Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: UD skriver även att: "Uppmaning att lämna landet – UD avråder från alla resor samt uppmanar svenskar att lämna landet."
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är så otroligt glad över våra backar just nu. När hade vi senast så många backar som var så bra med pucken?
Johannesson, Sklenicka och Kinnvall är alla grymma! Hedberg tycker jag har börjat bra också. Friman och Bertilsson är stabila.
Johannesson, Sklenicka och Kinnvall är alla grymma! Hedberg tycker jag har börjat bra också. Friman och Bertilsson är stabila.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra att de ber om ursäkt internt. Men ursäkten till alla oss supportrar då? Oss skiter man väl i, precis som vanligt.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Solklar utvisning. Det hade du hållt med om om det var en Brynäsare som blev sänkt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mesar går alltså in på sitt tredje år som senior. Man har sett spelare explodera år tre tidigare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kul att läsa alla kommentarer här inne. När ska folk lära sig att försäsongsmatcher inte spelar någon som helst roll?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Groggfinken: Mycket mycket bättre än den helt usla gråa tröjan. Fattar inte vad de tänkte med.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Exakt sådant motarbetande av supporterkultur som gör att tex KK tröttnat.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Brynäs eminenta läkare har ansett att han är OK, så det är lugnt
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det klart med Wandell? Alltid gillat honom och ville att vi skulle plocka honom när han vände tillbaka från KHL. Några år försernt nu men jag är ändå nöjd! En erfaren spelare som är perfekt i en fjärde!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så fint med Palve. Hoppas han blir kvar över de två säsongerna också.
En fantastisk spelare som spelar ishockey exakt så som jag vill att det ska spelas, långsamt och skickligt.
En fantastisk spelare som spelar ishockey exakt så som jag vill att det ska spelas, långsamt och skickligt.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: Som sagt, det blev rätt tillslut men jag tvivlar starkt på att de får göra som de gjorde. Isåfall kan de ju kolla alla utvisningar med argumentet "vi såg inte riktigt". Dessutom... varför plockar de av Sundström om de inte såg vad som hände?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När fick domarna börja kolla om utvisningar dom tagit blivit rätt?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Genoway
Silfverkroken: www.eliteprospects.com/player/347573/justus-annunen?stats=regular&sort=season
Har en Käärpät-koppling. Fanns bara en i AHL med en sån tydlig koppling till Manner
Har en Käärpät-koppling. Fanns bara en i AHL med en sån tydlig koppling till Manner
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så märkligt det där. Ibland är det utvisning eller tom matchstraff bara för att man träffar huvudet. Ibland är det ingenting.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ringer upp till kansliet direkt och berättar om det här knepet!
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Olesen gör väldigt mycket bra. Mest otur att inte poängen kommer, tycker jag iallafall.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Härligt. Tycker Olesen har förtjänat lite bättre kedjekamrater igen
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror mer på att det är ni som är alldeles för partiska. Jag har aldrig märkt att någon kommentator skulle vara orättvist negativ mot Brynäs.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Klart det kan bli svårt bredvid en annan offensivare back men det är trots allt alldeles för svagt. I 5 mot 5 har han gjort 3 poäng, samma som Nyberg och Björk, Bergman skuggar på 2.
Men må så vara, inte så lätt att göra poäng i 5 mot 5. Det stora problemet tycker jag är att han är svag i PP, en endaste ynka poäng 1/4 in i säsongen...
Hedberg borde få stå på blå istället. Genoway kan lira andra pp.
Men må så vara, inte så lätt att göra poäng i 5 mot 5. Det stora problemet tycker jag är att han är svag i PP, en endaste ynka poäng 1/4 in i säsongen...
Hedberg borde få stå på blå istället. Genoway kan lira andra pp.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När kan man börja prata om Genoway som flopp? 4 poäng hittills är alldeles för dåligt.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Carlsson var spets och skulle vara vår överlägset bästa back om han kommer hem nu.
+ 5
Föregående · 2 · Nästa