Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som vet vilket datum den berömda 3års-planen börjar gälla?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Hon la upp klippet igårkväll. Känns konstigt att göra så.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns ju som att nått är på gång iallafall. Campeses tweet, Kristin's Instagram story + att Rödin inte spelade ikväll. Spännande värre.
Låt mig få leva drömmen till imorn iallafall. Kellman läker superfort och Rödin klar för 5 år. SM-guld. Godnatt.
Låt mig få leva drömmen till imorn iallafall. Kellman läker superfort och Rödin klar för 5 år. SM-guld. Godnatt.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Forslund och Mannberg är bäst av de två sämre kedjorna. Med ganska klar marginal dessutom.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Precis som. du skriver Pettis, är Kellmans skada allvarlig måste vi värva någon. Laget är ju så sjukt känsligt för skador.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Auchinleck: Eftersom att det är det viktigaste för Brynäs så får man ju anta att de rekryterat efter sin kravbild.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Brynäsgubbe: Satt också och funderade på det. Generellt tycker jag han får ut väldigt lite av sitt skott. Frågan man ställer sig är ju om han verkligen har så bra skott eller är det bara hårt och att han gärna skjuter?
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Fan vad jag gillar Sallinen. Stark med puck, men framförallt så är han helt sjuk på att jaga ikapp och bara lyfta klubban på motståndaren.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Förstår inte varför Campese ska diskutera med folk på twitter/FB öht. Inget gott kommer ur det.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Skönt för dig att du kan sitta nöjd med Brynäs.
Jag är iallafall orolig över vad som händer med Brynäs. Hur många utav de som var på plats senast mot Malmö tror du vill betala entrepengarna till nästa hemmamatch? 300-400kr för att se sitt favoritlag spela sarg ut 60 minuter.
Jag är iallafall orolig över vad som händer med Brynäs. Hur många utav de som var på plats senast mot Malmö tror du vill betala entrepengarna till nästa hemmamatch? 300-400kr för att se sitt favoritlag spela sarg ut 60 minuter.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8482}: Tvivlar inte på kunskapen. Tvivlar dock på hur den utnyttjas.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Perfekt läge att sparka nån ny spelare nu under uppehållet. Har ni någon drömsparkning? Inga fantasinamn tack.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känner mig lite uppgiven när Blomqvist pratar om att "det är precis så här vi ska spela".
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har Brynäs varit så här tråkiga någon gång de senaste 10 åren?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: Exakt det som var min poäng. Varför fick Kristo kicken så fort?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dags för Dackell att gå ut och kicka Kousal också? Hur många matcher till får Sallinen? Båda har producerat sämre än Kristo.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ett par riktigt bra minuter i anfallszonen. Bara att hålla tummarna för att 2 mål räcker idag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Olle Liss sitter på läktaren i Rögle och verkar inte vara supernöjd med det. Kanske nått för oss att hugga på?
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8624}: Håller med. Först såg det bara olyckligt ut men på reprisen ser man att det är en liten knuff.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har inte Strömwall tagit rejäla kliv på sina år i Finland förstår jag verkligen inte hypen runt honom. Kolla Erik Thorell som gick från HA till stjärna i Liga.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har inte läst artikeln i GD när de pratar med Dackell. Men finns det någon möjlighet att resan går till Finland men att det är Jokerit mot något intressant KHL-lag man vill se?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så Brynäs har alltid skjutit på mötet. De bryr sig verkligen inte om att ha en aktiv ståplats, det tycker jag att vi kan slå fast här och nu.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker Jensen är helt okej idag. Lite oflyt ifrån en jättefin assist till Sallinen.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: Börjar nästan fundera på om han kan vara sjuk eller så. Tänker på Lasse och hur dålig man tyckte han var innan det kom fram att han var sjuk.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så får man se vedhuggaren från Vansbro istället för intervjuer. Vad I...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Domarna försöker, precis som i scandinavium. Helt obgrebligt dåliga.
+ 5
Föregående · 10 · Nästa