Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Känslan är att Alcén har ett begränsat nätverk när det gäller nyförvärv. Hemvändare i all ära men nu är den källan snart tömd och vi behöver båda spets och bredd i rätt ålder i samtliga lagdelar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Skönt att kunna släppa det här nu, säsongen underkänd för utom en push i februari, Lär inte hända mycket under silly season.
Vi hörs i höst.
Vi hörs i höst.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: En period kvar sen är plågan över. Växjös frejdiga gladhockey är övermäktigt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Växjö har gjort igelkottförsvar till en konstform.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: Vi kämpar och sliter med det begränsade lag vi har. Växjö kunde gjort 2 mål till men Källgren gjorde ett par vassa räddningar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Som sagt, vaskat 2 säsonger på ett uselt målvaktsspel. Nu väntar en match till sen måste kvasten gå men det lär inte hända.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Vi ser ut som småpojkar mot män. Växjö tyngre, elakare och vassare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Varför plåga oss så här? Rödin kung så här långt. Vi måste fan kunna stänga en sån här match.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gäsp, vi snurrar runt i zon men händer inte mycket. Växjö gillar nog hur matchen ser ut. 1 mål räcker nog för vinst idag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin åker runt och skvätter puckar. Växjö har tagit över och nu gäller det att kriga.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Växjö har lagt den våta filten över matchen och kommer vänta tålmodigt på sina lägen. Gäller att vi få första målet.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
aplusb: Vi ser ut som vi gjorde i september, uselt försvarsspel och Bellows osynlig.
Nu kommer Växjö lägga sin våta filt över oss och nästa tisdag kan gubbarna plocka fram golfklubborna.
Nästa säsong är gubbarna 1 år äldre och vår förstemålvakt heter fortfarande Källgren, spännande!
Nu kommer Växjö lägga sin våta filt över oss och nästa tisdag kan gubbarna plocka fram golfklubborna.
Nästa säsong är gubbarna 1 år äldre och vår förstemålvakt heter fortfarande Källgren, spännande!
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Källgren är ingen målvakt. Räddningsprocent som en halvdarrig handbollsmålvakt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Nu kan laget gå och sätta sig på bussen för intresserade av att spela hockey finns inte.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Växjö gör precis som dom vill i andra. Brynäs ser uppgivna ut och är trea på puckarna. Ut med Andersson och in med Witkowski som får väcka laget med sin fysik.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Vi ser ut som ett jävla juniorlag. Avgå alla! Skäms jävla tomtar!
1 · Nästa