Nedsläpp: Brynäs IF-Timrå IK - TIK-kollen - www.dagbladet.seTimråcenterns nya omgivning - TIK-kollen - www.dagbladet.se
Historik
Föregående · 9 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Lite dagbladet inför kvällen
Länkar:
Nedsläpp: Brynäs IF-Timrå IK - TIK-kollen - www.dagbladet.seTimråcenterns nya omgivning - TIK-kollen - www.dagbladet.se
Nedsläpp: Brynäs IF-Timrå IK - TIK-kollen - www.dagbladet.seTimråcenterns nya omgivning - TIK-kollen - www.dagbladet.se
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
vilken fruktansvärt dålig andraperiod det där var för övrigt.
hoppas vi kan komma in med lite fart nu i sista! in med grisfösaren i pikken nu!
hoppas vi kan komma in med lite fart nu i sista! in med grisfösaren i pikken nu!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Modano:Hagos! och vem assisterade? Jo, kärring sundsvall alexandra
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
pefr: men vad fan hjälper det när fbk får parkera framför riddarn
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Rytter: Det har du så rätt i. En fantastiskt uppvisning av aftonbladetjournalistik :)
I övrigt tycker jag att närmare 400tkr är snäppet för mycket för holös också.
I övrigt tycker jag att närmare 400tkr är snäppet för mycket för holös också.
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Olle: inne på samma spår själv. om marknadsvärdet på holös är närmare 500K/mån måste ju strålman kunna dra in 750K/mån. Nåväl, nu är backkrisen inte lika akut, men vi måste få in spets senast till novemberuppehållet.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
låter skoj med jubileumsmatch mot brynäs!
fast den stora frågan är: När bli det modo-derby på grytan?
fast den stora frågan är: När bli det modo-derby på grytan?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Burkmat: haha, underbart.
"glida runt på olika jippon"
han ska alltså till ett kristet café i vivsta för att prata om en bok, på sin fritid. Ja, fy fan!
"glida runt på olika jippon"
han ska alltså till ett kristet café i vivsta för att prata om en bok, på sin fritid. Ja, fy fan!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
haggen: Synd bara att hon är inklämd mellan adam alsing och whats-his-face-som-inte-kan-vara så-nöjd-karriärdraget-lämna-idol-för-att-några-år-senare-vara-sidekick till-en-kopia-av-förkväll-fast-med-just-adam-alsing.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
en märklig stämning i forumet idag :)
är det någon som vet när det är dags för nästa match förresten?
är det någon som vet när det är dags för nästa match förresten?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
när man läser den här artikeln känns det lite hopplöst att få hit en klassback. (om inte caslava hatar moskva och vill sänka lönen och spela för timrå) Om en spelare som Holös får två miljoner i sign-on bonus, då är det verkligen spelarens marknad.
Snacka om att han får press på sig nu för övrigt, med en "officiell" lönesiffra på 473 000kr i månaden utslaget på sin kontraktsperiod.
Snacka om att han får press på sig nu för övrigt, med en "officiell" lönesiffra på 473 000kr i månaden utslaget på sin kontraktsperiod.
+ 1
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
fy fan vilket giftigt pp de visar upp emellanåt. fan.
+ 1
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Tänk om till exempel pikkarainen skulle ha larssons inställning...
+ 2
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
hagos har dött två gånger i rad nu, man skulle nästan kunna tro att han är en fotbollsspelare.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Perra snackar hjärta i time-outen, det var det jävligaste. trodde inte man använde sådana termer
+ 1
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Burkmat: 0-1. Målet kom i BP, ett BP som kom för att bagarn tyckte det kändes nödvändigt att dra på en crosschecking i ryggen vid en tekning i mittzon. växjö mönstrade ett bra pp och gjorde mål.
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
kändes som en nödvändig utvisning där av bagarn...
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle: ja, jag antar att hon tog en jävla sats innan tacklingen, för själva tacklingen såg ju inte direkt regelvidrig ut
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
efter en poetiskt vacker upplaga av lombardiet runt på eurosport är det så dags för den här skiten, idag från en gråblå islada i småland. känner för ett gutturalt avgrundtjut. nykter är jag dessutom. helvete, jag vill inte se en vek insats idag. VILL INTE. Och inga mål insläppta den första minuten.
KOM IGEN NU!
KOM IGEN NU!
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Danne93: just därför. jag vaknade med en positiv känsla inför kvällens match, då visste jag att det var kört.
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Jensen_12: det var lite obehagligt, och det såg ut som att han skulle säga/göra något... obra. men så verkade han uppfatta att han hade en kamera i ansiktet och vände sig bort istället.
(om vi nu tänker på samma sak)
(om vi nu tänker på samma sak)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: ja, vilken jävla straff... jag hann bli riktigt förbannad under den milisekund som passerade från att han drar iväg en handledare från tio meter tills att jag såg att den gick in :)
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Olle: nu hoppade internet igång i umeå i alla fall
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Olle: Sök snarare reda på adressen till den som grävde av kabeln i Bromma och har stängt en majoritet av all internettrafik i norrland sedan lunchtid.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Matchdag!
(ser inte halonen lite mer fit ut än förra året?)
(ser inte halonen lite mer fit ut än förra året?)
Länkar:
Nedsläpp: Färjestad-Timrå IK - Sport - www.dagbladet.seHalonen redo för spel igen - Sport - www.dagbladet.seTimråstjärnans poängtorka - Sport - www.dagbladet.se
Nedsläpp: Färjestad-Timrå IK - Sport - www.dagbladet.seHalonen redo för spel igen - Sport - www.dagbladet.seTimråstjärnans poängtorka - Sport - www.dagbladet.se
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
El_loco: "för det kan ju omöjligt vara sant att HAN ville bryta kontraktet och inte Timrå"
Är du verkligen helt säker på att det är en omöjlighet? Jag är tyvärr inte det.
Är du verkligen helt säker på att det är en omöjlighet? Jag är tyvärr inte det.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
anger pratar lite om timråtiden
edit: Helt bisarr rubrik på den artikeln för övrigt
edit: Helt bisarr rubrik på den artikeln för övrigt
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sjöberg dillar på om backsituationen/marknaden. Inget nytt egentligen
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: jag hoppas i alla fall att jag slipper se någon värvning innan det är klart vart strålman tar vägen (och då är jag tyvärr ändå tveksam att han väljer timrå om det blir sverige)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle:
det är vanlig missuppfattning att de "äkta" supportrarna går på matcherna. de äktaste av alla äkta supportrar är de som köper en sittplatsbiljett men inte nyttjar den! de pröjsar för biljetten, men vill inte belasta klubben med slitage av arena, nyttjande av konditioneringssystemet med mera.
Man kan nästan säga att de vaskar sittplatser.
Ger mig fan på att de allra hängivnaste av sittplatsvaskarna dessutom har autogiro direktkopplat till någon av kioskerna, 2 koppar kaffe och en varmkorv debiteras vid varje hemmamatch.
Av denna lilla klick supportrar finns det dessutom några som faktiskt smiter in i arenan, med skoskydd på, några timmar före match och har med sig ett par tre kokkorvar som de låter slinka ner i korvlådan, samt tömmer ut en termos kaffe i kaffekokaren.
det är vanlig missuppfattning att de "äkta" supportrarna går på matcherna. de äktaste av alla äkta supportrar är de som köper en sittplatsbiljett men inte nyttjar den! de pröjsar för biljetten, men vill inte belasta klubben med slitage av arena, nyttjande av konditioneringssystemet med mera.
Man kan nästan säga att de vaskar sittplatser.
Ger mig fan på att de allra hängivnaste av sittplatsvaskarna dessutom har autogiro direktkopplat till någon av kioskerna, 2 koppar kaffe och en varmkorv debiteras vid varje hemmamatch.
Av denna lilla klick supportrar finns det dessutom några som faktiskt smiter in i arenan, med skoskydd på, några timmar före match och har med sig ett par tre kokkorvar som de låter slinka ner i korvlådan, samt tömmer ut en termos kaffe i kaffekokaren.
Redigerad kommentar
+ 17
Föregående · 9 · Nästa