Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Vad gäller SAIK så är min favorit Knatten Olsson.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Frågade AI vilka SHL-klubbar som har dom billigaste biljetterna: ” Luleå Hockey: Erbjuder "lågpris" på vissa sittplatser (bland annat längre upp på sektion B, C, E) som kan vara konkurrenskraftiga”
Även Modo ploppade upp.
Även Modo ploppade upp.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Menade med statsen bara att det känns inte som typiskt Alcen att bryta i detta läge (ej riktat det mot dig)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Appropå Game misconducts kommentarer om att Brynäs ska ha en identitet; tror inte det ligger i Brynäs identitet att bryta med någon anställd medarbetare för att tillgodose anonymt gnäll på sociala medier.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Rundgång från nån som får för sig något -också växer ryktet för varje ny deltagare i ryktesleken tills det åter når förste personen igen som då tycker sig höra hans ursprungsfundering bekräftad av sin egen ryktesspridning fast några led senare i kedjan. Oj fler tycker som jag! Jag har nog rätt!
Gissar jag är statusen just nu.
Källgren hade inte dåliga stats efter återkomsten. Låter verkligen inte som Alcen att bryta med någon p g a några kommentarer från några på nätet.
Gissar jag är statusen just nu.
Källgren hade inte dåliga stats efter återkomsten. Låter verkligen inte som Alcen att bryta med någon p g a några kommentarer från några på nätet.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: ”Rätta munnen efter matsäcken” eller ”Tail wagging the dog”?
Föreningen borde (har redan?) sätta klubbens identitet gällande spelet - hur Brynäs ska spela i stora drag och ha det som en röd tråd även i junislagen. Tränare rekryteras sedan i enlighet med detta.
Oklart om klubben redan gjort det och det blev därför Gälla?
B t w Råkade tjuvlyssna på Campese och konsult-Gunnar på lunchrestaurangen i arenan för några år sedan - hade bordet bredvid. Hörde då att Campese sa att man ville ha en röd tråd i spelet men att en duktig juniortränare inte köpte detta och slutade (Thelin?).
Campese sa även att man kunde ju börja undra när Brynäs ledning återkommande fick höra från landslagsledningen att Brynäsare i Tre Kronor var ofta lite slöa/sköna. Vad det berodde på? undrade Campese.
Var en intressant lunch - mina öron blev bara större och större.
Föreningen borde (har redan?) sätta klubbens identitet gällande spelet - hur Brynäs ska spela i stora drag och ha det som en röd tråd även i junislagen. Tränare rekryteras sedan i enlighet med detta.
Oklart om klubben redan gjort det och det blev därför Gälla?
B t w Råkade tjuvlyssna på Campese och konsult-Gunnar på lunchrestaurangen i arenan för några år sedan - hade bordet bredvid. Hörde då att Campese sa att man ville ha en röd tråd i spelet men att en duktig juniortränare inte köpte detta och slutade (Thelin?).
Campese sa även att man kunde ju börja undra när Brynäs ledning återkommande fick höra från landslagsledningen att Brynäsare i Tre Kronor var ofta lite slöa/sköna. Vad det berodde på? undrade Campese.
Var en intressant lunch - mina öron blev bara större och större.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När man läser evighetsdebatter här inne funderar jag över om skribent i fråga har Hubba Bubba som favoritföda - tugg som aldrig tar slut 🙂
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Tror inte Alcen behöver höja, åtm inte mycket med Kinnvall. Han verkar etablerad i Gävle nu med familjen. Vore ju jobbigt att nu riva upp allting och flytta till Jönköping eller Luleå eller nåt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Kommer fortfarande ihåg exakt hur påsarna med nya kort luktade. Spänning och lycka.Hade släktingar som hade liten butik i dalarna - ibland fick man några påsar gratis + godis: ojojoj
Köpte fotbollsalbumet inför VM 70 också.
Pele var ju högvaluta. Omöjlig att hitta.
Lyckades till slut få ihop 2 st Pele. Kompisens farsa sa ifrån när jag erbjöd kompisen Pele för 5 andra kort🙂
Lustigt nog började jag jobba med denne farsa 20 år senare. Grym kille ❤️
Köpte fotbollsalbumet inför VM 70 också.
Pele var ju högvaluta. Omöjlig att hitta.
Lyckades till slut få ihop 2 st Pele. Kompisens farsa sa ifrån när jag erbjöd kompisen Pele för 5 andra kort🙂
Lustigt nog började jag jobba med denne farsa 20 år senare. Grym kille ❤️
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: När man börjar jobba upptäcker man att det inte ger några extrapoäng hos chefen för att man löser ett mattetal utan att använda räknedosan.
Det viktiga är att man ser till att uppgiften blir löst, oavsett vilka hjälpmedel man använder, oavsett om man tar hjälp av ett nätverk. Lös uppgiften bara => om Alcen tar hjälp av andra att få till värvningar är inget negativt. Snarare bra att han bygger nätverk.
Det viktiga är att man ser till att uppgiften blir löst, oavsett vilka hjälpmedel man använder, oavsett om man tar hjälp av ett nätverk. Lös uppgiften bara => om Alcen tar hjälp av andra att få till värvningar är inget negativt. Snarare bra att han bygger nätverk.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Sedan har du inflationseffekten 1,7% också..
Alla biljetter, arena priser mm prishöjs o s v lönebudget likaså.
Där har du en ”gratis” mille ytterligare till spelarbudgeten.
🙂 (innan kommentaren ”jamen alla andra utgifter ökar väl också?” svarar jag att ja både dem och spelarbudgeten såväl dom samtliga intäkter blåses upp)
Helt annan sak: om vi hade tagit in DeHaan eller Rafferty tidigt på hösten (istället före Luke senare) hade vi sannolikt varit ett lite bättre lag med kanske bättre pk m m under nästan hela säsongen. Det hade sannolikt inneburit
*några fler poäng i grundserien
*kanske nån extra hemmamatch i play off = miljoner extra
*kanske rent av hemmaplansfördel
*kanske t o m semi = många miljoner in
Så det lönar att våga satsa på kvalitet. Man har igen det. Tror det är så Wikegård resonerar - därav LC till DIF
Alla biljetter, arena priser mm prishöjs o s v lönebudget likaså.
Där har du en ”gratis” mille ytterligare till spelarbudgeten.
🙂 (innan kommentaren ”jamen alla andra utgifter ökar väl också?” svarar jag att ja både dem och spelarbudgeten såväl dom samtliga intäkter blåses upp)
Helt annan sak: om vi hade tagit in DeHaan eller Rafferty tidigt på hösten (istället före Luke senare) hade vi sannolikt varit ett lite bättre lag med kanske bättre pk m m under nästan hela säsongen. Det hade sannolikt inneburit
*några fler poäng i grundserien
*kanske nån extra hemmamatch i play off = miljoner extra
*kanske rent av hemmaplansfördel
*kanske t o m semi = många miljoner in
Så det lönar att våga satsa på kvalitet. Man har igen det. Tror det är så Wikegård resonerar - därav LC till DIF
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Tänker på seniornimerären (de dyrare än jun).
T ex Hillström ersätta Greg
T ex Hillström ersätta Greg
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Kan ju också minska truppens storlek - inget CHL.
Om vi har chans på t ex en toppback vi tror på ska vi hugga.
Bättre höja budgeten lite än att snåla oss ned i näringskedjan. Vi har mycket pengar så det kan vara värt att investera i att bygga en förstklassig herrtrupp som kan vara med allra högst upp och vara attraktiv för publik och sponsorer.. Finns det något bättre att lägga pengarna på?
Om vi har chans på t ex en toppback vi tror på ska vi hugga.
Bättre höja budgeten lite än att snåla oss ned i näringskedjan. Vi har mycket pengar så det kan vara värt att investera i att bygga en förstklassig herrtrupp som kan vara med allra högst upp och vara attraktiv för publik och sponsorer.. Finns det något bättre att lägga pengarna på?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Lägg till Silfverberg, Bäckis, Söderström
(man ska inte ta för givet att spelare går tillbaka till moderklubben; titta på Börje, Näslund, Per Djoos, Tomas Sandström, Janne Larsson, LC, Honken, AJF, Hägg m fl)
(man ska inte ta för givet att spelare går tillbaka till moderklubben; titta på Börje, Näslund, Per Djoos, Tomas Sandström, Janne Larsson, LC, Honken, AJF, Hägg m fl)
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Håller med, hon är kunnig och hellre nån engagerad än nån som halvsover.
Såg när hon stod i Monitorn nån timme innan sändning och höll låda för Kajsa Kex och Kronwall. Gav ett väldigt roligt och trevligt intryck.
Såg när hon stod i Monitorn nån timme innan sändning och höll låda för Kajsa Kex och Kronwall. Gav ett väldigt roligt och trevligt intryck.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vore enklare att ge egna juniorer mycket speltid om dom vore av Viggo Björk, Frondell, Stenberg, LP-kalibern.
Frågan är om Leo och C:o utvecklas bäst av att få spela i offensiva roller där dom kan utveckla sitt eget spel, sina egna spetsegenskaper och göra en gubbe med mycket speltid i HA än att låsas fast av Växjö och C:o i tillknäppta SHL? Jag vet inte.
Hillström börjar väl iallafall spelas in i laget.
Frågan är om Leo och C:o utvecklas bäst av att få spela i offensiva roller där dom kan utveckla sitt eget spel, sina egna spetsegenskaper och göra en gubbe med mycket speltid i HA än att låsas fast av Växjö och C:o i tillknäppta SHL? Jag vet inte.
Hillström börjar väl iallafall spelas in i laget.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: OM han avsiktligt bytt från BIF-bild till Växjö-bild och lagt ut den kan man nog anta att han gjort det efter han fått sparken/utköpsförslag av Alcen och att han känner sig illa behandlad.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
B t w, hade inte Erika Grahm en Modo-tröja på väggen i sitt kontor på Sätraåsen - vill jag minnas att det skrevs något om?
Och han som kör ismaskinen för en konkurrent (LHC tror jag det var) kör väl ibland omkring på den iförd Brynäskepa.
Folk kan väl chilla lite - please.
Och han som kör ismaskinen för en konkurrent (LHC tror jag det var) kör väl ibland omkring på den iförd Brynäskepa.
Folk kan väl chilla lite - please.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Har en liten personlig vision om att Brynäs skulle kunna göra massvis i Stockholmdistriktet för att suga åt sig bra talanger.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Verkar som att man kan dela in svensk lagidrott i 3 kategorier.
1) Fotboll: majoriteten av lagen i högsta ligan kommer från storstäderna Stockholm, Göteborg och Malmö
2) Hockey: majoriteten av lagen i högsta ligan är utspridda över landet i mellanstora städer
3) Dom måttligt intresserade inkl många inom massmedia: Bajen och Leksand.
”Ööh, vilket lag hejar du på?”
”Vet inte - är inte så intresserad”
”Amen säg nåt”
”OK, hmm… Leksand”
”Jag menade fotboll”
”OK, hmm… Bajen”
1) Fotboll: majoriteten av lagen i högsta ligan kommer från storstäderna Stockholm, Göteborg och Malmö
2) Hockey: majoriteten av lagen i högsta ligan är utspridda över landet i mellanstora städer
3) Dom måttligt intresserade inkl många inom massmedia: Bajen och Leksand.
”Ööh, vilket lag hejar du på?”
”Vet inte - är inte så intresserad”
”Amen säg nåt”
”OK, hmm… Leksand”
”Jag menade fotboll”
”OK, hmm… Bajen”
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Dock är det väldigt mycket fotboll som gäller i Stockholm. Hockeyn är nr 2. Sen ska dom splittas på DIF, AIK och SSK.
Men visst, dom har en större talangpool att ta av.
Men visst, dom har en större talangpool att ta av.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: ” Något nyförvärv på g?”
Yes, var på bolaget idag och införskaffade några öl.
Har haft dom i frysen ett tag. Riktigt goda nu.
🙂
Yes, var på bolaget idag och införskaffade några öl.
Har haft dom i frysen ett tag. Riktigt goda nu.
🙂
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Gävle har dock en väldigt lång och stark tradition inom hockeyn:
*Monte Afzelius från Gävle blev troligtvis Sveriges första hockeyspelare i början på 1900-talet när han flyttade till Nordamerika (i Detroit och Montreal)
* Isaac Westergren från Gävle blev Svenska Ishockeyförbundets förste ordförande
*GGIK blev det första laget utanför Stockholmsområdet att vinna SM-guld
*Gävle hade flera säsonger 3 lag i högsta serien (GGIK, Brynäs och Strömsbro)
*Brynäs har 13 SM-guld, GGIK 1
*Finns en mycket stark gammal och ny hockeykultur. Kommer ihåg att Bulan sa att det är ett jätteintresse för hockey i Luleå - men det går inte att jämföra med hur det är i Gävle
o s v
så är inte överraskad över att hockeyn är stark i Gävle med omnejd.
*Samtliga Brynäs juniorlag, herrar och damlaget vann sina resp serier i år (dock ej play off)
*Monte Afzelius från Gävle blev troligtvis Sveriges första hockeyspelare i början på 1900-talet när han flyttade till Nordamerika (i Detroit och Montreal)
* Isaac Westergren från Gävle blev Svenska Ishockeyförbundets förste ordförande
*GGIK blev det första laget utanför Stockholmsområdet att vinna SM-guld
*Gävle hade flera säsonger 3 lag i högsta serien (GGIK, Brynäs och Strömsbro)
*Brynäs har 13 SM-guld, GGIK 1
*Finns en mycket stark gammal och ny hockeykultur. Kommer ihåg att Bulan sa att det är ett jätteintresse för hockey i Luleå - men det går inte att jämföra med hur det är i Gävle
o s v
så är inte överraskad över att hockeyn är stark i Gävle med omnejd.
*Samtliga Brynäs juniorlag, herrar och damlaget vann sina resp serier i år (dock ej play off)
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grabbar! och tjejer om det nu är några här
Vi behöver inte gnabbas inbördes. Tycker dock att vi alla - ingen nämnd, ingen glömd - kan *försöka* hålla en civiliserad ton mot våra egna spelare även när vi rättmätigt kritiserar dom. Kritik och beröm är ju alltid OK.
Även om dom är högavlönade spelare så är dom människor och har familjer, barn och det finns labila personer som kan triggas till värre aktioner när ”drevet går”.
Godkväll Brynäsvänner!
Vi behöver inte gnabbas inbördes. Tycker dock att vi alla - ingen nämnd, ingen glömd - kan *försöka* hålla en civiliserad ton mot våra egna spelare även när vi rättmätigt kritiserar dom. Kritik och beröm är ju alltid OK.
Även om dom är högavlönade spelare så är dom människor och har familjer, barn och det finns labila personer som kan triggas till värre aktioner när ”drevet går”.
Godkväll Brynäsvänner!
+ 22
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ME88x: Hej Markus! Är du och Gamemisconduct samma person?
(hmm… fanns en Gurra88 här inne förr också)
(hmm… fanns en Gurra88 här inne förr också)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: Pratar du någonsin sådär till andra människor?
Nej tänkte väl det. Är bara när du sitter anonymt bakom tangentbordet.
Nej tänkte väl det. Är bara när du sitter anonymt bakom tangentbordet.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct:
”barnrumpa”
”fullkomlig tönt”
”är han 5 år gammal”
”riktigt bortskämd snorunge”
”direkt osympatisk”
har du kallat honom bara idag. Apprpå din fråga om vad vi talar om.
Upprepar: du skulle aldrig ha modet och ryggraden att säga detta face to face till en Brynässpelare
Pratar du så här till människor?
”barnrumpa”
”fullkomlig tönt”
”är han 5 år gammal”
”riktigt bortskämd snorunge”
”direkt osympatisk”
har du kallat honom bara idag. Apprpå din fråga om vad vi talar om.
Upprepar: du skulle aldrig ha modet och ryggraden att säga detta face to face till en Brynässpelare
Pratar du så här till människor?
+ 17
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: Vem i hela världen skulle det gynna att komma med hån och öknamn? Vad skulle det förbättra?
Vill avreagera sig men har problem med impulskontroll?
Gå i terapi. Håna inte medmänniskor.
Vill avreagera sig men har problem med impulskontroll?
Gå i terapi. Håna inte medmänniskor.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Klockren kommentar. #sten #glashus
#Rules for thee, but not for me
#Rules for thee, but not for me
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: Hån och öknamn mot spelare som tillhör ens egen klubb tycker jag är över gränsen
Gick inte Erik och hans familj ut förra året och berättade om hur jobbigt det var för familjen med hatet och hånen.
Däremot förstår jag att man kritiserar.
Men han är fortfarande en av våra spelare och man ger inte sitt eget lags spelare öknamn eller hånar dom.
Sån triggande jargong kan också bidra till att labila personer går för långt - typ som mot Alcen och Rödin.
Gick inte Erik och hans familj ut förra året och berättade om hur jobbigt det var för familjen med hatet och hånen.
Däremot förstår jag att man kritiserar.
Men han är fortfarande en av våra spelare och man ger inte sitt eget lags spelare öknamn eller hånar dom.
Sån triggande jargong kan också bidra till att labila personer går för långt - typ som mot Alcen och Rödin.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Skiter fullständigt i om andra klubbar har ”nyttiga idioter” som sabbar för dem. Blir dock förbannad över att vår klubb har sådana som sannolikt skadar våra spelare och vår klubb.
Vi får börja med att städa bort otyget i vår egen klubb först. Gnäll och kritisera gärna. Men gå inte över gränsen.
Vi får börja med att städa bort otyget i vår egen klubb först. Gnäll och kritisera gärna. Men gå inte över gränsen.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar om klimatet på sociala medier bland s k fans gör det svårare för Brynäs att rekrytera målvakter?
”Nyttiga idioter” ute på nätet som främst gynnar motståndarlagen.
”Nyttiga idioter” ute på nätet som främst gynnar motståndarlagen.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Han stod ju minst 4 matcher på raken helt nyligen?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: ” Jag förstår dock inte vad ÖHK får sina pengar ifrån”
Kanske är några interner från närliggande Kumlaanstalten som använder ÖHK för att tvätta pengar? 🤪
Kanske är några interner från närliggande Kumlaanstalten som använder ÖHK för att tvätta pengar? 🤪
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kepsen: Alcen brukar ju säga ”vi värvar spelare som vill spela för Brynäs”.
Kan det helt enkelt varit nåt simpelt knapptryckningsmisstag som orsakat Växjöbilden? Ibland markerar man ju fel fil när man pysslar med datorn? Annars är det ju tydligt att han är på väg bort.
Kan det helt enkelt varit nåt simpelt knapptryckningsmisstag som orsakat Växjöbilden? Ibland markerar man ju fel fil när man pysslar med datorn? Annars är det ju tydligt att han är på väg bort.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OM vi skulle få in Järnkrok och Alexander Nylander samt Söderström skulle jag vara någorlunda nöjd.
Heino verkar ju tycka att Chrona är en bra värvning som står pall för press. Källgren - får väl se om han blir kvar men han hade faktiskt ganska bra siffror när han kom tillbaka efter skadan. Kanske bör ha en mental coach lika som Strass Mann?
Satt och räknade lite på säsongen. Mitt stalltips är att vi går 12 MSEK plus denna säsong - dock vet jag inte vad ombyggnationerna kostat och huruvida dom skrivs av på 5, 10 år? Eller följer dom arenans värdeutveckling? O s v Å andra sidan borde dom vara resultatneutrala om de ökar värdet på anläggningen lika
mycket som de kostade att utföra (då har vi bara bytt tillgången pengar mot lika mycket tillgångar i form av byggnadsförbättring i balansräkningen, så ingen resurs har förbrukats och därmed ingen påverkan på resultaträkningen. Vi får väl se.
Heino verkar ju tycka att Chrona är en bra värvning som står pall för press. Källgren - får väl se om han blir kvar men han hade faktiskt ganska bra siffror när han kom tillbaka efter skadan. Kanske bör ha en mental coach lika som Strass Mann?
Satt och räknade lite på säsongen. Mitt stalltips är att vi går 12 MSEK plus denna säsong - dock vet jag inte vad ombyggnationerna kostat och huruvida dom skrivs av på 5, 10 år? Eller följer dom arenans värdeutveckling? O s v Å andra sidan borde dom vara resultatneutrala om de ökar värdet på anläggningen lika
mycket som de kostade att utföra (då har vi bara bytt tillgången pengar mot lika mycket tillgångar i form av byggnadsförbättring i balansräkningen, så ingen resurs har förbrukats och därmed ingen påverkan på resultaträkningen. Vi får väl se.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hockeymorgon med Brynäsfokus idag med Markus Aujalay som gäst hela programmet. Grym kille (”hellre ett SM-guld än en Michelinstjärna”).Massor av Brynässnack/analyser speciellt från c:a 40 min och resten av programmet. Mycket sevärt/lyssningsvärt.
Rekommenderas starkt att ta del av. Missa inte.
Rekommenderas starkt att ta del av. Missa inte.
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: ” Med glädje. Han känns som en riktigt bortskämd snorunge faktiskt. Det har jag inga problem med. En sak om ödmjukt gått ut och sagt att han inte kommit upp i nivå, är besviken på sig själv osv. Får man känslan av att han tycker sig underpresterat? Inte direkt va, alla andras fel”
Appropå våga säga det face to face: Sure baby. Joråsåatt…
Appropå jargongen: Du skriver väldigt upprört och kränkande om en av våra Brynässpelare. Hur står det till? Verkar inte harmonisk.
Appropå våga säga det face to face: Sure baby. Joråsåatt…
Appropå jargongen: Du skriver väldigt upprört och kränkande om en av våra Brynässpelare. Hur står det till? Verkar inte harmonisk.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Finns ett ordspråk:
"Om min mormor hade hjul, skulle hon ha varit en cykel"
I Tyskland ”Om min mormors buss hade haft vingar hade den kunnat flyga”
"Om min mormor hade hjul, skulle hon ha varit en cykel"
I Tyskland ”Om min mormors buss hade haft vingar hade den kunnat flyga”
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: Skulle du klara av att säga det till honom face to face eller bara anonymt bakom tangentbordet?
Frågar för jag är intresserad av människors karaktärer.
Frågar för jag är intresserad av människors karaktärer.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
aplusb: Hur ser det ut på Luddes sociala media tro?
Förra året mitt i slutspelet stördes ju lite från läcka om att Evertsson (?) läckt att Ludde skulle byta klubb.
Kan det vara så lurigt att Alcen & Källgren ger igen nu med störande rykten mitt i Växjös slutspel - utan att det ligger något i det?
Skulle älska om det vore så.
Förra året mitt i slutspelet stördes ju lite från läcka om att Evertsson (?) läckt att Ludde skulle byta klubb.
Kan det vara så lurigt att Alcen & Källgren ger igen nu med störande rykten mitt i Växjös slutspel - utan att det ligger något i det?
Skulle älska om det vore så.
+ 5
Föregående · 9 · Nästa



Nej tack av Brynäs-egoistiska anledningar.
BIK vore bättre för Brynäs.
Har varit med länge nog för att inte vara naiv.
Helt ointresserad av vilka media tycker man borde hoppas på.