Historik
Föregående · 4 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Kärlek...Tog till och med en pilsner med Brynäsfansen Westerlind och Selander den matchen...trevliga killar.
Kärlek...Tog till och med en pilsner med Brynäsfansen Westerlind och Selander den matchen...trevliga killar.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
The moneybrothers, dom Finska Batman & Robin har inte gjort rätt för lönen och inte fan tycker jag Pikkarainen varit speciellt tuff och frän, snarare dum och strulig...
The moneybrothers, dom Finska Batman & Robin har inte gjort rätt för lönen och inte fan tycker jag Pikkarainen varit speciellt tuff och frän, snarare dum och strulig...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
Ho Ho Hooooo...hårda ord...men jag står för min syn, är less på dessa dyra betonghandleder...
Ho Ho Hooooo...hårda ord...men jag står för min syn, är less på dessa dyra betonghandleder...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ersson:
Självklart gjorde jag inte det, Johnny Hazard är en störd psykopat från Nolby, och du vet ju hur Nolbybor är? ;-)
Självklart gjorde jag inte det, Johnny Hazard är en störd psykopat från Nolby, och du vet ju hur Nolbybor är? ;-)
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ersson:
Men lilla grappen, fast jag är överfet så går jag med lätthet från sporthallen och hem...jag har gjort 3 Marathon, hur många har du gjort? slyngel! ;-)
Men lilla grappen, fast jag är överfet så går jag med lätthet från sporthallen och hem...jag har gjort 3 Marathon, hur många har du gjort? slyngel! ;-)
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Johnny Hazard:
Jomenvisst, ångesten över dessa överbetalda stackare kommer att sitta i säsongen ut, men visst behöver vi en powerplayuppsättning som kan leverera...Men dom pengarna finns inte, om vi nu inte lyckas sälja dyngfinnarna.
God kväll på er alla HS-spjuvrar!
Jomenvisst, ångesten över dessa överbetalda stackare kommer att sitta i säsongen ut, men visst behöver vi en powerplayuppsättning som kan leverera...Men dom pengarna finns inte, om vi nu inte lyckas sälja dyngfinnarna.
God kväll på er alla HS-spjuvrar!
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
The great one:
Självklart, och poängmaskin tillsammans med Hirso.
Självklart, och poängmaskin tillsammans med Hirso.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
bisterfinnen:
Visst är Pikkarainen smart!? Ho Ho Hooooooo!
Visst är Pikkarainen smart!? Ho Ho Hooooooo!
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
The great one:
Är man anställd som playmaker och poängplockare kan man inte säga att Pikken och Hirso varit OK, med det förtroendet och speltid borde dom prestera mycket mer för att få godkänt. Powerplay är ju helt jävla värdelöst!
Är man anställd som playmaker och poängplockare kan man inte säga att Pikken och Hirso varit OK, med det förtroendet och speltid borde dom prestera mycket mer för att få godkänt. Powerplay är ju helt jävla värdelöst!
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
RocknRolf2:
Kim hakar sej fram och dräller med pucken för ofta för att jag ska vara nöjd, Pikken är störd i skallen.
Pikkarainen = Ed Ward
Hirso = Vattenskidåkare
Övriga i laget är helt OK...
Kim hakar sej fram och dräller med pucken för ofta för att jag ska vara nöjd, Pikken är störd i skallen.
Pikkarainen = Ed Ward
Hirso = Vattenskidåkare
Övriga i laget är helt OK...
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Hahl Bundy:
Tänk en Powerplayfemma på det här! Hirso sämst som vanligt!
Tänk en Powerplayfemma på det här! Hirso sämst som vanligt!
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Smokey:
Mirakeldryck för Finnar? då vet man ju vart dom hamnar! :-)
Mirakeldryck för Finnar? då vet man ju vart dom hamnar! :-)
Timrå IK > Sv: ZzZzZamboni for life
Johnny Hazard:
Vem älskar väl inte en Zamboni? En gammal bensindriven med folkamotor? Det var fina maskiner under 60-70 talet... ;-)
Nu är det tysta elfjantar som snurrar i rinkarna.
Men vad det gäller Timrå IK så torskar vi med 4-1, Finnarna tar det lugnt och inkasserar sina feta löner ändå...
Vem älskar väl inte en Zamboni? En gammal bensindriven med folkamotor? Det var fina maskiner under 60-70 talet... ;-)
Nu är det tysta elfjantar som snurrar i rinkarna.
Men vad det gäller Timrå IK så torskar vi med 4-1, Finnarna tar det lugnt och inkasserar sina feta löner ändå...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Då var det fart och fläkt på alla fronter! Nu förtiden är man glad om avföringen är fast, :-)
Då var det fart och fläkt på alla fronter! Nu förtiden är man glad om avföringen är fast, :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Jag kommer ihåg då Hahl Bundy och Jonny Hazard hade andra nicknames och skrev skjortan av dagens skribenter...Det var bättre hockey och hockeysnack förr! ;-)
Jag kommer ihåg då Hahl Bundy och Jonny Hazard hade andra nicknames och skrev skjortan av dagens skribenter...Det var bättre hockey och hockeysnack förr! ;-)
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
Hahl Bundy:
Grabben är utbildad av IF Sundsvall Hockey...Det säger väl allt! Dom har ju inte fått fram nåt någonsin...
Grabben är utbildad av IF Sundsvall Hockey...Det säger väl allt! Dom har ju inte fått fram nåt någonsin...
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
Nisse:
Vi har ju skador tyvärr, men med en duglig PP-back till i truppen ser det bättre ut. Byte av Picken och Hirso till mer klass för pengarna och en PP-back sen är vi med i matchen igen...
Vi har ju skador tyvärr, men med en duglig PP-back till i truppen ser det bättre ut. Byte av Picken och Hirso till mer klass för pengarna och en PP-back sen är vi med i matchen igen...
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
Nisse:
Styf är en relik, och som 8-9 back är han OK...Det är värre på Forwardsidan tycker jag, där har vi ingenting, ingenting! Hiso skulle ju vara playmaker, Pikka en sniper...
Men vad har vi för spelsystem?
Styf är en relik, och som 8-9 back är han OK...Det är värre på Forwardsidan tycker jag, där har vi ingenting, ingenting! Hiso skulle ju vara playmaker, Pikka en sniper...
Men vad har vi för spelsystem?
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
dr-nix:
Målvakter och backar är ganska OK tycker jag, en PP-back saknas, men sen framåt...ingenting! Vi måste ha in en Playmaker och en sniper innan kvalserien, slöFinnarna och segtränarna måste bort, vi måste få en nytändning innan kvalserien!
Målvakter och backar är ganska OK tycker jag, en PP-back saknas, men sen framåt...ingenting! Vi måste ha in en Playmaker och en sniper innan kvalserien, slöFinnarna och segtränarna måste bort, vi måste få en nytändning innan kvalserien!
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
Näääääääääää, nu gör vi nåt kul! t.ex klär ut os till präst och super skallen av oss och hamnar i fyllecell!
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
Smokey:
Det blir inte Hirso som tar över skridskoskolan nästa säsong.
Det blir inte Hirso som tar över skridskoskolan nästa säsong.
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
RocknRolf2:
Glöm det, Modo kommer att bli bättre medans vi blir bara sämre och sämre. Näää bort med dyrfinnarna och Karlstadspajasarna!!!
Glöm det, Modo kommer att bli bättre medans vi blir bara sämre och sämre. Näää bort med dyrfinnarna och Karlstadspajasarna!!!
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
DET VÄRSTA ÄR ATT DET HÄR LAGET HAR INTE EN CHANS I KVALSERIEN!!!
Timrå IK > Sv: Sparka Kim Hirschovits
Laken:
Kim, Pikkhelvetet och "fyllprästen" måste bort, stillastående kapital är inget att ha!
Kim, Pikkhelvetet och "fyllprästen" måste bort, stillastående kapital är inget att ha!
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Olle:
Sån hockey ska väl inte Timrå spela? förut bågade vi hem och gick till anfall, med några snabba spelvändningar i mellanåt. Nu står forwards stilla och väntar på passning, likt ungdomshockey på 8-årsnivå...
Sån hockey ska väl inte Timrå spela? förut bågade vi hem och gick till anfall, med några snabba spelvändningar i mellanåt. Nu står forwards stilla och väntar på passning, likt ungdomshockey på 8-årsnivå...
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Laken:
Är så less på att se det här skridskousla och viljelösa Timrå IK...Vi är Timrå IK och vi ger aldrig upp finns inte länge...
TRÄNARBYTE !!! prio nr:1!
Bort med dyra orkeslösa/Viljelösa högavlönade Finnar nr:2
I kvalserien behöver vi en playmaker och en sniper, helst en PP-back med ett skott också...Det är vad som behövs!
Timrå IK är dom bästa.
Är så less på att se det här skridskousla och viljelösa Timrå IK...Vi är Timrå IK och vi ger aldrig upp finns inte länge...
TRÄNARBYTE !!! prio nr:1!
Bort med dyra orkeslösa/Viljelösa högavlönade Finnar nr:2
I kvalserien behöver vi en playmaker och en sniper, helst en PP-back med ett skott också...Det är vad som behövs!
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Äntligen är vi där vi hör hemma, Bottenträsket.
Nu kanske vi kan vakna upp och se sanningen, laget är inte bra!
Finnarna håller inte måttet, Corso är bara värd en bråkdel av sin lön...
Nu är det bara att kavla upp ärmarna och försöka rädda det som räddas kan...
Helt klart behövs en nytändning, byta spelare? några borde sitta löst...
Tränare? Sportchefen?
Nu kanske vi kan vakna upp och se sanningen, laget är inte bra!
Finnarna håller inte måttet, Corso är bara värd en bråkdel av sin lön...
Nu är det bara att kavla upp ärmarna och försöka rädda det som räddas kan...
Helt klart behövs en nytändning, byta spelare? några borde sitta löst...
Tränare? Sportchefen?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek:
Jag är övertygad om att Sonnenberg lyfter laget och bidrar med mer publik i Ladan, men det fattar tydligen inte ledningen.
Timrå IK är dom bästa.
Jag är övertygad om att Sonnenberg lyfter laget och bidrar med mer publik i Ladan, men det fattar tydligen inte ledningen.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
SATANS!!!
Jag tyckte precis jag hörde " Icing " Hockeyångesten har tagit hårdare på mej än jag trodde!
Timrå IK är dom bästa.
SATANS!!!
Jag tyckte precis jag hörde " Icing " Hockeyångesten har tagit hårdare på mej än jag trodde!
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
El Maco:
Efter som Frölundas stjärnor inte heller levererar har jag tänkt ut en suverän idé! Vi byter Finnar med dem! Hahl och Pyrret mot Hirso och Pikka! ;-)
Timrå IK är dom bästa.
Efter som Frölundas stjärnor inte heller levererar har jag tänkt ut en suverän idé! Vi byter Finnar med dem! Hahl och Pyrret mot Hirso och Pikka! ;-)
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Smokey: Jag mår illa. Det är dax att millionlirarna gör rätt för lönen.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Självklart ska man inte älta, men att sitta och skrävla över vår storhet är det inte läge för just nu känner jag.
Slarvigt och struligt varvas med en liten del finlir, ödmjukhet och ett rejälare, enklare spel skulle jag må bättre av. :-)
Slarvigt och struligt varvas med en liten del finlir, ödmjukhet och ett rejälare, enklare spel skulle jag må bättre av. :-)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Om vi spelar som vi gör just nu så är vi snart på väg nedöver i tabellen, vi har haft en del tur nu på slutet. Vi behöver energi i laget! in med Sonnenberg!
Föregående · 4 · Nästa
Klart du vann pokern, du hotade och skrämde väl bort motståndet. :-)