Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tgl: Tar för givet att Brynäs inte gjort någon läkarkontroll.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vilka/vilket av målen han släppt tycker du att han borde ha tagit?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Vad jag vet är KK fortfarande i tvist med Brynäs så antar att de inte kommer ha något tifo.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ska bli kul att se om BSG fixat något tifo till på lördag. De har ju haft en del tid på sig att förbereda.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: Äh, Björk är fin. En av de bästa i laget på att transportera puck. Hade han varit bättre defensivt hade han varit på gränsen till på för bra för SHL.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Slippa jobbiga rubriker i media?
Ser det som självklart att Berglund sitter på i princip full lön. Varför skulle han gå med på mindre?
Ser det som självklart att Berglund sitter på i princip full lön. Varför skulle han gå med på mindre?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Kaoset i Brynäs
Brynäshjärta: Campese har en del skit på sig om man säger så. Väntar spänt på att allt ska komma ut :)
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som att Palve blir bättre och bättre varje match som går.
Han verkar dessutom otroligt engagerad!
Han verkar dessutom otroligt engagerad!
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag tror du får tänka ett varv till och återkomma senare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Märker man som huvudtränare att det inte funkar med en del som man låtit andes ta hand om måste man väl ändå kunna gå in och ta över. Huvudcoachen är ansvarig.
Och ja. Det finns en anledning till att PA inte fått sparken och det är att tidigare tränare fått det. Vilket såklart är sjukt.
Och ja. Det finns en anledning till att PA inte fått sparken och det är att tidigare tränare fått det. Vilket såklart är sjukt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: "Jag tycker egentligen inte vi är helt bedrövligt dåliga, det finns frön. Men det är dags att pausa "processen" och anpassa spelet efter läget och spelarna."
Låter smart. Pausa processen nu, sen kan vi återuppta den nästa säsong och spela lika bedrövligt igen.
Låter smart. Pausa processen nu, sen kan vi återuppta den nästa säsong och spela lika bedrövligt igen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vem är det som åker och plockar upp klubban vid 2-3? Så dåligt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: verkar funka rätt bra trots spel i slog motion av Rödin.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: "Laget spelar sämre med Scott , Rödin . Det går för sakta. Faktiskt i slog motion. Var är Kvist , Gunler mfl kan ju blixtra till ibland iaf"
Antar att du inte är seriös. Att bänka två av seriens bästa spelare med argumentet att de spelar i "slog motion".... Och sätta in junisar som "kan blixtra till ibland"
Haha herregud.
Antar att du inte är seriös. Att bänka två av seriens bästa spelare med argumentet att de spelar i "slog motion".... Och sätta in junisar som "kan blixtra till ibland"
Haha herregud.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om vi bara stänger serien så kommer allt bli så himla bra! Ekonomin kommer blomstra i klubbarna, ingen rädsla för att åka ur. Skeppa hela laget när man är avsågad från slutspel, spara pengar, lägga pengar året efter, gå till slutspel, värva spelare från lag som är avsågade. Drömmen.
Och som grädde på moset slipper man ha upp massa skitlag från HA(eller tom ännu lägre serier, usch för den tanken). Svensk idrott ska inte handla om idrott, det ska handla om att skapa de bästa möjliga förutsättningarna ekonomiskt för att kanske kanske kanske kunna konkurrera med Schweiz om att värva spelare som är något för dåliga för KHL.
Kommer sitta bänkad varje match med Brynäs, 14e plats varje år och något att spela för en handfull matcher i början av säsongen. DRÖMMEN.
Och som grädde på moset slipper man ha upp massa skitlag från HA(eller tom ännu lägre serier, usch för den tanken). Svensk idrott ska inte handla om idrott, det ska handla om att skapa de bästa möjliga förutsättningarna ekonomiskt för att kanske kanske kanske kunna konkurrera med Schweiz om att värva spelare som är något för dåliga för KHL.
Kommer sitta bänkad varje match med Brynäs, 14e plats varje år och något att spela för en handfull matcher i början av säsongen. DRÖMMEN.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Som spelat i ryska andraligan och 0 minuter i KHL. Luktar flopp ända upp till Gävle.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Visst kan man tycka att han ska ha koll men det är trots allt inte hans jobb. Det ligger på Campese.
+ 2
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Kung_Sjödin: svårt att få med sig utvisningar när man aldrig har pucken
Föregående · 3 · Nästa