Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Helt sjukt egentligen att inte Brynäs kan hitta en lucka före den 17e för att ha ett möte med Kamratkompaniet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vilket drag det är på rinken idag. Bra jobbat Brynäs Support.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mannberg har varit sjukt bra senaste tiden. Riktigt kul att se!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Otroligt bra värvning. Velat se honom i Brynäs sedan jag såg honom i Leksand första gången. Kommer höja kvalitén i laget rejält.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har också hört att han lagt ner tanken på spel. Men bara rykten såklart.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fattar inte och har aldrig fattat varför just Palushaj var så jävla älskad av "alla" supportrar. Jag älskade alla mål och poäng han gjorde men vem bryr sig om att han sticker till ett annat lag? Sånt händer hela tiden, speciellt med den typen av spelare. Ingen hatar t.ex Salmela för att han gick till ett annat lag.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas och tror att det kommer in två spelare nu när Karhunen fick lämna.
Får vi se nån ny innan jul tro?
Får vi se nån ny innan jul tro?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Älskar Nilsson nu när han spelar som han ska. Full fart, på kropp, på mål. Två feta tummar upp.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fyfan, blir bara mer å mer arg när jag tänker på hur förjävligt det är att Kousal spelar. Usch.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Han ska självklart inte spela (ja, jag vet Huge, de är experter). Bara att kolla på tacklingen så förstår man att han bör vila resten av kvällen, minst.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Solklar 5a enligt mig. Och solklar hjärnskakning på Kousal? :(
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Snacka om att Nilsson höjt sig till den nivån han var på när han var som bäst förra året.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
KalleTeodor: "Effekten går med tiden ut och man kanske t o m skulle kunna tänka sig ett roterande system där man varierar mellan att vara huvudtränare för något av juniorlagen med att vara assisterande i A-laget. Då återför man kunskaper om spelsystem mm till Juniorerna samtidigt som man förbättrar övergången."
Det är en alldeles lysande tanke. Frågan är bara hur lätt det är att få folk att ställa upp på det.
Det är en alldeles lysande tanke. Frågan är bara hur lätt det är att få folk att ställa upp på det.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: Just nu är vilken spelare som helst som håller för en fjärdekedja ett välkommet tillskott.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dags att släppa lite på att "vara extremt noga och hitta rätt spelare". Vi behöver ha in spelare nu!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Bästa matchen i år va? Har inte känts så här stabilt defensivt på länge.
Syns dock att vi saknar spets offensivt. Svårt att etablera tryck.
Syns dock att vi saknar spets offensivt. Svårt att etablera tryck.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Forsberg 1978: Håller med. Njöt nästan mer åt hans dragning på blå än av målen.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Söderström har visat så himla mycket mer än Boqvist gjorde.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 6
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Tror vi är ett turmål från att vända den här säsongen ändå.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Time out! Bra Tommy! Hinner han dra fram en ny spelidé?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Tror Tommy får skissa fram ett par spelsystem till nu inför andra.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Bra press av Timrå. Med lite tur kan vi kontra in nåt.
Föregående · 11 · Nästa