 2 matcher?
13/9, 18.00, Leksand - Timrå (sänds i TV4 Play)
12/9, 18.00, Leksand - Timrå (sänds i TV4 Play)
13/9, 18.00, Leksand - Timrå (sänds i TV4 Play)
12/9, 18.00, Leksand - Timrå (sänds i TV4 Play)
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsong 2024
EXPLORERSMÅLAND: Nä, du får ta schlå öpp en stor norsk champagne (hembränt å samarin) å glutta på täxttävä!🤣
+ 3
Timrå IK > Sv: Försäsong 2024
{297}: Tycker det är lite hårt att helt döma ut en spelare som antagligen gjorde allt han kunde när han egentligen skulle ha suttit på skadebänken.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KHKmoonarn: Har aldrig streamat via onhockey.tv eller Fawanews. Har kollat på båda ställena men kan inte hitta TIK - Vasa.
Nån vänlig som kan hjälpa mig?
Nån vänlig som kan hjälpa mig?
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsong 2024
OlliJanne: Utan att nervärderar Oliver Kapanen, så ser jag inte att han är redo för NHL redan nu.
Han gjorde det väldigt bra i VM, men det var ju huvudsakligen mot de sämre nationerna. Med det sagt så tror jag att han kommer att spela i TIK och och kommer vara jävligt nyttig för oss!
Han gjorde det väldigt bra i VM, men det var ju huvudsakligen mot de sämre nationerna. Med det sagt så tror jag att han kommer att spela i TIK och och kommer vara jävligt nyttig för oss!
+ 12
Timrå IK > Sv: Försäsong 2024
Hur ser man Timrå - Vasa matcherna på billigaste vis?
Har ingen möjlighet att se live.
Har ingen möjlighet att se live.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Fråga, kommer Oliver Kapanen att vara med i träningsmatchen mot Brynäs?
Kommer alla andra också att va med (förutom EP o Hartman)?
Har inte orkat söka nån info, men om nån vet så berätta.
Tack på förhand!
Kommer alla andra också att va med (förutom EP o Hartman)?
Har inte orkat söka nån info, men om nån vet så berätta.
Tack på förhand!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: nä, men än dubbel swishskey skulle sitta som en smäck!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{469}: Jag hoppas vi slipper uppleva att som ifjol när TIK leder med 2 eller fler kassar helt börjar att försöka försvara ledningen. För att sen sen förlora vi fulltid.
Det är få andra lag som gör/gjorde så.
Skulle tro att detta var en Ante grej?
Det är få andra lag som gör/gjorde så.
Skulle tro att detta var en Ante grej?
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{469}: Hela laget kommer att förbättra sig 10% kommande säsong (88 poäng) = vi tar en säker slutspelsplats!
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
solbacken: Om man specifikt pratar om Eronen, tycker inte fler än jag att det är märkligt vad dålig han var, framför allt efter årsskiftet?
Han har ju ett mycket bra skott tex, som han inte använde många ggr. Jag tror och hoppas att han hade nån typ av skada och nu kommer tillbaks oskadad och revanschsugen!
Han har ju ett mycket bra skott tex, som han inte använde många ggr. Jag tror och hoppas att han hade nån typ av skada och nu kommer tillbaks oskadad och revanschsugen!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{10473}: Svårt att se att inte Eronen ska kunna förbättra sig från förra säsongen.
Jag tror att han spelade med nån typ av skada och kommer att va mycket bättre nu till hösten.
Jag tror att han spelade med nån typ av skada och kommer att va mycket bättre nu till hösten.
+ 2
Föregående · 6 · Nästa